Rallyhalle skrev:
Jag tycker att om du inte e nöjd själv så e de bara att göra om. För de e nåt som du kommer störa dig på och sen göra om iaf
Håller med dig om att veket inte vart så bra, men gör om gör rätt

Alla saker går inte bra första gången. Kolla me nåra andra hur dom gjort och se om du kan få några tips, kanske kommer nåt som du inte tänkt på

Så häng inte läpp för de här nu, jobba på som vanligt och gör ett nytt försök nån dag

/Jacob
Jo jag funderar om man skulle göra som ribbor längst hela vägen.. men får se..
Jo man får testa sig fram i livet men är trött och har så jävla int i nacken så vart så less

hehe, hjälper defenitift att skriva av sig här..

Japp de ska jag!

Mvh Kim
dj_aggwa Idag förstod jag hur duktigt du är iallefall, fast insett det tidigare men såm du lyckats! kan bara säga kämpa på till dig, får försöka göra om detta med en annan plan..
Galad8 Jo de var bra fina

Jo din idé gillar jag men som jag ska på msn så sitter stolarna så pass nära där "Dödområdet" är på kartfacken jag byggt, alltså där det bara "hänger" innan högtalarringen!
Men sen har ju jag 4" ifram i instrumentbrädan så är rädd att det blir för mycket diskanter

Tackar för ditt tips och att du delar med dig av dina idér! uppskattas

mvh kim
streetpirate87 Jo jag såg det, tycker det vart snyggt, men vill helst ha kartfackerna kvar om man ska byta tillbaka eller så.. men men.. det är ju en lösning om man lessnar på mina försök

hehe
Mvh Kim
ReinarT Nä man får väl ta och göra om det, annars kommer jag ändå göra det senare

hehe
Mvh Kim
TheRefunder Tackar

Jo som de andra säger och du..
Jag får helt enkelt bara göra om göra rätt

Men glasfibra skulle ju gå.. men det blir ju lite glasfiber då

hehe
Tackar återigen

De ska jag

Mvh Kim
Streckkoden Tackar

jo de kommer nog passa fint sen

Jo.. ja ska nog teta lite mera

så blir att börja om och göra rätt
Ja du får gasa lite med opeln så det blir lite meck me din bil med innan sommarn

Mvh Kim