Söker mässbilder på brudar...

terazzi
9 april 2007 ·

SNap3 skrev:

terazzi skrev:

Volvo och MB RULES skrev:

hon till höger var ju underbar...roll

Håller med wink

Jag me! big_smile

ser man bra ut så kan man gå klädd normalt,känns onödigt skrika om uppmärksamhet via ens kläder ^^ trevligt se att Gatebil hade så som dem hade..

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
9 april 2007 · 2 362 Inlägg
MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
ludde__mannen draminbil.nu
9 april 2007 · 1 382 Inlägg

Säger som jag brukar:
Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen!
(jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!)
Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen wink)

ps. Mina bilar stog kvar ute!

Senast redigerat av ludde__mannen (9 april 2007)

Jonni
9 april 2007 · 1 256 Inlägg

ludde__mannen skrev:
Säger som jag brukar:
Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen!
(jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!)
Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen wink)

ps. Mina bilar stog kvar ute!

Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..

Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?

Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare smile
Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom..
Se bara på Formel1 smile

De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
9 april 2007 · 991 Inlägg

Goli skrev:
Ja tror jag förstår varför Eliza gillar bilar..

jasså? smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
9 april 2007 · 545 Inlägg

Pust!!

skulle ja gått runt me kamera o fotat alla snygga KILLAR ja såg under 3dar så hade ja haft fullt upp!!
dock ble d en fin bild på Kooz o hans bil...tongue

Två ord räcker, SAAB knäcker
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
9 april 2007 · 991 Inlägg

Jonni skrev:

ludde__mannen skrev:
Säger som jag brukar:
Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen!
(jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!)
Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen wink)

ps. Mina bilar stog kvar ute!

Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..

Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?

Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare smile
Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom..
Se bara på Formel1 smile

De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs

Så om jag förstått dej rätt: Om man ska kunna något om bilar som tjej ska man väga 90-100 kg och vara ful?
Eftersom de inte finns snygga tjejer som kan bilar eller?
Nu får du nog ta dej ur de här på ett jäkligt smidigt sätt grabben...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Ludds
9 april 2007 · 329 Inlägg

SNap3 skrev:

terazzi skrev:

Volvo och MB RULES skrev:

hon till höger var ju underbar...roll

Håller med wink

Jag me! big_smile

Hon var stört snygg live hon tull höger big_smile

RonnieH Ford är min grej!
9 april 2007 · 582 Inlägg

Eliza skrev:

Jonni skrev:

ludde__mannen skrev:
Säger som jag brukar:
Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen!
(jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!)
Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen wink)

ps. Mina bilar stog kvar ute!

Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..

Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?

Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare smile
Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom..
Se bara på Formel1 smile

De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs

Så om jag förstått dej rätt: Om man ska kunna något om bilar som tjej ska man väga 90-100 kg och vara ful?
Eftersom de inte finns snygga tjejer som kan bilar eller?
Nu får du nog ta dej ur de här på ett jäkligt smidigt sätt grabben...

Det är bra kläm åt han!!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
Burken Utanlem
9 april 2007 · 895 Inlägg

Eliza skrev:

Jonni skrev:

ludde__mannen skrev:
Säger som jag brukar:
Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen!
(jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!)
Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen wink)

ps. Mina bilar stog kvar ute!

Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..

Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?

Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare smile
Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom..
Se bara på Formel1 smile

De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs

Så om jag förstått dej rätt: Om man ska kunna något om bilar som tjej ska man väga 90-100 kg och vara ful?
Eftersom de inte finns snygga tjejer som kan bilar eller?
Nu får du nog ta dej ur de här på ett jäkligt smidigt sätt grabben...

ja tycker han hade ganska rätt faktiskt.

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Lone Star
9 april 2007 · 1 231 Inlägg

Jo det är väl lite så generellt. Men alla bilintresserade brudar är ju absoult inte sånna!

Mitt projekt: Evo III
Jonni
9 april 2007 · 1 256 Inlägg

Hahaha, aa kläm åt mig och ge mig procentantalet på riktigt fina tjejer som kan bilar bra, och bygger själva..

Inte Mrs Kooz, inte Eva med gula evon..
No Offence men det är inte många

förresten, varför har man pitstop brudar? Jo för att dra folk... smile

p.s

Nej man behöver inte vara ful och tjock för att kunna bilar.. MEN återigen.. Procentantalet som är bilintresserade är nära noll

Senast redigerat av Jonni (9 april 2007)

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
9 april 2007 · 991 Inlägg

Jonni skrev:
Hahaha, aa kläm åt mig och ge mig procentantalet på riktigt fina tjejer som kan bilar bra, och bygger själva..

Inte Mrs Kooz, inte Eva med gula evon..
No Offence men det är inte många

förresten, varför har man pitstop brudar? Jo för att dra folk... smile

p.s

Nej man behöver inte vara ful och tjock för att kunna bilar.. MEN återigen.. Procentantalet som är bilintresserade är nära noll

Nära noll?
Kanske bara ni som inte kollar efter ordentligt...
Men visst de är ganska dominerat av killar visst visst.
Men att säga att alla tjejer som är bra på bilar är tjocka och fula är som att säga att alla killar har sina fina bilar som snoppförlängare, men visst ni kanske behöver de? *ler*

Senast redigerat av Eliza (9 april 2007)

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
9 april 2007 · 991 Inlägg

Dessutom handlade väl inte om tjejer som bygger själva utan tjejer som är snygga OCH kan bilar eller?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Hee-Maan
9 april 2007 · 3 113 Inlägg

Eliza skrev:
Dessutom handlade väl inte om tjejer som bygger själva utan tjejer som är snygga OCH kan bilar eller?

dom här tjejerna på Elmia kan nog ingenting alls tror jag smilewink

tjejer som gillar bilar och kan mycket om bilar är ju super... då kvittar ju utseendes.. nästan

Semper Fi
Jonni
9 april 2007 · 1 256 Inlägg

Eliza,
Att kunna bilar/motorer är väl försjutton att kunna bygga och såvidare oxå? (iaf att vara med och bygga med hjälp) ingår väl ganska mycket i den kategorin..  Jag tror inte att jag är ute och cyklar..

Det var ju inget illa menat, Jag tycker att det är skitkul hur stort det har blivit med bilbyggandet och hur tjejer får upp ögonen och blir mer intresserade för och av bilar.. Men som sagt min poäng var hur många procent tjejer som ser ut som dem på bilderna kan bilar bra? 0.1%?

P.S
Och du skall verkligen INTE ta det personligt!

Senast redigerat av Jonni (9 april 2007)

ludde__mannen draminbil.nu
9 april 2007 · 1 382 Inlägg

Jonni skrev:
Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..

Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?

Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare smile
Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom..
Se bara på Formel1 smile

De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs

hmm Dessvärre så skiter jag i att det "hör ihop"! För helt seriöst är för exempel den enda bilen i insanes monter jag kommer ihåg den mattsvarta corvetten och den hade inga puts brudar wink
För övrigt skulle jag inte gärna ha närkontakt med de flesta av brudarna då det syns i ansiktet hur välanvända dom är wink
Men det är ju min åsikt och jag överlever smidigt genom att gå förbi de montrarna!

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
9 april 2007 · 2 258 Inlägg

Hmmm... Okej att jag börjar bli till åren, men jag håller inte vikten som Jonni förväntar sig -snarare hälften smile.

MEN när jag byggde dragracingbil och var tolv år yngre kunde jag nog matcha tjejerna på mässan... wink Hyffsat ialla fall, silikon och botox har aldrig varit min grej, liksom... smile

Och vi har flera tjejer här på garaget som både bygger bilar och ser helt okej ut - eller mer än så... smile

Fast visst fanns det fina tjejer med på bilderna också.
Synd bara att många av dem måste vara så avklädda att man automatiskt förväntar sig att de är bimbos.
Och att det förekommer avklädda brudar i så många bilsammanhang att det blir löjligt.
Hur förklarar man för sin sexåriga dotter varför det står ett porrigt fruntimmer och hänger över bilen?

Tycker bilarna ska hålla att tala för sig själva. Vackra linjer, snyggt detaljarbete - äh, jag blir bara trött om det hänger ett porrobjekt på den sexiga bilen, och det gäller oavsett kön. Linjerna ska inte störas!

Ska man glo på halvnaket folk finns andra mässor för det! Där man slipper dessutom förklara för sina barn varför folket är halv/helnaket! smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Jonni
9 april 2007 · 1 256 Inlägg

vulture skrev:
Hmmm... Okej att jag börjar bli till åren, men jag håller inte vikten som Jonni förväntar sig -snarare hälften smile.

MEN när jag byggde dragracingbil och var tolv år yngre kunde jag nog matcha tjejerna på mässan... wink Hyffsat ialla fall, silikon och botox har aldrig varit min grej, liksom... smile

Och vi har flera tjejer här på garaget som både bygger bilar och ser helt okej ut - eller mer än så... smile

Fast visst fanns det fina tjejer med på bilderna också.
Synd bara att många av dem måste vara så avklädda att man automatiskt förväntar sig att de är bimbos.
Och att det förekommer avklädda brudar i så många bilsammanhang att det blir löjligt.
Hur förklarar man för sin sexåriga dotter varför det står ett porrigt fruntimmer och hänger över bilen?

Tycker bilarna ska hålla att tala för sig själva. Vackra linjer, snyggt detaljarbete - äh, jag blir bara trött om det hänger ett porrobjekt på den sexiga bilen, och det gäller oavsett kön. Linjerna ska inte störas!

Ska man glo på halvnaket folk finns andra mässor för det! Där man slipper dessutom förklara för sina barn varför folket är halv/helnaket! smile

// Ellen

Jag förväntar mig verkligen ingenting! Jag är inge vidare vacker själv och jag kan kanske inte lika mycket som mååånga andra här på garaget kan, dock så kan ja hålla med dig, varför ska dom vara där? Dem gör verkligen inte bilen snyggare.. Dock så har det varit så mååånga år tillbaka, Pitstopbrudarna, Putsbrudar.. osv osv.. Ta bara strippan som stod vid hotrodden i stora "oldies" hallen Varför? Joo hon drog mycket gubbar..

Sen är det väldigt mycket familjer och småttingar på Bilsportmässan så jag kan förstå att du blir lite sne på att det står ett halvnaket fruntimmer vid bilarna, Hur förklarar man det för ett barn? "Det hör bilar till älskling"

Är själv ingen fan av Silikon och Botoxpumpade brudar.. För det första så kan det inte finnas mer än luft i skallen om man är dum nog att operera in silikon i sina bröst.. man förstör för det första sina bröst, sen så ser det fördjävligt ut.. För det andra.. Varför har tjejer komplex för sina kroppar idag? Jo för att alla jävla modeller och porrstjärnor pumpar sig fulla med spackel, silikon, botox you name it!

Shit vilken långdragen diskussion! vi kommer ingen vart med detta, jag sa bara vad jag tyckte och det var inte jag som bestämde att det halvnakna brudarna skulle stå vid de häftiga bilarna smile

Sen att jag har "förutfattade" meningar om blonda tjejer med stora bröst är väl för att jag har dåliga erfarenheter av dem.. mina erfarenheter med dem visade verkligen att de var "blonda" mer behöver ni inte veta! smile

Senast redigerat av Jonni (9 april 2007)

Quixir
9 april 2007 · 16 Inlägg

Ok.
Det må vara färre snygga tjejer som gillar bilar än "fula" tjejer men fan nog kan ni väll tänka på annat än hur tjejerna ser ut? sitta med en såndära silikon grej i bilkö... öh nejtack
kan ni tänka er konversationen? hihihi det kan då jag!


Nej mer tjejer i (på?) garaget!!!
Så länge dom kör tyskt eller jänkare!

BMW 323i Turbo
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang