Blir nog inte färdig i tid i år.... *obs VÄLDIGT starka bilder*

DjFreaky Nissan Freak
18 maj 2007 · 67 Inlägg

Tror inte jag blir fördig i tid i år. projektet blir lite försjuten ca 3 månader....

OBS! STARKA BILDER!!
http://200sx.kicks-ass.net/djfreaky/img … 0159b4.jpg

http://200sx.kicks-ass.net/djfreaky/img … 5254f9.jpg

Va på fest en kompis fylde år i onsdags, blev lite rund under fötterna. skulle bara gå ut på balkongen. Kommer halv springandes och snublar till och ramlar. Träffade en stor porslins skål med vänster handen på vägen ner mot golvet. krash, skålen gick söndrs tog upp handen kollade på den i 2 secunder och inser, det va inte bra det blöde inte så jätte mycket men det va ett jupt sår. Bara att springa ut till köket för att inte bloda ner hela stället.
Så jag sitter och håller allt vad jag kan över såret och kompisen tar en handuk runt armen för att stoppa blodflödet. Ambulansen kommer ca 6-7 min senare och det har slutat att blöda men jag kan inte röra lillfingret. fick åka till akuten i uddevalla och dom sa att 2 senor till lillfingret va helt av och 1 till ringfingret va nästan av. och det va inget dom kunde laga i uddevalla så vi fick åka till salgrenska i GBG dagen efter och operera.

så nu har jag gips på underarmen och hela handen och måste ha handen över hjärtat i 3 veckor. sen skulle dom ta bort gipset och kolla hur det hade läkt. och sen kanske gipsa i 2 veckor till. sen fick jag inte anstränga handen alls utom på sjukgymnastik så jag har blivit sjukskriven i 3 månader...

Så nu kan jag bara kolla på när dom andra grejar i garaget kanske fixa lite men det e jävligt surt med bara en hand allt blir lite jobbigare....

Senast redigerat av chrizz (19 maj 2007)

Aerodynamik ...
18 maj 2007 · 7 120 Inlägg

AJ FAN!! Lider med dig.. yikes

Maizer
18 maj 2007 ·

Men fy i helvete lägg inte upp såna bilder snälla.

EyeLighter
18 maj 2007 · 381 Inlägg

Fy fan stackare!! Ser ut att göra duktigt ont de där!!yikes

volvo_1987
18 maj 2007 · 1 675 Inlägg

Aj aj!!!

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Izual
18 maj 2007 · 4 571 Inlägg

Såg inte alls bra ut det där hmm
Hoppas att det läker snabbt och fint

Ändrade rubriken lite med, så vi slipper folk med blodskräck som svimmar framför datorerna wink

bobbab
18 maj 2007 · 67 Inlägg

Lider med dig...sad Sitter själv i samma situation.. bara lite värre tror.. fick en skrinsko på handleden så 11 senor gick av och 2 nerver och 2 blodådror... har knappt nån känsel kvar i handen.. men kan röra på fingrarna iaf.. men va jävligt i början-... kommer anagligen va ännu värre för dig när du måste gå med gips.. behövde inget sånt.. som tur var..men nästa vecka har det gått 6 veckor sen operationen så då ska jag få börja använda handen igen...

men som sagt.. bara att jobba på..

hålla humöret uppe...!!

tecman
18 maj 2007 · 1 741 Inlägg

men helvetet!! vad gör folk! man ska inte supa och inte sporta det märker man ju nu tongue
ryser ser för jävligt ut! hoppas du blir hel fort igen så att du kan fortsätta med bilen. har dom sagt om du får tillbaka full känsel & rörlighet eller nåt?

och du bobbab du måste ju ha kapat av hela handleden nästan! helvetet vilken smärta! sluta sporta så slipper man sånt tongue hoppas det blir bra för dig åxå

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Goli
18 maj 2007 · 793 Inlägg

nästan rip på den handen!! Stackare

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
tecman
18 maj 2007 · 1 741 Inlägg

Izual skrev:
Såg inte alls bra ut det där hmm
Hoppas att det läker snabbt och fint

Ändrade rubriken lite med, så vi slipper folk med blodskräck som svimmar framför datorerna wink

var ju bra att du fixade rubriken.. verkar vara många som gillar klicka på den ändå hehe

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Psychotic Brum säger bilen.
18 maj 2007 · 394 Inlägg

FY FAAAAN!!! *Kräks*  Jobbigt killen..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Maizer
18 maj 2007 ·

Jag mår skitdåligt av sånt där sen jag satte min tumme i en dörr. En stor jävla kille stod o drog så hårt han kunde, min tumme hamna emellan, nageln satt kvar i dörren och allt var bara en jävla sörja:/

ironhead volvoraggare
18 maj 2007 · 4 776 Inlägg

åh fan en liten skråma hehe skoja ba men fan så djävla ont det måste ha gjort ju tönk på dom knäsvagade människorna här en annan är ju härdad hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
__Marcus Whitetrash
18 maj 2007 · 589 Inlägg

se fram emot en arm med sinade muskler båda två..ruskigt störande att se sig själv i spegeln..hade ett lår som var hälften så grovt som det andra för ett par år sedan :S

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Mäki Långsam Perfektionist
18 maj 2007 · 4 800 Inlägg

ironhead skrev:
åh fan en liten skråma hehe skoja ba men fan så djävla ont det måste ha gjort ju tönk på dom knäsvagade människorna här en annan är ju härdad hehe

Ta dig en minut eller 2 extra och läs igenom vad du skriver, tog några gånger innan jag förstod  vad du skrev.

On T:
Fyfan, det där ser inte nådigt ut alls yikes Krya på dig.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
ironhead volvoraggare
18 maj 2007 · 4 776 Inlägg

men  yhheek det såg läbbbigt ut när man kolla andra gången hadde jag sätt det på riktigt då hadde jag blitt äcklad blir inte samma effekt som på bild som i verkligenheten

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
bobbab
18 maj 2007 · 67 Inlägg

aah allting ner till benet gick av.. gjorde faktiskt inte så ont.. man var mera i shock så att man inte märkte smärtan.. allt gick så fort...:S

lag upp dem i galleriet..

http://www.garaget.org/bobbab/gallery

Senast redigerat av bobbab (18 maj 2007)

dusty Living in the fastlane
18 maj 2007 · 2 616 Inlägg

aj som fan sad sörjer med dig

nizze15
18 maj 2007 · 280 Inlägg

Aaaaajjjjj!!! Det där såg inte alls roligt ut, såg riktigt djupt ut....

Hoppas det läker fort så du blir bra igen.

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
bmx
18 maj 2007 · 7 100 Inlägg

fy fan!!!såg inge kul ut de där!!hoppas du kryar på dej:)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang