Svart Hummer H2 utanför Kristianstad

Anonymust
20 maj 2007 · 136 Inlägg

Mötte er på en 2:1 väg, du lade dig i mitten så jag inte kunde köra om, ni vinkade, jag vinkade tillbaks. Sen följde jag efter er fyra mil, FYRA MIL.

Då körde jag om dig på motorvägen, la mig framför där vägen går över till enkelfilig, och där krypkör jag i 50km/h en liten stund med er feta bil bakom mig. Jag vinkade, men jag såg inte vad ni gjorde, ni verkade rädda och höll bra avstånd.

Senast redigerat av Tellyehmaak (20 maj 2007)

carnageman Rallyförare
21 maj 2007 · 1 075 Inlägg

hmmmm, låter som du har råkat ut för någon som lekt polis... alternativt ett fyllo?!
Hade jag varit med om det så hade jag nog ringt tipstelefon så hade dom snart varit ur vägen smile Riktiga polisen är ruskigt snabba att rycka ut när man ringer in till tipstelefon smile

Senast redigerat av carnageman (21 maj 2007)

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Eclips3 Lidhultare.
21 maj 2007 · 325 Inlägg

carnageman skrev:
hmmmm, låter som du har råkat ut för någon som lekt polis... alternativt ett fyllo?!
Hade jag varit med om det så hade jag nog ringt tipstelefon så hade dom snart varit ur vägen smile Riktiga polisen är ruskigt snabba att rycka ut när man ringer in till tipstelefon smile

eller så kanske det va fett med heta brudar i den wink

-Twiajävlen-
Kornz Solfilmsmontör
21 maj 2007 · 947 Inlägg

Chefen kör en H2'a men tror inte det var han...

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Horizon
21 maj 2007 · 296 Inlägg

jag fattar inte :S

Masaru hater
21 maj 2007 · 656 Inlägg

haha alla bilägare är kosntigt nog inte medlemar på Garaget.org tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Anonymust
21 maj 2007 · 136 Inlägg

Jag förväntade mig inte att finna honom här på garaget smile

regnr var URB *** eller något. Det var nog inga brudar i den utan fyra testosteronstinna hanar...Inget fyllo, de ville bara leka, så jag lekte med dem, lite korkat.

Kornz Solfilmsmontör
24 maj 2007 · 947 Inlägg

Tellyehmaak skrev:
Jag förväntade mig inte att finna honom här på garaget smile

regnr var URB *** eller något. Det var nog inga brudar i den utan fyra testosteronstinna hanar...Inget fyllo, de ville bara leka, så jag lekte med dem, lite korkat.

Kan det ha varit URC på reg skylten ist för URB i så fall kan det mycket väl har varit min chef.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
JockeT
29 maj 2007 · 1 010 Inlägg

haha skoj isf tongue
va e nummret till tipstelefonen btw?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang