Honda NSX-T aka "Gullan" eller "postraketen"

smacke Go Gubbe...
25 mars 2008 · 136 Inlägg

Fick samtal från en kille som hört att den skall säljas å han ville komma å kolla så fort det blev bättre väder...

så är någon intresserar så är det bara att höra av sig..  Kommer inte säljas riktigt ännu, men men...

Super Seven Replika "Budda" (1971)
Innox Turbocharged
25 mars 2008 · 421 Inlägg

Vad kostar en sådan skönhet?

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.
smacke Go Gubbe...
26 mars 2008 · 136 Inlägg

De tidigaste NSXerna (1991 och framåt ) kan man idag få från ca: 270K och uppåt..  ( då iof ofta automatare.. )

Min är från 1996 dvs den näst nyaste NSXen i sverige ( finns en -98 oxså ) och jag vet inte riktigt vad jag skall sätta för pris..
Jag har en massa delar för en ca: 20-30 k liggandes och jag vet inte om jag skall skicka med delarna eller sälja de löst istället..  Det är flera som hört av sig och velat köpa de separat och jag gissar att jag får ut mer pengar på det viset än om jag skickar med de med bilen...

Kollar man lite i tyskland så ligger bilar runt samma årsmodell mellan 300k och 450k..

Och det är väll däromkring jag kommer hamna oxså...  Jag skulle vilja ha 380k med tanke på bilens historia och de pengar som spenderats på den de senaste åren, men om jag jag hittar en köpare för dom pengarna återstår att se....

sorry för ett långt svar på en kort fråga.. roll

Super Seven Replika "Budda" (1971)
smacke Go Gubbe...
12 april 2008 · 136 Inlägg

fick ett ryck och fick för mig att montera de vita mätartavlorna som jag köpt...
Men satan vad svårt det var att få av "nålarna"...  Å på ena mätaren så gick axeln av... mad

jag gissar att jag inte vill veta vad en ny kostar..  ett begagnat mätarhus på ebay kostade 550 $ hmm

bilder kommer när jag orkar föra över bilderna från kameran....

Super Seven Replika "Budda" (1971)
smacke Go Gubbe...
4 maj 2008 · 136 Inlägg

Hittade dessa här på garaget..  smile
[video]http://www.garaget.org/video/ybnmlnwd4neh[/video]
samt
http://www.garaget.org/video/5b5fy6a4nrbv

Super Seven Replika "Budda" (1971)
KHRacing
4 maj 2008 ·

Plutten.
cool, bil. försök verkligen behålla den va :-)

smacke Go Gubbe...
4 maj 2008 · 136 Inlägg

haha..  vafan, du byter bil oftare än ja byter kallingar så gnäll lagom..  wink

när kommer du förbi å knäcker en öl eller 2 då ??

Super Seven Replika "Budda" (1971)
smacke Go Gubbe...
12 oktober 2008 · 136 Inlägg

Jaha...  nu e hösten garanterat här....  4-hjulsställ i 120 knutar är onödigt spännande... yikes

Super Seven Replika "Budda" (1971)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang