Det Bästa Som Finns Efter Er Bil?

bilstylarn Avstängd
26 maj 2007 · 329 Inlägg

bilar är mitt käraste.damn va jag älskar bilar.kommer aldrig tröttna har 4bilar som jag pysslar om,men till det tråden handlar om.bästa man vet efter bilar som hobby tex

FISKA är nyttigt ibland.jag gillar fiska.man vet aldrig va man får.det är spänning men samtidigt så är det en lugn grej att hålla på med mellan nappen och sen är man i naturen finns nästan inget vackrare än att sitta intill en sjö

Kroppsbyggare samt brottning tillhör det som jag gillat mycket men har fått säga adios till gymmet efter skador så nu blir man bara fetare och fetare cool

Fredrik.Gustavsson
26 maj 2007 · 2 123 Inlägg

MAT ! big_smile
Nej men seriöst, vad är det bästa efter bilen egentligen ?
Ingen tjej har man heller så det kan man inte säga, träning suger eftersom det är så in i helvete tråkigt men jag tränar iaf för att hålla mig i form.
Bäst efter bilen måste vara festa, garaget, tv spelet och brännvin : )

Aerodynamik ...
26 maj 2007 · 7 120 Inlägg

Efter bilar? hm.. motorcyklar?

Men datorer, tv-spel och tjejer är väl inget fel det heller cool

Sushikocken Sleeper
26 maj 2007 · 3 084 Inlägg

asså såg på topicen att det var bilstajlarn som gjorde den här tråden... palla sitta göra helt meningslösa trådar, sen så sätter du ihop alla punkter alltid!

Senast redigerat av Sushikocken (26 maj 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
haxer Proljece?
26 maj 2007 · 1 464 Inlägg

sug lite volvo 740 lite tic efter alunbruket så satan partaj och citroen lite xantia turbo:;P

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Camitz
26 maj 2007 · 646 Inlägg

Sushikocken skrev:
asså såg på topicen att det var bilstajlarn som gjorde den här tråden... palla sitta göra helt meningslösa trådar, sen så sätter du ihop alla punkter alltid!

Här har vi coolingen, låt killen sitta å göra sina helt meninglösa trådar det e väl inget du behöver bry dig om!!!!!!!!

Malmoe SSS -12
26 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Camitz skrev:

Sushikocken skrev:
asså såg på topicen att det var bilstajlarn som gjorde den här tråden... palla sitta göra helt meningslösa trådar, sen så sätter du ihop alla punkter alltid!

Här har vi coolingen, låt killen sitta å göra sina helt meninglösa trådar det e väl inget du behöver bry dig om!!!!!!!!

Tror det rör sig om något mesigt internbråk... Låt honom tjura! Annars kan du alltid anmäla honom för provocerande beteende!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Sushikocken Sleeper
27 maj 2007 · 3 084 Inlägg

ehh nej det är inget internbråk men han har iaf fåttminst tre trådar låsta och... lr ja, nej skitsamma

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
bilstylarn Avstängd
27 maj 2007 · 329 Inlägg

kan nån radera suhikocken+neråt.dom mest meninglösa inlägg jag sett i hela mitt liv.tack på förhand

Kettunen
27 maj 2007 ·

Efter bilar ??? Hmmm  roll  Brudar!! Sen Fiske, Träna på gymmet, Crossar tycker jag är kul somf an att köra med wink

bilstylarn Avstängd
27 maj 2007 · 329 Inlägg

köra cross är suveränt.det tar på armarna oxå.sen så gör det en lugn i trafiken åtminstone en dag smile

BMW635_Robban
27 maj 2007 · 1 277 Inlägg

just nu....datorn

alex_side Neerd
27 maj 2007 · 1 596 Inlägg

vad fan efter bilen är det datorn som gäller!! big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Masaru hater
27 maj 2007 · 656 Inlägg

Lena Handén big_smile haha.. nee men det är bruden

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
M155E Högerstolsrallyåkare
27 maj 2007 · 114 Inlägg

hmm måste vara killen och vovven smile

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*
940R
27 maj 2007 · 1 567 Inlägg

Båten crossen  lägenheten om vi snackar prylar.Givetvis kommer familjen först.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Miklen
27 maj 2007 ·

..som så många andra säger så kommer bruden 1a.. bilen kommer 3a för den har blivit utkonkurrerad av kameran på 2a plats.. sorry guys wink

Senast redigerat av Miklen (27 maj 2007)

dusty Living in the fastlane
27 maj 2007 · 2 616 Inlägg

se på film å grejer då antar jag tongue

Rinnegan Malleus Malificarum
27 maj 2007 · 2 401 Inlägg

Efter bilar..

Självklart tjejer, motorcyklar och musik.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Fordofilen
27 maj 2007 · 519 Inlägg

Efter min bil? Ptja, min andra bil står parkerad bakom så...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang