vart är mina ventilhattar?

Blurre
11 augusti 2007 · 45 Inlägg

Söker ett par lila ventilhattar. Försvunna 10-11 augusti.

Bytte till sommarhjul och glömde denna gång att ha på ny låsolja på gängorna när jag pumpade framdäcken. Detta har resulterat i att någon mpoedunge gått in på våran gräsmatta där bilen står och skruvat bort mina ventilhattar, endast de främre då de bakre sitter som berg med låsolja, behövs verktyg för att få bort dem.

Får kanske gå upp till mopedgänget som brukar hänga vid kiosken ca 100meter från vårat hus, lila ventilhattar är inte de lättaste att få tag på... Har köpt nya på Jula, 6kr/st vilket mopedungar inte verkar ha råd med. Dessa skall lackas i bilens kulör och sedan blir det mycket låsolja, för mer "dyra" hattar skall inte jag bidra med iaf...

aigloow
28 augusti 2007 · 537 Inlägg

jaha. då försvann min nya inatt igen då... Alltså har dom inget bättre för sig. ska sätta en lapp på bilen då dom kan ringa mig om dom har ont om pengar och inte har råd att köpa egna.... Jag kan fan köpa nya åt dom. 20 spänn på biltema. cool
Värsta är att på mazdan sitter det sådanna som inte går å få tag på här... blir väl å ta med dom in.... lol

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
BMW M5 E39 "GTR WIDEBODY" (2000)
Saab 9-5 "Think Green" (2000)
WilYawn Golle
28 augusti 2007 · 448 Inlägg

Heh! Ventilhattar med lås-skruv is the shit smile

http://www.racerbits.com/catalog/VC-NISMO.jpg

James May: In other news.... I've fitted a fan!
Cizla Pfffft
28 augusti 2007 · 906 Inlägg

vi limmade rakblad på våra muahhaha... dom hade sulit för 500 spänn så då fick det vara nog... skit ungar skulle ha dom till sina mopeder

Umadbro?
Schlebbe
28 augusti 2007 · 80 Inlägg

postorder_probe skrev:
vi limmade rakblad på våra muahhaha... dom hade sulit för 500 spänn så då fick det vara nog... skit ungar skulle ha dom till sina mopeder

Funderar oxå på att göra så, dock får man väl en spark i en dörr eller liknande när dom skär av sig fingrarna. Dom som jag hade satt på min Golf drog jag fast med en 10 nyckel hårt som satan. Fick vara ifred då ingen orkade lossa dom med fingerkraft! smile

_Durka_
28 augusti 2007 · 76 Inlägg

Har också blivigt av med några omgångar.... Men brossarn fick tag i 2 ung j*vlar som satt och skulle skruva bort från en bil. Sen dess har dom suttigt kvar:D

Alla moppedister som inte kan visa kvitto på sina ventilhattar borde man ha rätt att sno tillbaka:D

För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen!
OBR
28 augusti 2007 · 57 Inlägg

http://img209.imageshack.us/img209/9621/cimg5042nc5.jpg
1mm tjock/bred avsats för sexkantshylsa längst fram, mittpartiet helt löst roterande, sitter fortfarande kvar, men har tappat färgen och blivit,,, ORANGE i texten i stället för röda som på bilden! big_smile

Mvh  Olle B

Min nästa bil skall oxå vara en gul cabbe,,,
Cizla Pfffft
28 augusti 2007 · 906 Inlägg

Schlebbe skrev:

postorder_probe skrev:
vi limmade rakblad på våra muahhaha... dom hade sulit för 500 spänn så då fick det vara nog... skit ungar skulle ha dom till sina mopeder

Funderar oxå på att göra så, dock får man väl en spark i en dörr eller liknande när dom skär av sig fingrarna. Dom som jag hade satt på min Golf drog jag fast med en 10 nyckel hårt som satan. Fick vara ifred då ingen orkade lossa dom med fingerkraft! smile

det e fan rätt!
bara ge dom jävlarna.....
die moppepojkar, DIE!

Umadbro?
mathias_855
30 augusti 2007 · 28 Inlägg

ring polisen

Siimon
1 september 2007 · 7 Inlägg

Har sett många som snott ventilhattar. Jag är bara 14 nu och om ett år 15 och får köra moppe. Men de skiter man i. Satsar på min första bil nu och bryr mig inte om att ta några jävla ventilhattar när man fan kan köpa dom för 20:- på biltema.

camaro67 Meister
1 september 2007 · 6 763 Inlägg

Hur många här har haft moppe? Hur många av er har stulit ventilhattar? Jag kan säga att av mina kompisar så vet jag ingen som har snott några. Men visst finns det säkert dom som gör det, men jag tror inte att de bara är moppepojkar

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Lardi SQ
1 september 2007 · 1 343 Inlägg

körde moppe för 4 år sedan, då visste ja inte ens om att sådana fanns, men nu när man skaffa bil har man blivit av med 3 uppsättningar på 1½månad, (inte ägt bilen mer) ska nog vakta i fönstret med ett luftgevär eller slangbälla!

Ljudnörd!
Chrile Avstängd
1 september 2007 · 4 Inlägg

Men vafan det här kan man ju bara skratta åt 20 spänn vad är det ? ingeting! är det här ett skämt eller :S

Volvo in my heart =)
DanneDynamit
1 september 2007 · 302 Inlägg

Chrile skrev:
Men vafan det här kan man ju bara skratta åt 20 spänn vad är det ? ingeting! är det här ett skämt eller :S

det handlar inte om vad de kostar utan att man inte kan få ha sina saker i fred utan att de kommer nån jävla idiot o fingrar man blir ju rätt trött på de till slut

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
fordelvis Ford Racing
1 september 2007 · 479 Inlägg

DanneDynamit skrev:

Chrile skrev:
Men vafan det här kan man ju bara skratta åt 20 spänn vad är det ? ingeting! är det här ett skämt eller :S

det handlar inte om vad de kostar utan att man inte kan få ha sina saker i fred utan att de kommer nån jävla idiot o fingrar man blir ju rätt trött på de till slut

Håller med där.... Handlar Fan inte om vad det kostar.....

Ja Just!
Jblgolf
2 september 2007 · 21 Inlägg

de med rakblad låter som en bra i de de har tagi mina par ggrr nu man e bara tröt hur de vågar, fan 20 80 spän borde föräldrarna lägga ut, lol på er,

basdanne
5 september 2007 · 115 Inlägg

Har blivit av med mina blåa "bling"-hattar från biltema. Köpte nya...typ silver, tänkte att de kanske inte är lika i ögonfallande. men nääää... två dagar senare saknades det två bakre.

Det är inte pengarna som sagt, som är störande men det är det är någon jefvla snorunge som har fingrat på min bil. Rakblad är nog en tanke snart.

Såg även att det finns en fet tråd på Zatzy om detta också.

Mazda RX-8 Renesis - Rev Like a Boss!
Mazda RX-8 (2004)
andino TMR|Team Moisty Racing
9 september 2007 · 454 Inlägg

haha min bil stog i borlänge en natt och då försvann mina blåa

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
EckeHolmgren T5 & R Fantast
12 maj 2008 · 1 279 Inlägg

har satt på 4 nya bbs ventilhattar få se nu hur länge dom är kvar!

Erik H
FireTraXX DFFL
12 maj 2008 · 9 020 Inlägg

v80_ecke skrev:
har satt på 4 nya bbs ventilhattar få se nu hur länge dom är kvar!

Good to know, mina är svarta och av plast.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang