bra återcirkulerande dump som låter

M-Axelsson
5 juli 2007 · 166 Inlägg

Tjena är det någon som vet om det finns nån bra återcirkulerande dump som låter...?big_smile
Har en audi A6 1.8T

Turbo femma
NIzmO Ollikkala Racing
5 juli 2007 · 1 724 Inlägg

Nja finns väl egentligen inte återcirkulerande dump som låter då det är helt slutet då, men med ett öppet filter så brukar det kunna bli ljud genom det då, brukar låta även med orginal dump när man monterar öppet filter och du har ju ett ligger så montera det och se vad som händer wink .

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
zander
6 juli 2007 · 371 Inlägg

jbr k-25 ska låta samt gfb hybird (www.jbraceparts.se www.streetside.se

Senast redigerat av zander (6 juli 2007)

Life is a bitch, then u die
NIzmO Ollikkala Racing
6 juli 2007 · 1 724 Inlägg

Fast dom är ju 50% öppen och 50% återcirkulerande så risken finns ju att dom inte funkar så bra med ett känsligt styrsystem.

- Time Attack -
Saelen
6 juli 2007 · 191 Inlägg

Har hört att den där hybriddumpen ska funka bra på vags 1,8t motorer. Dom är väl i allmänhet ganska känsliga för öppna dumpar, men tror ja ska ta o skaffa mig en hybridis framöver iaf, eftersom jag hört så pass mycke gott om dom smile
Ingen annan som har något bra förslag på dump till 1,8t motorerna?
Har en a4 -95 själv smile

Just another sick man in this sick world..
zander
6 juli 2007 · 371 Inlägg

dem är gjorda för vag motorerna! finns även forge dumpis.. jag har själv en hybird från jbr som ja ska sätta dit nästa vecka

Life is a bitch, then u die
MrJonez
6 juli 2007 · 37 Inlägg

greddy typ rs med adapter, tillsammans med ett svampfilter låter lagom mycket

_Orb_ MiKeY
6 juli 2007 · 85 Inlägg

kolla i mitt galleri/projekt.. där finns en dump från Jbr som funkar fint.

Mvh Robert

Kanelbullen
6 juli 2007 · 1 722 Inlägg

vad är en  dump bra till ?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Joakim_J Lastbilsmekaniker
6 juli 2007 · 328 Inlägg

den avlastar trycket i tryckrören så turbon snababre kan bilda nytt, och det låter gött big_smile skonar turbon också

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.
oumi "audiot"
6 juli 2007 · 287 Inlägg

GFB-hybriden, vet inte riktigt vad den heter. Kompisen har en sån i sin Skoda Octavia RS och den verkar fungera riktigt bra trots allt. Den nyser till riktigt bra faktikst.  Är väl mer eller mindre samma 1.8T i alla vagbilar så borde ju funka tycker man. smile

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang