Vad gjorde ni för bus när ni var små?

FireTraXX DFFL
8 juli 2007 · 9 020 Inlägg

Maizer skrev:
En av de mest roliga sakerna vi gjorde var att leka misshandel, nån kompis fick ligga ner som vi låtsades att vi stod och sparka etc på, folk blev jävligt skraja när de gick förbi och sprang därifrån big_smile

Så gjorde vi med, stod vid en väg och låtsades sparka på en utvald.
Och när bilarna kom så sprang alla medans han som fick "stryk" låg kvar och pratade med de som stannade i sina bilar.
Ibland ringde de polisen och då sprang även han som låg ner tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Suupra
8 juli 2007 · 29 Inlägg

haha fejkat misshandel va ju så jävla skoj då när bilarna stannade o började leta efter dom som låtsades sparka på han som låg, adrenalinet bara pumpade big_smile haha
så har man la kastat massa bröd o skit på bilar men fan förstår att vissa blev as förbannade... sj skulle jag flippa totalt om nån gjorde de på min bil... ( en bil kom tillbaka med luftgevär o sköt mot oss)

Mycke skit har man gjort

Golf_bunny The Queen
8 juli 2007 · 200 Inlägg

Ja ett bus som jag kommer i håg väldigt bra var när jag och min kompis lekte i min lekstuga då grannpojken var med, då tog jag och min kompis sopkvasten och körde genom fönstret och så skyllde vi på grannpojken, då hans mamma fick betala ett nytt fönster big_smile

Golf Racing*
Bloodhound
8 juli 2007 · 44 Inlägg

Ställa bänkar/cykelställ framför bussen
Kasta snöboll på bilar/bussar
Ta sönder rutor
Välta lekstugor
Skjuta smällare på folks balkonger
Skrika in i folks öppna fönster
Ringa på dörrar o sen springa därifrån
Hoppa på bilar

Hahha massa skit man gjort big_smile

Master_J Stålmannen
8 juli 2007 · 465 Inlägg

Bloodhound skrev:
Ställa bänkar/cykelställ framför bussen
Kasta snöboll på bilar/bussar
Ta sönder rutor
Välta lekstugor
Skjuta smällare på folks balkonger
Skrika in i folks öppna fönster
Ringa på dörrar o sen springa därifrån
Hoppa på bilar

Hahha massa skit man gjort big_smile

Välta lekstugor?! neutral  Haha big_smile

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
oumi "audiot"
8 juli 2007 · 287 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

jimmy-124 skrev:
håller fortfarande på med sån skit big_smile

har in växt upp än

Hehe skojjar du ?

nu kom jag på en till sak som ja gorde när jag va 14 år

Jag bruka lägga in våran katt i frysen, sedan så öppnade jag dörren o kolla då och då om den fryste...

hehe rätt så sjukt, vette fan varför jag höll på med sånt.

HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHA, ärligt, fyfan det var det sjukaste jag hört-

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"
Nada_
8 juli 2007 · 94 Inlägg

ojoj mycket saker har man gort men de roligaste / dummaste va nog när ja fick tag på rökgranater ur pappas jobbar bil o sen på kvällen kasta ja o några polare in dom i brevinkastat på polisstationen hemma tongue oj vilket pådrag de blev big_smile

saab 93-cupé
alfredsson
8 juli 2007 · 231 Inlägg

körde cross på en golfbana smile kastade in kottar i en bil som hade takluckan öppen smile blev nåra hundra iaf hehe..

Kettunen
8 juli 2007 ·

Fråga vad man inte har gjort istället  roll

Senast redigerat av Kettunen (8 juli 2007)

FreddeK
8 juli 2007 ·

kom på en sak till: jag hade varit och fiskat med brorsan i Eskilstunaån...vi tänkte meta så vi hade köpt lite maggot en burk med ca 200st i. vart ingen fisk med dom så när vi gick förbi vattenpalatsen(badhuset) så öppna brollan dörren och jag slängde in hela jäkla burken. spån och maggots på hela entregolvet..haha

TheFinnishFlash Avstängd
9 juli 2007 · 1 266 Inlägg

oumi skrev:

TheFinnishFlash skrev:

jimmy-124 skrev:
håller fortfarande på med sån skit big_smile

har in växt upp än

Hehe skojjar du ?

nu kom jag på en till sak som ja gorde när jag va 14 år

Jag bruka lägga in våran katt i frysen, sedan så öppnade jag dörren o kolla då och då om den fryste...

hehe rätt så sjukt, vette fan varför jag höll på med sånt.

HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHA, ärligt, fyfan det var det sjukaste jag hört-

Haha, ja det är sjukt hmm

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
9 juli 2007 · 938 Inlägg

Nada_ skrev:
ojoj mycket saker har man gort men de roligaste / dummaste va nog när ja fick tag på rökgranater ur pappas jobbar bil o sen på kvällen kasta ja o några polare in dom i brevinkastat på polisstationen hemma tongue oj vilket pådrag de blev big_smile

Fy fan, de skulle man nästan vilja varit med på big_smile skulle vilja sett polisen miner med när de regna rökgranater genom brevinkastet tongue
Helt jä-la klockrent!

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Ena Colaberoende
9 juli 2007 · 1 219 Inlägg

Jag och några kompisar smög oss på Villorna en bit ifrån där jag bodde med en burk synålar i fickan.
Vi tryckte in Synålen i mitten av deras antennkabel som antingen gick från Parabolantennen eller den vanliga antennen (på sidan av huset). Alltså Kortis...

Detta gav resultatet att en förbannat sur familj ser att tv´n dör. Gubben brukade faktiskt slå på apparaterna också.

/Ena

Team-Adolfsson Gödseldräng
9 juli 2007 · 4 529 Inlägg

det dummaste måste varit när jag å lillbrorsan sprutade spillolja på grannes garage var ca 10 bast då
hade sprutor som man gav pencelin till korna med alltså ganska stora och fyld dom med spillolja och sprutade ner hela garaget i ränder ush vad sura dom blev tongue

de andra måste ha varit när vi retades med grannes yngsta tjej ca 14 var hon då hon skulle cyckla iväg nånstans och vi hade gort så att kedjan skulle gå av efter en stund och det var ju såna bromsar som gorde att man trampade bakåt för att bromsa men gick ej och resulterade i att hon cycklade ner i en sjö med finkläder big_smile

mycket dumt har man gort men jävligt skoj har man haft de me tongueroll

Pikey
9 juli 2007 · 2 283 Inlägg

Vi knackade på hos kärringar som bodde i hyreshus och där var alltid så mycket buskar överallt så när de öppnade öste vi vattenballonger på folk, det är ett av 1000 grejor vi gjorde i 10 års åldern ungefär smile

R.I.P. Michael Jackson!
FugitivE BMW Power
9 juli 2007 · 2 362 Inlägg

börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

BMW, bogsering med wire :/
TheFinnishFlash Avstängd
9 juli 2007 · 1 266 Inlägg

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Well jag höll inte på med sånt när jag var 17 heller.
tycker det är rätt så onödigt att du frågar(iaf mig) vad fan jag tänkte på, för det vet jag inte själv. men gort är gort, så det kommer knappast bli ogort bara för du gnäller.. eller hur ?

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
_Wallis_
9 juli 2007 · 4 506 Inlägg

Jag ligger nog under kategoring: Värsting eller i andras huvud Damp unge.
Har nog gjort det messta man kan tänka sig, En del som man ångrar och en del som man fortfarande kan skratta åt. Vet ej om det är Preskiberat en eller ej så tar sådant muntligt.
Alldrig roat mig med att skada eller mobba någon dock så det är inget sådant..
Men ungifär all annan skit man kan göra.

För att bli Gammal och vis, Måste man vara ung och galen!

Kan du andas kan du dö.
FreddeK
9 juli 2007 ·

TheFinnishFlash skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Well jag höll inte på med sånt när jag var 17 heller.
tycker det är rätt så onödigt att du frågar(iaf mig) vad fan jag tänkte på, för det vet jag inte själv. men gort är gort, så det kommer knappast bli ogort bara för du gnäller.. eller hur ?

nej inget att vara sur över nu...som sagt man var ju bara ett barn och förstod inte bättre. jag växte bara upp med en förälder och hon tyglade mig ändå hyffsat men man ville ju göra bus ändå.

haha när jag ändå skriver så måste jag berätta en sak till. vi hade en sur gammal tant som vi kalla för pappilutta och hon hade en pappilon. jaja skitsamma om henne men hon var en riktig grinkärring så vi fick för oss att hämta den största gräsjordkokla vi kunde hitta, sen drämde vi in den i hennes vardagsrum..hon bodde på första våningen och balkongdörren var öppen. haha man hörde bara ett skrik och vi kuta därifrån. men det sugigaste av allt var att morsan stod i fönstret och såg allting så det var ju bara att ta svansen mellan benen och traska upp och städa!

Bobo
9 juli 2007 ·

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Håller med dig, rätt många här som verkar haft en svår uppväxt, stoppa en katt i en frys så kanske man bör fråga någon efter hjälp, inte många som har respekt för annans egendom, undrar hur många som tycker det är kul att få snöbollar på sin bil idag, rätt och fel fick man lära sig hemma men tydligen inte alla, bus är kul, men vandalism och djurplågeri tycker inte jag kallas som bus.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang