Vad gjorde ni för bus när ni var små?

FreddeK
9 juli 2007 ·

Bobo skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Håller med dig, rätt många här som verkar haft en svår uppväxt, stoppa en katt i en frys så kanske man bör fråga någon efter hjälp, inte många som har respekt för annans egendom, undrar hur många som tycker det är kul att få snöbollar på sin bil idag, rätt och fel fick man lära sig hemma men tydligen inte alla, bus är kul, men vandalism och djurplågeri tycker inte jag kallas som bus.

håller med och det var inte syftet med denna tråden. Speciellt inte djurplågeri. Men som sagt så är det nog väldigt länge sedan och dom som gjort det visste inte bättre då! Och det är bara EN som har stoppat en katt i en frys.

Så var nu inte bittra utan skriv erat bus istället. Alla har vi ju vart unga eller hur?

Frippe08 Galen
9 juli 2007 · 849 Inlägg

Jag har gjort ganska mycket bus i mina dar tongue inget allvarligt men men

dom jag kan komma på är

La ut stora snöklumpar i vägen så bilarna var tvugna att stiga ut o flyttat på dom och bussarna brassade bara på tongue
kastade smällare på bilar( något som man ångrar mycket idag)
blivit jagad av killen som sitter i styrelsen i min kommun med sin caprice
lagt ut såna där blinkblink smällare på gatan så bilarna inte såg något och var tvugna o stanna och vänta tills grejjen hade blinkat klart.
kastat snöbollar på bilar

kastat ägg på bilar
irriterat grannen med laser pekare när han spelade NHL på datan big_smile slutade med att han och 4 av hans polare kom över och knackade på dörren tongue
stoppat snöbollar och ägg i avgasrör

och massa annat jag inte kan komma på.

man hade ju som sagt inget bättre för sig när man var yngre

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
TheFinnishFlash Avstängd
9 juli 2007 · 1 266 Inlägg

Bobo skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Håller med dig, rätt många här som verkar haft en svår uppväxt, stoppa en katt i en frys så kanske man bör fråga någon efter hjälp, inte många som har respekt för annans egendom, undrar hur många som tycker det är kul att få snöbollar på sin bil idag, rätt och fel fick man lära sig hemma men tydligen inte alla, bus är kul, men vandalism och djurplågeri tycker inte jag kallas som bus.

ja det var djurplågeri, men detta hände för 8 år sedan.... har ju både katt å hund nu, inte fan stoppar jag in dom i frysen nu tongue

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
9 juli 2007 · 545 Inlägg

kass tråd! slutade läsa när ja såg de me att skjuta saker på hästar samt lägga in katten i frysen..! helt jävla sanslöst

Två ord räcker, SAAB knäcker
Brink88 President över Brinkland
9 juli 2007 · 465 Inlägg

Ja en satunge var man då alltid. Kastat ägg på bilar, eldat saker så brandkår har fått komma. lekt med smällare och sånt, verkar fan inte växt upp från det hela än, har kommit på ett nytt tidsfördriv nu för tiden, det är att supa ner fiskmåsar, ge dom limpa indränkt i t-röd så blir det kul, snögubbar och ställt på vägar och sånt har man gjort med, spec roligt när plogbilen kom och mejade ner den:)

Ska jag rada upp alla mina sattyg orkar man inte läsa klart på långa vägar!

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Smajly
9 juli 2007 · 3 059 Inlägg

Snodde bilar och satte fyr på bensinmacker.

FreddeK
9 juli 2007 ·

Saab_girl skrev:
kass tråd! slutade läsa när ja såg de me att skjuta saker på hästar samt lägga in katten i frysen..! helt jävla sanslöst

men man läser det man vill och ser det man vill! och nej djurplågeri är som sagt inte relevant i sammanhanget!
ni tjejer busa aldrig eller?? ni satt och lekte med barbie och kamma håret på varandra?

jvae87
9 juli 2007 · 51 Inlägg

själv satt ja hemma å lekte med snoppen smile fridfull grabb ja Mohahahaha

Opel Vectra 2000 "NoName" (1990)
Maizer
9 juli 2007 ·

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Du är nog en sån som man är kompis med om man spelar wow och dricker jolt.

Nada_
9 juli 2007 · 94 Inlägg

TobbeE_87 skrev:

Nada_ skrev:
ojoj mycket saker har man gort men de roligaste / dummaste va nog när ja fick tag på rökgranater ur pappas jobbar bil o sen på kvällen kasta ja o några polare in dom i brevinkastat på polisstationen hemma tongue oj vilket pådrag de blev big_smile

Fy fan, de skulle man nästan vilja varit med på big_smile skulle vilja sett polisen miner med när de regna rökgranater genom brevinkastet tongue
Helt jä-la klockrent!

jo da va sevärt kan ja lova big_smile

saab 93-cupé
FugitivE BMW Power
9 juli 2007 · 2 362 Inlägg

Maizer skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Du är nog en sån som man är kompis med om man spelar wow och dricker jolt.

Du ska då fan inte säga något som du inte har en blekaste aning om, så du påstår att jag inte kan ha ett socialt liv bara för att jag inte "förstör" saker och "busar" så grovt som ni gör? skärp till dig.

BMW, bogsering med wire :/
FugitivE BMW Power
9 juli 2007 · 2 362 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Well jag höll inte på med sånt när jag var 17 heller.
tycker det är rätt så onödigt att du frågar(iaf mig) vad fan jag tänkte på, för det vet jag inte själv. men gort är gort, så det kommer knappast bli ogort bara för du gnäller.. eller hur ?

Nej men inte höll man på med det när man var 13,14,15 heller.

BMW, bogsering med wire :/
Maizer
9 juli 2007 ·

FugitivE skrev:

Maizer skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Du är nog en sån som man är kompis med om man spelar wow och dricker jolt.

Du ska då fan inte säga något som du inte har en blekaste aning om, så du påstår att jag inte kan ha ett socialt liv bara för att jag inte "förstör" saker och "busar" så grovt som ni gör? skärp till dig.

Jag säger bara att i åldern 13-14.5 år så är det sånt som är kul. Vi hade vårat fredagsbus och vi hade jävligt roligt, man behöver inte bry sig i den åldern.

FreddeK
9 juli 2007 ·

FugitivE skrev:

TheFinnishFlash skrev:

FugitivE skrev:
börjar nästan tycka lite synd om hur vissa människor var när dom var lite "yngre".. jag fyller 17 nästa måndag och förstår mig inte på hur människor tex tar sönder rutor i busskurer, som någon skrev här uppe, kasta ner stora stenar på vägen osv :S vad i hela jävla helvetet tänkte ni med?.. bara för att man är ung så behöver man fan inte vara dum..

ett jäkla bra tecken på att man inte hade mycket för sig när man var liten.. synd att ni inte tänkte över det hela två-tre gånger extra..

Well jag höll inte på med sånt när jag var 17 heller.
tycker det är rätt så onödigt att du frågar(iaf mig) vad fan jag tänkte på, för det vet jag inte själv. men gort är gort, så det kommer knappast bli ogort bara för du gnäller.. eller hur ?

Nej men inte höll man på med det när man var 13,14,15 heller.

hej mr perfekt du kan väl starta en egen tråd om vad du gjorde som ung istället för att sabotera den här. Bus har dom flesta gjort och en del har väl gjort lite värre saker. men allt är gammalt och ångrar man det har man ju blivit en bättre människa=) Inget att hänga upp sig på som sagt!

Nada_
9 juli 2007 · 94 Inlägg

Freddeponken skrev:

FugitivE skrev:

TheFinnishFlash skrev:

Well jag höll inte på med sånt när jag var 17 heller.
tycker det är rätt så onödigt att du frågar(iaf mig) vad fan jag tänkte på, för det vet jag inte själv. men gort är gort, så det kommer knappast bli ogort bara för du gnäller.. eller hur ?

Nej men inte höll man på med det när man var 13,14,15 heller.

hej mr perfekt du kan väl starta en egen tråd om vad du gjorde som ung istället för att sabotera den här. Bus har dom flesta gjort och en del har väl gjort lite värre saker. men allt är gammalt och ångrar man det har man ju blivit en bättre människa=) Inget att hänga upp sig på som sagt!

håller medalla gör misstag

saab 93-cupé
FreddeK
9 juli 2007 ·

En sak till som vi gjorde...Vi skulle elda lite och visste inte vad som brann så först prova vi med Kylarvätska eller någe men det gick inte...sen hitta brorsan bensin och ja det flamma ju upp ordentligt..då blev ha/vi tokrädda och skulle släcka skiten med glykolet eller vad det var så vi hälde på och vips så hade va en majbrasa...var bara att kuta därifrån. Då var man skitnödig men det släckte sig själv som tur var! Inget jag kan rekomendera, elda aldrig med bensin.

Waho Allmänt Jobbig
9 juli 2007 · 1 200 Inlägg

Jag har väl gjort en hel del, men en riktig kul sak som jag kommer ihåg var när jag knöt fast ett snöre i ramen på en cykel och sedan i cykelstället, som satt fast i marken, sen när skolan slutade så sätte man såg på cykeln och skrek till polarna som bodde granne : TOUR DE FRANCE! så cyklade man utav helvete. Ni förstår ju själva vad som hände med cykeln som ja knöt fast :p

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Garic
9 juli 2007 · 539 Inlägg

rolig tråd big_smile

själv var jag med det mesta... stoppa potatis i avgasröret på parkeringen vid en butik var ju riktig kul big_smile små motorer gick ju inte starta.

Klippa paraboll kablar i villa området

sätta tandstickor i dörrlåsen

Golfmannen87
9 juli 2007 · 7 Inlägg

Själv så försökte jag och halvbrorsan elda upp morsans säng när styvfarsan låg och sov, var inte speciellt populärt..



Snattat och pallat äpplen har man gjort en del oxå!

BMW 323 (1997)
Racso Dr Snuggles
10 juli 2007 · 956 Inlägg

Golfmannen87 skrev:
Själv så försökte jag och halvbrorsan elda upp morsans säng när styvfarsan låg och sov, var inte speciellt populärt..



Snattat och pallat äpplen har man gjort en del oxå!

Hahahah, den e schysst! big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang