Vad gjorde ni för bus när ni var små?

ryttersson
10 juli 2007 · 454 Inlägg

Själv var man ju ingen grovis .
jag å kompisen pallade äpplen av en gammal tant , sen sålde vi dom till henne för 30 kr/påse .... hon köpte dom för att va snäll men hon visste inte att det var hennes egna smile

Maizer
10 juli 2007 ·

ryttersson skrev:
Själv var man ju ingen grovis .
jag å kompisen pallade äpplen av en gammal tant , sen sålde vi dom till henne för 30 kr/påse .... hon köpte dom för att va snäll men hon visste inte att det var hennes egna smile

Nej fyyyfaaan jag har gjort mycket skit men det där var förjävla rått.

ekkin Skogenracing.com
10 juli 2007 · 309 Inlägg

När jag var typ 14 bast köpte jag o ett par polare en gammal 240 av en gubbe. Han skulle resa bort o vi sa att en vuxen skulle komma o hämta bilen, så han lämnade nycklarna ute. sen hämtade vi bilen o körde ut i skogen med den, j*vlar vad vi plågade den stackarn! Hade den i ett par veckor, sen var den slut. Blev ett himmla liv när våra föräldrar kom på oss, men det var de värt. hehe

------> www.skogenracing.com <------
BMW 1602 Turbo "1.8L" (1972)
xorox_88 Smack that ass!!
10 juli 2007 · 2 953 Inlägg

Maizer skrev:

ryttersson skrev:
Själv var man ju ingen grovis .
jag å kompisen pallade äpplen av en gammal tant , sen sålde vi dom till henne för 30 kr/påse .... hon köpte dom för att va snäll men hon visste inte att det var hennes egna smile

Nej fyyyfaaan jag har gjort mycket skit men det där var förjävla rått.

¨
de där va de lägsta hitilst ju å dom säger att glocalnet är lågt:D

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Golfmannen87
10 juli 2007 · 7 Inlägg

Racso skrev:

Golfmannen87 skrev:
Själv så försökte jag och halvbrorsan elda upp morsans säng när styvfarsan låg och sov, var inte speciellt populärt..



Snattat och pallat äpplen har man gjort en del oxå!

Hahahah, den e schysst! big_smile

JO fyfan vad stryk vi fick efteråt morsan var tokig styvfaran garva bara och frågade vad fan vi höll på med!

Sen var det en gång var jag och halvbrorsan ute i hans farmor & farfars sommarstuga, vi lånade flackmoppen ner till vattnet! synd bara att den inte stannade på land,då låg man inte på plus där häller, inte jag som körde flackmoppen men kul minne iaf! smile

BMW 323 (1997)
boxarhandsken
10 juli 2007 · 311 Inlägg

big_smile

En klassiker som jag faktiskt gjorde för ca 2 år sen .. tongue , skruva av ljuddämparn från nån gräsklippare bakom nått hus å starta å springa.. tongue

startade typ 4-5 st på en kväll och dom 2 följande dagarna stod det i nyhetstidningen" gräsklipparmarodörer"  , " en motor skar inatt kring 12 tiden" , haha tongue  åsså dagen efter " gräsklipparmarodörerna slår till igen" .. det var kul.. tongue

även kastat ägg på bilar så lacken repats och man har åkt dit.. tongue

smällt smällare i en bil.. sätet vart helt förstört.. tongue ,

kastat snöboll i en körande bil så rutan krascha å han tvärnita.. måste ha varit sten i bollen tongue

å massa mer..tongue


EDIT : Läste ett inlägg om laserpekare.. haha , jag gjorde samma med min granne, han satt vid datorn och  tittade på porrbilder på sin feta fru precis dåtongue  rikta pekaren på skärmen å jävlar va han hoppa till i datastolen:P .. han har varit med på " outsiders" .. en nudist är han haha:P

Senast redigerat av boxarhandsken (10 juli 2007)

Pv med preppad b20..
Volvo 142 (1969)
Volvo L3314 "Valp" (1962)
Zoe The world is mine
10 juli 2007 · 82 Inlägg

Att lägga stenar på spårvagnsspåren va väldigt populärt när man va mindre tongue dock inte stora och ingen olycka hände som tur va smile va bara ballt när det small som pistolskott tyckte man och det flög gnistor.

busringa på dörrar har man gjort, slängt in jord, grus och annat skit i brevinkastet hos folk.
Fyllt vattenballonger med juice, fil, sylt och annat man kunde hitta i kylskåpet (helst skulle det blandas också) och sen slänga ner från balkongen på förbipasserande folk.

La sig ner ute på vägar och gångbanor och spelade stendöd när folk passerade. Krypa över övergångsställen bara för att jävlas med bilisterna ;P kastat snöbollar på surkärringens fönster tills hon sprang ut och jagade en. Bytt plats på post i brevlådor m.m

Tror inte jag ska rota så mycket mer i vad jag gjorde som liten wink

Bad like I wanna be
FreddeK
10 juli 2007 ·

Zoe skrev:
Att lägga stenar på spårvagnsspåren va väldigt populärt när man va mindre tongue dock inte stora och ingen olycka hände som tur va smile va bara ballt när det small som pistolskott tyckte man och det flög gnistor.

busringa på dörrar har man gjort, slängt in jord, grus och annat skit i brevinkastet hos folk.
Fyllt vattenballonger med juice, fil, sylt och annat man kunde hitta i kylskåpet (helst skulle det blandas också) och sen slänga ner från balkongen på förbipasserande folk.

La sig ner ute på vägar och gångbanor och spelade stendöd när folk passerade. Krypa över övergångsställen bara för att jävlas med bilisterna ;P kastat snöbollar på surkärringens fönster tills hon sprang ut och jagade en. Bytt plats på post i brevlådor m.m

Tror inte jag ska rota så mycket mer i vad jag gjorde som liten wink

Bra där tjejen...första tjejen som skriver något i denna tråden! vad gjorde du mer?

Master_J Stålmannen
10 juli 2007 · 465 Inlägg

OJ oj, en massa bus gjorde man när man var liten wink Har ju gjort alla de där vanliga busen; palla äpplen, busringt, busringt på dörren, tänt gatubelysningen m.m. Trätt kondomer över några lärarnas avgasrör också wink
Återkommer när jag kommer på nåt mer vi gjorde wink

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
FreddeK
10 juli 2007 ·

Master_J skrev:
OJ oj, en massa bus gjorde man när man var liten wink Har ju gjort alla de där vanliga busen; palla äpplen, busringt, busringt på dörren, tänt gatubelysningen m.m. Trätt kondomer över några lärarnas avgasrör också wink
Återkommer när jag kommer på nåt mer vi gjorde wink

Tände ni gatubelysningar? vi släckte dom=)

Master_J Stålmannen
10 juli 2007 · 465 Inlägg

Freddeponken skrev:

Master_J skrev:
OJ oj, en massa bus gjorde man när man var liten wink Har ju gjort alla de där vanliga busen; palla äpplen, busringt, busringt på dörren, tänt gatubelysningen m.m. Trätt kondomer över några lärarnas avgasrör också wink
Återkommer när jag kommer på nåt mer vi gjorde wink

Tände ni gatubelysningar? vi släckte dom=)

Ja, man drog en svart sopsäck eller nåt runt den där sensorn på utsidan av de stora elstationerna. Sen efter ett tag så trodde ju den att det var natt, och då tändes gatubelysningen wink

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
zortep
10 juli 2007 · 911 Inlägg

jag och en polare visste att en nörd var inne i ett cyckelrum , och i det cyckelrummet hade han lagt in soffor å skit :S han brukade hänga där hahaha, så jag och polaren tog en tigersmällare och la den vid ventilationen:D poff big_smile  jävlar vad han blev arg, han sa att vi förstörde hans isolering osv hehe !

sedan med samma snubbe tog vi massa jävla gulasidor kataloger som vi rev sönder sidorna på och la dem innanför hans lilla tomt smile dock så va dom borta nästa dag så man var tvungen och göra om det , stackars morsa =P !

kasta snöbollar på bussar , bilar, osv

tjuvringt , plingat på dörrar !   min polare kastade ner en stor jävla påse med vatten på en unge som cykla när han va hemma hos mig utan att jag hade en aning om det haha, snacka om en arg morsa yikes

pic up the phone, wazzzaaa
zortep
10 juli 2007 · 911 Inlägg

ryttersson skrev:
Själv var man ju ingen grovis .
jag å kompisen pallade äpplen av en gammal tant , sen sålde vi dom till henne för 30 kr/påse .... hon köpte dom för att va snäll men hon visste inte att det var hennes egna smile

hahaha , niiiice

pic up the phone, wazzzaaa
xlnt4ever
10 juli 2007 · 4 Inlägg

Det roligaste var när jag o några polare bytte flaggorna mellan Vivo och Shell var ganska kul att gå dit dagen efter när dom skulle öppna och det hängde andra flaggor där hehe

Gräsberg
10 juli 2007 · 1 002 Inlägg

de vanliga med att palla äpplen osv.
släcka julgransbelysning ute,
fästa fiskelina runt ett ägg och sen ställa sig på båda sidorna av en väg och hålla det i höjd med vindrutan på bilar.

blir ungefär " titta ett svävande ägg" och resten tror ja ni förstår.  det var inte spec populärt cool

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Zoe The world is mine
10 juli 2007 · 82 Inlägg

Freddeponken skrev:

Zoe skrev:
Att lägga stenar på spårvagnsspåren va väldigt populärt när man va mindre tongue dock inte stora och ingen olycka hände som tur va smile va bara ballt när det small som pistolskott tyckte man och det flög gnistor.

busringa på dörrar har man gjort, slängt in jord, grus och annat skit i brevinkastet hos folk.
Fyllt vattenballonger med juice, fil, sylt och annat man kunde hitta i kylskåpet (helst skulle det blandas också) och sen slänga ner från balkongen på förbipasserande folk.

La sig ner ute på vägar och gångbanor och spelade stendöd när folk passerade. Krypa över övergångsställen bara för att jävlas med bilisterna ;P kastat snöbollar på surkärringens fönster tills hon sprang ut och jagade en. Bytt plats på post i brevlådor m.m

Tror inte jag ska rota så mycket mer i vad jag gjorde som liten wink

Bra där tjejen...första tjejen som skriver något i denna tråden! vad gjorde du mer?

Grannkärringen och vi "barnen" på gatan kom aldrig överrens när vi var mindre, hände att vi åt frukt och särskillt bananer och slängde in skalen i deras trädgård och på deras tak. Eftersom deras trädgård är omgiven av höga träplanker så va de nog rätt lätt att lista ut var de kom ifrån wink

En rätt taskig grej mot pappa som jag gjorde som liten va väl bland annat en gång så placerade jag ut min gunghäst strategiskt mitt på golvet och la en svart filt över den och släckte i hela rummet. När han sen kom in så såg han inte ett skvatt och snavade huvudstupa över gunghästen. Brukade även byta plats på hans skor så ett par gånger har han åkt iväg på möten med en svart och en brun sko. Men det är väl lite snällare bus smile

Senast redigerat av Zoe (10 juli 2007)

Bad like I wanna be
Mafghan
10 juli 2007 · 353 Inlägg

hah, så klagar ni över folk som repar bilar osv när ni själva gör det! Snacka om dubbelmoral!

Själv gjorde man väl det vanliga, pallade äpplen osv.. busplinga på dörrar. Ringde datinglinjer för tjejer, eftersom tjejer ringer gratis... och snackade med killar som betalade 19kr minuten eller nåt, vi förvrängde rösterna så vi lät som tjejer.. När vi sen snackat ett tag så skratta vi bara så han hörde att vi va killar.

Enjoy....
Sushikocken Sleeper
10 juli 2007 · 3 084 Inlägg

Mafghan skrev:
hah, så klagar ni över folk som repar bilar osv när ni själva gör det! Snacka om dubbelmoral!

Själv gjorde man väl det vanliga, pallade äpplen osv.. busplinga på dörrar. Ringde datinglinjer för tjejer, eftersom tjejer ringer gratis... och snackade med killar som betalade 19kr minuten eller nåt, vi förvrängde rösterna så vi lät som tjejer.. När vi sen snackat ett tag så skratta vi bara så han hörde att vi va killar.

haha varför tänkte man inte på det smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Hagelind
10 juli 2007 · 177 Inlägg

Ojojoj vad jag har skrattat åt de här sakerna tex trä kondomer över lärarnas avgasrör, Själv är väl bland det värsta när jag o grannpojken bara skulle elda lite gräs började ju ryka uta bara helvete o så kom morsan o syrran just ut från huset o kollade vad det var som rök då skämdes man...

FreddeK
10 juli 2007 ·

Sushikocken skrev:

Mafghan skrev:
hah, så klagar ni över folk som repar bilar osv när ni själva gör det! Snacka om dubbelmoral!

Själv gjorde man väl det vanliga, pallade äpplen osv.. busplinga på dörrar. Ringde datinglinjer för tjejer, eftersom tjejer ringer gratis... och snackade med killar som betalade 19kr minuten eller nåt, vi förvrängde rösterna så vi lät som tjejer.. När vi sen snackat ett tag så skratta vi bara så han hörde att vi va killar.

haha varför tänkte man inte på det smile

För att man är lite homosexuell=) inge fel med det dock.

Nej jag skoja bara...kunde inte hålla mig där! sorry=)

Senast redigerat av Freddeponken (10 juli 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang