bilder på den krockade supran i E6

mariks
27 juli 2007 · 64 Inlägg

ja men lägg upp dom igen då dom som har bilderna så man får se dom hehe:)

p2p
28 juli 2007 · 78 Inlägg

jag kanske e korkad men hittar fan inga bilder sad? var finns dom? är d en länk eller ligger dom i galleri eller på bilar etc?

Bara för det ser ut som en volvo måste d inte låta som en ;)
Chevrolet S10 blazer pickup "blazer pickis s10" (1995)
Volkswagen golf mk 2 "mk2 pimpstar style" (1988)
Aerodynamik ...
28 juli 2007 · 7 120 Inlägg

chrizz skrev:
Bilen som skapades följde inte reglerna (då bilen var totalt demolerad). Ladda gärna upp bilderna igen, men lägg dem i Galleriet istället.

Ja, ni kanske är blinda. Läs vad Chrizz skrev.

bjorken_88 Mycket snack lite verkstad
28 juli 2007 · 98 Inlägg

VivaLaFritz skrev:
Usch, ja hur han nu överlevde, det vette fan..  ser ju inte ut att vara mycke utrymme kvar för en person att få plats i den där..  och det gick lagligt? tycker nästan att det borde börjas montera bur i bilar redan från fabrik..  det kommer ju höjja säkerhetsfaktorn rätt mycke..

Ja det tycker jag med.. . duger det är racing bilar så borde det duga åt vanliga med. göra stumma kupe utrymmen. förstår inte varför de inte har de. så himla tungt kan det inte vara om man jämnför med hur mycket liv det skulle spara.. .

Audi S4 (1999)
jeppzki
29 juli 2007 · 82 Inlägg

lägg upp bilderna igen snälla, jag vill se!!

Volvo S60 d5 awd "Black r" (2014)
NKM-Rani Fotograf
30 juli 2007 · 1 000 Inlägg

var är bilderna? jag vill oxå se

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
RedDragon Kluven!
30 juli 2007 · 156 Inlägg

Jag med, ser då inga bilder nånstans sad

Audi - för dig som gillar henne på alla fyra!
Snoppen
30 juli 2007 · 543 Inlägg

Jag med!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
940R
30 juli 2007 · 1 567 Inlägg
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
nixon89 klabbarpan
30 juli 2007 · 3 041 Inlägg

Ursäkta mig för mitt ordval, men... FY HELVETE vilken smäll yikes

Den var inte direkt nådig, och medtanke på hur bilen ser ut på bilderna så är det ett under att han klarat sig. Bur skulle verkligen (som redan tagits upp i tråden) vara standard i dagens bilar.

Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
mickecorrado Bilplåtslagare
30 juli 2007 · 1 036 Inlägg

Förare lämnade skadad i natt


http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d … p;a=359478

Bilen är högerstryd wink

Senast redigerat av mickecorrado (30 juli 2007)

Smoke Tires Not Drugs.
Shaboy Chaffis
30 juli 2007 · 285 Inlägg

Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Senast redigerat av AnteraMAN (30 juli 2007)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
response Studerande
30 juli 2007 · 463 Inlägg

AnteraMAN skrev:
Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Vad bra att ni båda klarade er oskadda!
Kankse lite okänsligt att fråga det såhär nära efter olyckan, men varför lämnade du kompisen i bilen?

Senast redigerat av response (30 juli 2007)

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
FluGan Sideways.nu
30 juli 2007 · 873 Inlägg

Fy fan vilken smäll men kul att se dig vid liv och skriver i forumet...
Du får gärna berätta hur det gick till...

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
MrsWempa
30 juli 2007 · 22 Inlägg

response skrev:

AnteraMAN skrev:
Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Vad bra att ni båda klarade er oskadda!
Kankse lite okänsligt att fråga det såhär nära efter olyckan, men varför lämnade du kompisen i bilen?

Han var ju själv i bilen, det var iaf det som jag uppfattade i tråden på Zatzy.

Skönt att du mår såpass bra som du gör, det kunde ju gått mkt värre än vad det gjorde!!

Krya på dig!smile

MrJonez
30 juli 2007 · 37 Inlägg

response skrev:

AnteraMAN skrev:
Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Vad bra att ni båda klarade er oskadda!
Kankse lite okänsligt att fråga det såhär nära efter olyckan, men varför lämnade du kompisen i bilen?

Fortfarande va d så att han var ENSAM i bilen. Dom fattade inte det på tidningen bara.

response Studerande
30 juli 2007 · 463 Inlägg

MrJonez skrev:

response skrev:

AnteraMAN skrev:
Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Vad bra att ni båda klarade er oskadda!
Kankse lite okänsligt att fråga det såhär nära efter olyckan, men varför lämnade du kompisen i bilen?

Fortfarande va d så att han var ENSAM i bilen. Dom fattade inte det på tidningen bara.

Aha okej smile Ber om ursäkt, man ska inte lita på allt som står i tidningen. tongue

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
offarn Blästrare LITAB LACK
30 juli 2007 · 325 Inlägg

skönt att du klarade dig bra...!! vägrecket ser oroväckande när ut

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!
BMW 325 "T5Rwd" (1992)
Seat ibiza (2003)
MrJonez
30 juli 2007 · 37 Inlägg

response skrev:

MrJonez skrev:

response skrev:

Vad bra att ni båda klarade er oskadda!
Kankse lite okänsligt att fråga det såhär nära efter olyckan, men varför lämnade du kompisen i bilen?

Fortfarande va d så att han var ENSAM i bilen. Dom fattade inte det på tidningen bara.

Aha okej smile Ber om ursäkt, man ska inte lita på allt som står i tidningen. tongue

Nä deras version va ju mer spännande. wink skrev dom nån rättelse efteråt förresten? nån som vet?

Quantic
30 juli 2007 · 645 Inlägg

AnteraMAN skrev:
Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Fan va skönt o höra smile

Det va ingen dålig smäll det där, tur man själv inte åkt av vägen nån gång (peppar peppar) men när har man varit räcket en gång med gamla 300ZX:en.

Hoppas det går bra i fortsättningen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang