Sist jag var på krogen lyckades jag...

FireTraXX DFFL
14 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

Sist jag var på krogen så blev jag 8-900kr fattigare men ovärderligt mycket fullare big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
14 augusti 2007 · 548 Inlägg

kasta ut tre pers!hmm
Spriten går in och vettet ut!

-Mike-
BMW 320i (2003)
Froops
14 augusti 2007 · 150 Inlägg

Vaknade jag 10 mil hemifrån hos någon brud jag aldrig hade sett förut :\ Nyårsafton detta år ^^

loudness
14 augusti 2007 · 4 554 Inlägg

hade jag enorma glasögon på mig, va inte bara jag som skulle ha dom på sig heller alla skulle prova haha
edit: va bra på örat med:P

http://www.garaget.org/gallery/archive/5675/133680_ztzz3a.jpg

decib3L Körv
14 augusti 2007 · 3 535 Inlägg

loudness skrev:
hade jag enorma glasögon på mig, va inte bara jag som skulle ha dom på sig heller alla skulle prova haha
edit: va bra på örat med:P

http://www.garaget.org/gallery/archive/5675/133680_ztzz3a.jpg

HAHAHAHAHAHAH!

That's what I call having fun!

Truckdriving Man
loudness
14 augusti 2007 · 4 554 Inlägg

decib3L skrev:

loudness skrev:
hade jag enorma glasögon på mig, va inte bara jag som skulle ha dom på sig heller alla skulle prova haha
edit: va bra på örat med:P

http://www.garaget.org/gallery/archive/5675/133680_ztzz3a.jpg

HAHAHAHAHAHAH!

That's what I call having fun!

man måste bjuda på sig själv blir så förbannat tråkigt annars:P

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

Känns som att dom flesta krogbesöken är rätt händelserika hehe


Bmw osv..
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
14 augusti 2007 · 1 098 Inlägg

Tuppas skrev:
sist när jag var på krogen blev jag så jävla full och vaknade upp i bartänderns säng.. ps(det var en tjej som tur va;))

JAdu tuppen.. en del har flyt:p

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Caffe
14 augusti 2007 · 1 436 Inlägg

Sist jag var på krogen.. hum. Fan vette vad jag gjorde, kommer inte ihåg så möe.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
keko
15 augusti 2007 ·

bli tvungen att förklara att vit ryss måste man ha mjölk i för den otroligt begåvade bartendern...

LocKtar Herr
15 augusti 2007 · 1 722 Inlägg

Blev anklagad att jag gick på speed eller nåt, va bara sjuk taggad jue hmm

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
DoomDevil
15 augusti 2007 · 113 Inlägg

.. hålla mig för spy åt den feta paddan som polaren raggade upp. Det var dock mer än jag lyckades med dagen efter när jag får syn på dom 2 i min soffa...

Mazda Miata (1991)
MilleN
15 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

.. nästan bli utslängd efter att jag försökte träffa bartenderns dricksskål med ett utspottat tuggummi wink

__hogberg__
15 augusti 2007 · 1 161 Inlägg

komma in utan att vara arton o inte ha falsk leg:P

Waho Allmänt Jobbig
15 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

MilleN skrev:
.. nästan bli utslängd efter att jag försökte träffa bartenderns dricksskål med ett utspottat tuggummi wink

haha, den va bra tongue

Sist ja var på krogen, kom jag in utan att jag är 18 ( det var bara att gå in :p ), förlorade jag 1100kr, kom nästan i bråk, blev rätt så full och hade en en kulen kväll, sen spelade björn rosenström som avslutning.
Arvika Hamnfestival smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
15 augusti 2007 · 1 781 Inlägg

kommer jag inte ens ihåg:p

Team Insane Racing
Gräsberg
15 augusti 2007 · 1 002 Inlägg

1 incident som har hänt jag själv var aldrig in på krogen(chafför)

1. kompisen kom utbärande på en barstol. gick förbi vakterna och allt men ingen reagera.

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
15 augusti 2007 · 2 456 Inlägg

För Många gånger upp vannade på akuten med div blesyrer eller psycoser då man haft typ 2,5-3,0 promile vet ej varför typ där............ för att man antingen haft för mycket pengar å handla för å ibland polare som bara hällt i en alldeles för mycket ........ vaknat upp hemma med div skator å ibland en 3 meters alu skylt fån en industri tomt .... å en gång en kickbike för en typ 5-8  åring å en annan e 1,89 lång å 125 pannor va fan har jag hafft den till ???

1gång blev ned brottad av ett gäng vakter å en av dom satt på ryggen höll på att kvävas så jag bet han i låret .... rätte gång å 8000kr fattigare ...

1Gång Brottade med 6 snutar som ville ha mig i en snut bil det tog 30 min för dom att få in mig i bilen sa polarna som stog brevid å kolla det efter en firma fest spåra ur.

1gång vakna hos polaren å trodde klockan var 8 på morgonen fast den var 8 på kvällen dagen efter dyblöt å mobilen simma i vatten i fickan på byxorna tydligen hadde jag stält mig i dychen med kläderna på ....

Där spriten går in rinner vettet ut ............ !!!!!

Senast redigerat av lonewolf-holm (15 augusti 2007)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

dricka nån öl för mkt och vakna hos en polare dan efter utan ett minne av slutet på kvällen..


sist jag var på en lite "by pubb" så söp jag bort bilen min, hade chaffis som jag tydligen lovade att ta min bil hem om han ville men det kom jag inte riktigt ihåg dan efter, just ja vaknade upp i stan också 3,5 mil hemmifrån

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Benan
15 augusti 2007 · 271 Inlägg

E det bara en massa fyllesvin här e inne?? smile
Sen måste jag undra en sak.. Hur kan man dricka sig så full att man spyr och tappar minnet!?!? E det om man e 160 lång och 50kg man lyckas med nått sånt? Har blivit toppad som fan x-antal gånger men aldrig minnesluckor el spytt... :p

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang