Garage i norrköping?

Darkie dARKiE
25 augusti 2007 · 5 031 Inlägg

Hejsan alla östergötlands boende!
Har en liten fråga till er, det är då så att jag tänkt flytta till Nrkpg ganska så snart, och undrar lite om det finns garage att hyra och hur mycket det ca: går på i månaden. och vart det finns? Eller brukar man få ha bilen ifred om den bara står ute på gatan?

nyfiken, blivande östergöte /skåning.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
supratjejen Toyaddict
26 augusti 2007 · 241 Inlägg

Tja!
Vill oxå ha garage till vintern, om du hittar flerbilsgarage får du höra av dig! Ibland vill ägarna ha flera hyresgäster, typ en lada på landet smile

Hoppas du kommer trivas i nrkpg!! Inbrott sker tyvärr mycket här.. Beror var du tänkt bo iofs.. Fick 5 inbrott på 1,5 år i min förra bil! Nu har jag larm big_smile

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Darkie dARKiE
26 augusti 2007 · 5 031 Inlägg

supratjejen skrev:
Tja!
Vill oxå ha garage till vintern, om du hittar flerbilsgarage får du höra av dig! Ibland vill ägarna ha flera hyresgäster, typ en lada på landet smile

Hoppas du kommer trivas i nrkpg!! Inbrott sker tyvärr mycket här.. Beror var du tänkt bo iofs.. Fick 5 inbrott på 1,5 år i min förra bil! Nu har jag larm big_smile

Hehe tack så mycket kommer säkert trivas tillbringar mycket tid i er stad, ja jo. nu menar jag garage året om också och gärna nära centrum så man slipper gå så jädrans långt till bilen för att sedan köra till eventuella jobb. Men jag ska höra av mig om jag hittar båda och, kanske hittar ett jobb nära bostaden så man kan ställa av bilen och förvara någonstans.

Ses kanske på Meet of the month : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
supratjejen Toyaddict
26 augusti 2007 · 241 Inlägg

Jag kommer nog va på meetet.. Kopplingen spelar på sista versen, men ny är beställd.. Om jag fortfarande kommer framåt så är jag därsmile Kom gärna å snacka om du känner igen mig smile

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
MilleN
26 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Flyttar till Efterlyst.

moffegrev
27 augusti 2007 · 228 Inlägg

svårt att hitta så där jätte centralt måste jag erkänna om man inte är villig att betala för det vill säga..

då finns det ett vid landbloms däck på en backgård..vet inte om det är någon plats ledig men det enda som är centralt som jag vet om..

Mvh Matte

RäZeR Matte hittar rätt i år.
familjeräzer på heltid
Saab 9-5 "aero" (2001)
Darkie dARKiE
27 augusti 2007 · 5 031 Inlägg

okey, tack för alla svar ialf. får väl skaffa ett jädrans bra larm iställe..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang