Precis fått lönen! Vad ska du köpa? :-)

rs niklas saab expert
25 september 2007 · 248 Inlägg

efter räkningar å lån är betalade så blir det ca 18000kr kvar att göra nåt skoj på just nu lägger jag det på hög till nån bil till våren mvh

Saab 900 aero "el turbo negro" (1985)
Darkie dARKiE
25 september 2007 · 5 031 Inlägg

Mankan1978 skrev:

Darkie skrev:
dags att ringa lyxfällan till vissa ^^

Har varit på väg själv o anmäla oss... Men sen med alla skriverier om hur dom förstört människors liv, o hur dom tvingar folk o göra på vissa sätt framför kameran... Näe usch!

Dem program jag har sett av det hela så hjälper dem folk som själva satt sig i den hårda sitsen med massa skulder osv, sen är det klart att en del offringar måste göras för att klara av att bli skuldfria från alla dessa tusen kr dem ligger back med.. Så vad jag har sett av programmet så får dem faktiskt skylla sig själva litegrann och verkligen satsa lite och offra lite om dem vill bli skuldfria.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
MKarlsson Tunnelmaster
25 september 2007 · 348 Inlägg

Lönen som kommer denna månad vet ja inte, ska börja använda juli lönen nu tänkte jag smile

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771
Akka
25 september 2007 · 1 174 Inlägg

avgasystem å betala försäkringen på bilen ^^

mannen666666 preem pump
25 september 2007 · 836 Inlägg

mycket skryt i den här tråden...
men det är ju oftast så här på garaget

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Svenss0n
25 september 2007 · 643 Inlägg

mannen666666 skrev:
mycket skryt i den här tråden...
men det är ju oftast så här på garaget

kanske gått bra för vissa?

Volvo 850R (1997)
940R
25 september 2007 · 1 567 Inlägg

fick ut 18.000:- i lön 12500:- i räkningar och sen är bilen paj och datorn helt slut...

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Mankan1978 Son Of Murphy
25 september 2007 · 782 Inlägg

Darkie skrev:

Mankan1978 skrev:

Darkie skrev:
dags att ringa lyxfällan till vissa ^^

Har varit på väg själv o anmäla oss... Men sen med alla skriverier om hur dom förstört människors liv, o hur dom tvingar folk o göra på vissa sätt framför kameran... Näe usch!

Dem program jag har sett av det hela så hjälper dem folk som själva satt sig i den hårda sitsen med massa skulder osv, sen är det klart att en del offringar måste göras för att klara av att bli skuldfria från alla dessa tusen kr dem ligger back med.. Så vad jag har sett av programmet så får dem faktiskt skylla sig själva litegrann och verkligen satsa lite och offra lite om dem vill bli skuldfria.

Jo men det är ju bara spel för kamerorna med... Dom får folk o bete sig på visst sätt, säg t.ex. han som hade köpmani, då fick dom i teamet honom att gå o köpa en väderstation t.ex. kvinnan med eget företag vart av med din F-skatte sedel... hmm
Så näe det är nog bara spel för kamerorna alltihopa! Visst att dom kanske har det så illa som visas i tvn, men tvn förvärrar det nog! Som ALL massmedia! sad Lögner o stora fina löpsedlar, bara för att få folk intresserade!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
EpsiloN Trägnagare
25 september 2007 · 185 Inlägg

Har det sjukt lyxigt får jag tycka själv, bor hemma och betalar 1500 i månaden bara. Lånar päronens bilar nästan gratis och har en lön på 16000:- Sparar väl till första bilen egentligen så blir bara en ny skärm till datorn denna månaden... Man får ju leva lite också, varför ska man bara spara till att ha kul i framtiden när man kan ha lite småskoj på vägen dit också big_smilebig_smile ps. Inga skulder wink

All show and no go!
TheFinnishFlash Avstängd
25 september 2007 · 1 266 Inlägg

Yeeeh fick 9000:- i lön pga att jag hade 5 obetalda semester dagar, och var sjuk i 2 veckor....så den här månaden kommer och suga riktigt mycket tongue

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
RedEyeMS3
25 september 2007 · 355 Inlägg

Plockade ut 18000kr å räkningar för ca: 11000kr.. Så kommer det lite saker från USA oxå hoppas jag!

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
cuppre negativ..
25 september 2007 · 167 Inlägg

räkningar, garagehyra och fortkörningsböter..
troligtvis en och annan pizza..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
supratjejen Toyaddict
25 september 2007 · 241 Inlägg

Blir en ny koppling till supran.. Blir en XTD steg 3, sparat ett par månader nu.. Originalen ville inte längre sad

Sen bara fortsätta spara till en ny turbo för den gamla skar.. Blir en bättre uppgraderad i vår istället big_smile Hoppas på lite mer tur nästa år!!

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Gizmojohan
25 september 2007 · 3 295 Inlägg

ska nog inte köpa nånting.. kanske annan bil förhoppningsviss.. wink

RIGO-ROD
25 september 2007 · 684 Inlägg

en annan fick 5400kr för lite och företaget säger att det ska vara så,, tror du man lackar,, e dom helt dum ihuvudet som inte ser att det inte stämmer , ööö kolla mina gamla löner puckon,


e riktigt pisst off

audiA6Q
25 september 2007 · 4 Inlägg

ja den kom o gick.. däck till 19tum e dyrt!

Audi A6 (1999)
hanomag
25 september 2007 · 410 Inlägg

ska köpa mig , slutsteg å bas, nya däck, broms cylindrar och rör + en massa färg och tyg till hanomagen hmm.

Copyright @ Rybbs Production
T5pimpen
25 september 2007 · 32 Inlägg

Reperation,bensin,försäkringar,boende,öl smile

Senast redigerat av T5pimpen (25 september 2007)

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
25 september 2007 · 2 456 Inlägg

Köpa sido kjolar,skicka vinge på kolfiber beklädnad,å div annat hämligt som skall göras
senare i vinter .... sen ska man se om man hittar en kul vinter bil för 5-10Kakor .... sen har man ett låne löfter på 100kakor på banken för en ny kul åka fort bil till nästa sommar när
man hittat rätt bil vill sig säja.

//SWIH

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
HOLLELLE
25 september 2007 · 409 Inlägg

med en feet lärlingslön på 8k ut så blir det rätt lugnt. har ju iofs inga direkta utgifter förutom bensin,försäkring,snus och sprit så några kronor kanske man kan lägga undan till och med.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang