fräckisar...

svanstrom a
15 oktober 2007 · 414 Inlägg

HAHAHAHAHAHA fy fan vad rolig tråd big_smile hahaha riktigt rolig läsning.. Här kommer mitt bidrag iaf inte världens roligaste men tycker den är ganska skojj haha...

En man älskar med en oerhört ful kvinna, efter ett tag säger kvinnan..
-Visst finns det något underbart i mig också?
-Visst säger mannen, men den drar jag ut snart...

hej
Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
15 oktober 2007 · 277 Inlägg

svanstrom skrev:
HAHAHAHAHAHA fy fan vad rolig tråd big_smile hahaha riktigt rolig läsning.. Här kommer mitt bidrag iaf inte världens roligaste men tycker den är ganska skojj haha...

En man älskar med en oerhört ful kvinna, efter ett tag säger kvinnan..
-Visst finns det något underbart i mig också?
-Visst säger mannen, men den drar jag ut snart...

Hahahaha den e bra som f*n. har hört den innan men lika kul varje gång big_smile

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
lelleal
15 oktober 2007 · 1 150 Inlägg

FJORTISEN: (Homo Sapiens Fjortissus) Är ett flocklevande djur som ofta rör sig i mindre grupper utanför McDonald's och liknande, gärna vid sena tidpunkter på dygnet. Ju senare, desto starkare position i gruppen. Hannarna är ca 170 cm långa och har ett läte som liknar en galande tupp, medan honorna kan ha ett mer mänskligt läte. De kan upplevas som mycket störande djur då de under sin vandringar kan gapa mycket. Populationerna har ökat markant på senare tid vilket har lett till diskutioner om hur utrotningen ska gå till...
big_smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
lelleal
15 oktober 2007 · 1 150 Inlägg

En dam kliver in i en zooaffär, får syn på en papegoja och blir genast förtjust i fågeln. - Ursäkta, kan papegojan prata och är den till salu? frågar hon - Jadå den både pratar och är till salu. Men jag måste nog varna er. Förre ägaren drev en bordell så gojan kan ha snappat upp lite fula ord och så. - Jag är inte känslig och mina barn är stora nog att klara ett par fula ord. Jag köper den! Hon kommer hem med papegojan och placerar den på ett bord i vardagsrummet. När hon tar av skynket från buren kraxar fågeln till och säger: - Wow! En ny bordell och en ny bordellmamma! - Jag är inte nån bordellmamma och det här är inte någon bordell, svarar damen och skrattar lite för sig själv. En liten stund senare kommer damens två döttrar hem och går in i vardagsrummet för att titta på papegojan. - Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma och två nya horor! Kraxar papegojan. Flickorna blir först stumma av förvåning men efter en liten stund skrattar allihop gott åt det hela, eftersom de trots allt kan se det roliga i situationen. Nån timme senare kommer maken hem och går in till sin familj i vardagsrummet var på papegojan utbrister: - Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma, två nya horor, men samma gamla kunder! Hur är läget Benny ? big_smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Streammen Kalaskillen
15 oktober 2007 · 246 Inlägg

volume skrev:
En dag tog pappa med sig sin son för att fiska. När det börja fiska tog pappan upp en cigarett och började röka. Sonen frågar: Får jag också röka cigarett? Når din *** till ditt anus? Svarade pappan. Nej, sa sonen. Ingen cigarett för dig då sa pappan. Efter en stund tar pappan upp en flaska vodka och började dricka. Sonen frågade naturligtvis: får jag också dricka vodka? Når din *** till ditt anus? Svarade pappan. Nej, sa sonen. Då får du ingen vodka. På vagen hem köpte pappan och sonen varsin lott. Pappan vann inget men sonens lott innehöll en vinst på 100.000 kr. Pappan frågar: får jag hälften av din vinst? Når din *** till ditt anus? Frågade sonen. Ja, svarade pappan. Kör upp den då!!

Hahaha så jävla bra tongue

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Racing_
15 oktober 2007 · 228 Inlägg

lelleal skrev:
En dam kliver in i en zooaffär, får syn på en papegoja och blir genast förtjust i fågeln. - Ursäkta, kan papegojan prata och är den till salu? frågar hon - Jadå den både pratar och är till salu. Men jag måste nog varna er. Förre ägaren drev en bordell så gojan kan ha snappat upp lite fula ord och så. - Jag är inte känslig och mina barn är stora nog att klara ett par fula ord. Jag köper den! Hon kommer hem med papegojan och placerar den på ett bord i vardagsrummet. När hon tar av skynket från buren kraxar fågeln till och säger: - Wow! En ny bordell och en ny bordellmamma! - Jag är inte nån bordellmamma och det här är inte någon bordell, svarar damen och skrattar lite för sig själv. En liten stund senare kommer damens två döttrar hem och går in i vardagsrummet för att titta på papegojan. - Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma och två nya horor! Kraxar papegojan. Flickorna blir först stumma av förvåning men efter en liten stund skrattar allihop gott åt det hela, eftersom de trots allt kan se det roliga i situationen. Nån timme senare kommer maken hem och går in till sin familj i vardagsrummet var på papegojan utbrister: - Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma, två nya horor, men samma gamla kunder! Hur är läget Benny ? big_smile

HAHA KLOCKREN big_smile

Man schulle kansche scjhöpa sig en schaab ;)
Maizer
16 oktober 2007 ·

Team-H skrev:
Hahaha hittade denna med big_smile

Rödluvan var på väg till mormor, korgen med dagens nybakade bullar höll hon under armen.
Rätt var det var så får hon syn på vargen som sitter bakom en stor sten vid sidan av stigen.
Rödluvan går fram till vargen och säger: - hej, vilken fin päls du har.
Vargen tittar storögt på henne, reser sig och springer iväg längst stigen.

Rödluvan traskar något förvånad vidare på stigen och efter en liten stund ser hon vargen igen sittandes bakom en sten och grina illa.
- Hej varg, vilka stora, vassa tänder du har säger Rödluvan.
Vargen studsar upp och pinnar iväg så att kottar och barr yr längs stigen.

Återigen traskar rödluvan iväg, ännu mer förvånad än tidigare.
Efter en liten stund ser hon vargens öron sticka upp bakom en buske i ett dike.
Nu hade hon blivit riktigt nyfiken och säger: - Hej varg, vilka fantastiskt långa öron du har.
Då svarade vargen: - Nej nu får du fan ge dig, kan jag få skita ifred eller? lol

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

laaksonen
16 oktober 2007 · 110 Inlägg

En chef skulle anställa en ny privatsekreterare till sitt kontor. Han gick ut i lokalpressen och satte in sin annons:
"Storbystad sekreterare med fördelaktigt utseende sökes till mitt kontor. Hög lön kan erbjudas, speciella tjänster kommer att krävas"

Han fick in flera svar och han intervjuade flera storbystade skönheter.
Han fastnade till slut för en enormt söt tjej som var som en docka i alla avseenden.
När lön och andra förmåner skulle diskuteras så blev chefen lite
skamsen att han hade ställt sådana krav som han hade gjort.
Han sa:
- "Detta med speciella tjänster, är det ok för dig?"
- "Inga problem, jag har ingen pojkvän och du ser trevlig ut" svarade tjejen.

Chefen blev eld och lågor och förklarade vidare:
- "Vad trevligt, om det nu är så att jag skulle vilja ha lite mysigt med dig och att inga skall förstå vad vi pratar om så kommer jag att säga att jag vill ha ett brev till Kambodja utskrivet."
- "Ett brev till Kambodja utskrivet, ok" svarade tjejen.

Det gick ett par dagar och chefen kände att begäret pockade på. Han
tryckte ner knappen på snabbtelefonen och sa:
"Jag skulle vilja ha ett brev till Kambodja utskrivet."

Svaret dröjde lite men kom till slut:
- "Gärna, men nu är det så att jag har det röda färgbandet i
skrivmaskinen idag..."
- "Jaha, svarade chefen, då får vi ta det någon annan gång."
Det gick en liten stund och sekreteraren kände att hon svikit chefen
lite och tryckte därför ner knappen på snabbtelefonen igen:
- "Angående det där brevet, skulle vi inte kunna ta det muntligen"
- "Det är redan för sent svarade chefen, jag skrev nyss ut det för hand!"

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
16 oktober 2007 · 545 Inlägg

hahahaha xD fan va roliga!!!





Vet ni varför vampyren ville börja suga nunnor??
-  Han ville ha ngt som va obesprutat wink

Två ord räcker, SAAB knäcker
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
16 oktober 2007 · 1 781 Inlägg



fräckis om bamse big_smile

Team Insane Racing
ghost_girl84 Toxic
17 oktober 2007 · 16 Inlägg

haha ha asg fan va säker han va på att härma big_smile

hörde en rolig häromdan hoppas ingen tar illa upp!! och tål ett skämt smile

irakiske ambassadören i FN hade just avslutat sitt tal, och gick ut i lobbyn där han mötte presidenten George Bush. De hälsar och skakar hand medan det går vidare så säger irakiern jag har bra en enda fråga om vad jag upplevt i USA under min tid här Busc svarar ers excellens jag gör givetvis all jag kan för att hjälpa er. irakiern närmar sig Bush och viskar Min son tittar alltid på TV-showen  Star Trek och i den finns både ryssar,svarta,asiater ja till och med utomjordingar men alldrig några araber. Min son är mycket upprörd och kan inte förstå varför det inte finns några araber i Star Trek, Bush ler mot mannen lutar sig lite närmare och viskar tillbaka Det är för att startrek utspelar sig i framtiden....

Squadron
17 oktober 2007 · 1 833 Inlägg

En kille gick hem med en äldre kvinna, det gick hett till i sängkammaren, efter en stund börjar det bli torrt varpå killen frågar kvinnan.
-Har du någon kräm?
-Kräm fräste kvinnan, knulla klart nu så skall du få lite mjölk och flingor efteråt.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Noiseprojekt
17 oktober 2007 ·

ghost_girl84 skrev:
haha ha asg fan va säker han va på att härma big_smile

hörde en rolig häromdan hoppas ingen tar illa upp!! och tål ett skämt smile

irakiske ambassadören i FN hade just avslutat sitt tal, och gick ut i lobbyn där han mötte presidenten George Bush. De hälsar och skakar hand medan det går vidare så säger irakiern jag har bra en enda fråga om vad jag upplevt i USA under min tid här Busc svarar ers excellens jag gör givetvis all jag kan för att hjälpa er. irakiern närmar sig Bush och viskar Min son tittar alltid på TV-showen  Star Trek och i den finns både ryssar,svarta,asiater ja till och med utomjordingar men alldrig några araber. Min son är mycket upprörd och kan inte förstå varför det inte finns några araber i Star Trek, Bush ler mot mannen lutar sig lite närmare och viskar tillbaka Det är för att startrek utspelar sig i framtiden....

*ASG*!!!

BMW-328I
17 oktober 2007 ·

Noiseprojekt skrev:

ghost_girl84 skrev:
haha ha asg fan va säker han va på att härma big_smile

hörde en rolig häromdan hoppas ingen tar illa upp!! och tål ett skämt smile

irakiske ambassadören i FN hade just avslutat sitt tal, och gick ut i lobbyn där han mötte presidenten George Bush. De hälsar och skakar hand medan det går vidare så säger irakiern jag har bra en enda fråga om vad jag upplevt i USA under min tid här Busc svarar ers excellens jag gör givetvis all jag kan för att hjälpa er. irakiern närmar sig Bush och viskar Min son tittar alltid på TV-showen  Star Trek och i den finns både ryssar,svarta,asiater ja till och med utomjordingar men alldrig några araber. Min son är mycket upprörd och kan inte förstå varför det inte finns några araber i Star Trek, Bush ler mot mannen lutar sig lite närmare och viskar tillbaka Det är för att startrek utspelar sig i framtiden....

*ASG*!!!

Hahahahahah! fan va skön!! cool

Noiseprojekt
17 oktober 2007 ·

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på hennes sängbord
Han blir lite orolig och frågar: -Är det din man?
- Nej, så klart det inte är säger kvinnan och kryper närmare
- Din pojkvän då? Fortsätter han..
- Nej, absolut inte svarar hon och nafsar han i örat
- Är det din pappa, eller bror då?
- Nej,nej,nej svarar hon
- Men vem faan är det då?
Då svarar kvinnan - Det är jag före operationen!
----
Det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna? en 69:a o en
tur till Ullared.
----
Här är förklaringen till varför kondom säljs i 3, 6 och 12-pack.

En 12-årig pojke gick in i en affär med sin pappa. När dem gick förbi kondomerna frågade pojken sin pappa vad det var för något.
Pappa sa "Det där är kondomer, dem använder man när man vill ha säker sex."
Då frågade pojken "Varför finns det bara tre i den där?"
Pappan säger "Jo, det där är för högstadiet pojkar. En för fredag, en för lördag och en för söndag."
Pojken pekade på ett annat paket. "Varför är det 6 stycken i den där då?"
Pappan säger "Det är för gymnasiekillar. Två för fredag, två för lördag och två för söndag."
Och till slut frågade pojken "Och 12-packet då?"
Pappan blev lite tårögd och sa sedan..
"Jo, min son, det där är för gifta män. Januari, februari, mars..."

Alecci
17 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

Vad är höjden av kvinnlig kåthet?
När hon sätter sig på glovet och får vattenplaning.

- - -

Två manliga dvärgar, vi kan kalla dem Bengt och Evert, var ute på en krogrunda, och för en gångs skull slutade kvällen lyckligt. Bägge två hade lyckats ragga upp var sin normalvuxen, vacker kvinna. Eftersom ett sådant sällsynt tillfälle knappast kunde missas, bokade de var sitt motellrum, och lyckades tillika få rummen bredvid varandra.

De försvann in på sina respektive motellrum med sina respektive damer. Bengt var ordentligt sugen och ihärdig, men lyckades trots detta inte tillfredsställa varken sig själv eller sitt fruntimmer, av diverse anledningar. Att hela tiden höra ropen från rummet intill, Evert som med jämna mellanrum ropar "Tjoho, nu kommer jag igen!", gjorde knappast saken bättre.

Dagen efter, när de två damerna avlägsnat sig, gick de igenom kvällen med varandra. Bengt beklagade sig länge och väl över att den lille soldaten ej ville stå i givakt och att han inte nådde upp till kvinnans ädlare regioner i hennes favoritställning (bakifrån).

Efter att ha lyssnat på sin väns klagande en stund, bet Evert skarpt av:

"Klaga inte så jävla mycket, jag kom fan inte ens upp i sängen!"

- - -

Förr i tiden använde man belevat språk, även under de mest intima omständigheter. Så till exempel när greven roade sig med pigan:

"Åh... Ers nåd... Nu tror jag allt att det promenerar för mig!"

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
ghost_girl84 Toxic
17 oktober 2007 · 16 Inlägg

hi hi den va bra här är en annan

en ung blondin från Stockholm var desperat och skulle dränka sig från skeppsbron. då en snygg sjöman kom förbi och sa att han skulle till amerika och att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen och smög ombord på båten en kväll. varje natt kom sjömannen med mat till henne och dom älskade passionerat till gryningen, 3 veckor senare upptäcktes hon av kaptenen. va gör du här frågade han? Jag får mat och resa till amerika mot att en sjöman får knulla mig, oj då har han verkligen lyckats! för de här är djurgårdsfärjan!!

Waho Allmänt Jobbig
17 oktober 2007 · 1 200 Inlägg

Det var en gång en blondin som var ute i parken och gick, så kom det fram en man till henne och sa "Du får 100 kr om du klättrar upp i det där trädet och sen ner igen. "okej" svarade hon och gjorde det och fick sina pengar.
Nästa dag mötte hon mannen i parken igen och han frågade om hon ville göra det igen för 200kr. "visst" svarade hon och klättrade upp och ner.
Sen träffade hon sin kompis och pratade om den mystiska mannen som ville se henne klättra i träd. "Men han vill ju bara se dina trosor för du har ju alltid kortkort på dej" sa hon då.
Blondinen gick till samma park samma tid för 3:e dagen i rad och mötte mannnen, idag skulle hon få 300kr för att klättra upp och ner. Hon gjorde det med ett leende på läpparna och sen gick hon raka vägen till sin kompis och sa "Hahah, idag lurade jag den där gubben så jävla hårt, jag fick 300kr för att klättra upp i trädet så att han kunde se mina trosor, men jag tog inte på mej nåra imorse!"

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
BMW-328I
17 oktober 2007 ·

Waho skrev:
Det var en gång en blondin som var ute i parken och gick, så kom det fram en man till henne och sa "Du får 100 kr om du klättrar upp i det där trädet och sen ner igen. "okej" svarade hon och gjorde det och fick sina pengar.
Nästa dag mötte hon mannen i parken igen och han frågade om hon ville göra det igen för 200kr. "visst" svarade hon och klättrade upp och ner.
Sen träffade hon sin kompis och pratade om den mystiska mannen som ville se henne klättra i träd. "Men han vill ju bara se dina trosor för du har ju alltid kortkort på dej" sa hon då.
Blondinen gick till samma park samma tid för 3:e dagen i rad och mötte mannnen, idag skulle hon få 300kr för att klättra upp och ner. Hon gjorde det med ett leende på läpparna och sen gick hon raka vägen till sin kompis och sa "Hahah, idag lurade jag den där gubben så jävla hårt, jag fick 300kr för att klättra upp i trädet så att han kunde se mina trosor, men jag tog inte på mej nåra imorse!"

den va bra big_smile

Edge EVOLUTION GARAGE
17 oktober 2007 · 1 837 Inlägg

Snappade upp en av farsans kompis. Han har många fräckisar på lager. tongue

Det var två bröder, vars föräldrar hade svårt att bestämma namn.
Så bägge bröderna fick heta Axel.. Lite jobbigt sådär... men det löste sig lite längre fram i livet, för det visade sig att en av dem var homosexuell, så det fick helt enkelt bli "FramAxel" och "BakAxel".. tongue

//Edge
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang