fräckisar...

TranceRacer
22 oktober 2007 · 55 Inlägg

*blond*
fattar inte tongue

BMW 328iM "Lilan" (1997)
Noiseprojekt
22 oktober 2007 ·

Det var en gång en mycket blyg man som satt på sängen med sin dotter. Plötsligt frågar flickan sin far vad det är för något konstigt han har mellan benen. Lite förläget och en smula panikartat svarar han att det är en liten fågel som ligger där och sover. Dottern nöjer sej med svaret, och dom båda somnar in för natten. Efter någon timme vaknar mannen av en fruktansvärd smärta i skrevet. Han frågar flickan vad som egentligen hände?
- Jo, svarar hon, jag tyckte att den lilla fågeln såg så söt ut att jag började leka lite med den. Men så reste den sej plötsligt och spottade mej rakt i ansiktet. Jag blev så sur att jag bröt nacken av den och krossade de båda äggen.

Maizer
22 oktober 2007 ·

TranceRacer skrev:
*blond*
fattar inte tongue

haha

Noiseprojekt
22 oktober 2007 ·

Telefonen ringer och en liten pojke lyfter på luren.
- Hej, min son. Hur har ni det där hemma?
- Bra, svarar pojken.
- Var är mamma då?
- I sovrummet med en farbror, och dom stönar väldigt mycket.
- Vad säger du? Gå in i mitt arbetsrum och hämta revolvern i den översta byrålådan. Ta den och gå in i sovrummet och skjut dom båda.
Pojken lägger ifrån sej luren och snart hörs två kraftiga smällar på den andra sidan tråden. När pojken lyfter luren igen så säger mannen:
- Nu tar du spaden i garaget och gräver en stor grop i trädgården.
- Men pappa, vi har ju ingen trädgård!?
- Ursäkta, är det inte hos Larssons?

nimoz
22 oktober 2007 · 385 Inlägg

Maizer skrev:

TranceRacer skrev:
*blond*
fattar inte tongue

haha

hmm ledtrådar.. kö till koncentrations läger , gaskammare, fyller sex imorrn , hahah

båge montör och hobby mekaniker
22 oktober 2007 · 2 672 Inlägg

nimoz skrev:
OHHHHHH sååå iskall har aldrig skrattat såhär mkt i mitt liv AHAHHAHAAHAHHA

Maizer skrev:
Hitler var på besök i ett koncentrationsläger och kollade runt lite. Så ser han plötsligt en flicka i ett led som ser glad ut.
-Hej lilla flicka, varför är du så glad för?
-Jag fyller sex imorn! svarar flickan glatt
-Nej...

hahaha den var råå!! big_smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Noiseprojekt
22 oktober 2007 ·

En kille hade löpt hela linan ut och bytt kön till kvinna. När han kom till jobbet efter en veckas ledighet var jobbarkompisarna på honom och frågade hur det hade varit, och om det hade gjort väldigt ont, men mannen/kvinnan svarade:
- Nejdå. Det gjorde inte alls ont!
Men kompisarna gav sig inte, utan tyckte att nog fasen borde det ha gjort ont.
- Nja, okej då... Det sved allt lite grann när de plockade ut hjärnan och breddade käften.

Maizer
22 oktober 2007 ·

båge skrev:

nimoz skrev:
OHHHHHH sååå iskall har aldrig skrattat såhär mkt i mitt liv AHAHHAHAAHAHHA

Maizer skrev:
Hitler var på besök i ett koncentrationsläger och kollade runt lite. Så ser han plötsligt en flicka i ett led som ser glad ut.
-Hej lilla flicka, varför är du så glad för?
-Jag fyller sex imorn! svarar flickan glatt
-Nej...

hahaha den var råå!! big_smile

Jag har ett lager, som är värre också.
Men det är så jävla jobbigt att skriva

TranceRacer
22 oktober 2007 · 55 Inlägg

haha men åh snacka om att jag hade rätt hårfärg denna gången lol

Senast redigerat av TranceRacer (22 oktober 2007)

BMW 328iM "Lilan" (1997)
darkwizard Fordonstekniker
23 oktober 2007 · 1 740 Inlägg




Man vrider sig av skratt.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
jerky "the real jerk"
23 oktober 2007 · 301 Inlägg

Noiseprojekt skrev:
Det var en gång en mycket blyg man som satt på sängen med sin dotter. Plötsligt frågar flickan sin far vad det är för något konstigt han har mellan benen. Lite förläget och en smula panikartat svarar han att det är en liten fågel som ligger där och sover. Dottern nöjer sej med svaret, och dom båda somnar in för natten. Efter någon timme vaknar mannen av en fruktansvärd smärta i skrevet. Han frågar flickan vad som egentligen hände?
- Jo, svarar hon, jag tyckte att den lilla fågeln såg så söt ut att jag började leka lite med den. Men så reste den sej plötsligt och spottade mej rakt i ansiktet. Jag blev så sur att jag bröt nacken av den och krossade de båda äggen.

haha den var bra!

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Pikey
23 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

darkwizard skrev:




Man vrider sig av skratt.

Kan tänka mig att han har fått mycket skit efter den tongue

R.I.P. Michael Jackson!
esa vaarala
23 oktober 2007 · 184 Inlägg

Det var en gång en gubbe som körde bil i USA, på en smal skogsväg i mörkret. Han brummar på i 90km/tim och så plötsligt hoppar det fram 2 negrer från skogen och gubben kör på dom båda negrena. Den ena flyger cirka 50 meter in tillbaka i skogen och den andra åker genom framrutan och hamnar i framsätet. Sen går det några dagar.. sedan kommer det en artikel i tidningen om olyckan, den negern som flög 50 meter in i skogen fick 3 års fängelse för smitning från olycksplatsen och den andra fick 5 års fängelse för olaga intrång.

BMW-328I
23 oktober 2007 ·

esa skrev:
Det var en gång en gubbe som körde bil i USA, på en smal skogsväg i mörkret. Han brummar på i 90km/tim och så plötsligt hoppar det fram 2 negrer från skogen och gubben kör på dom båda negrena. Den ena flyger cirka 50 meter in tillbaka i skogen och den andra åker genom framrutan och hamnar i framsätet. Sen går det några dagar.. sedan kommer det en artikel i tidningen om olyckan, den negern som flög 50 meter in i skogen fick 3 års fängelse för smitning från olycksplatsen och den andra fick 5 års fängelse för olaga intrång.

ojojoj, hahahahahah!!

street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
23 oktober 2007 · 426 Inlägg

esa skrev:
Det var en gång en gubbe som körde bil i USA, på en smal skogsväg i mörkret. Han brummar på i 90km/tim och så plötsligt hoppar det fram 2 negrer från skogen och gubben kör på dom båda negrena. Den ena flyger cirka 50 meter in tillbaka i skogen och den andra åker genom framrutan och hamnar i framsätet. Sen går det några dagar.. sedan kommer det en artikel i tidningen om olyckan, den negern som flög 50 meter in i skogen fick 3 års fängelse för smitning från olycksplatsen och den andra fick 5 års fängelse för olaga intrång.

haha fan vad bra! lol

/Street
smacke Go Gubbe...
23 oktober 2007 · 136 Inlägg

Varför duschar munkar alltid med badbyxorna på ???


Dom vill inte se ner på en arbetslös...  big_smile

Super Seven Replika "Budda" (1971)
Noiseprojekt
23 oktober 2007 ·

smacke skrev:
Varför duschar munkar alltid med badbyxorna på ???


Dom vill inte se ner på en arbetslös...  big_smile

Men åhhhhhhhhhhhh!!tonguetongue

Fallan Illustratör
23 oktober 2007 · 826 Inlägg

Dessa två är inte dom bästa men dom enda jag kan som inte redan berättats tror jag. tongue



På E4'an sitter ett äldre par och grälar. Det brusar upp sig mer och mer tills kvinnan kör in handen innanför mannens byxor, sliter av hans penis och kastar ut den genom bilrutan.
I bilen bakom sitter en man med sin 5åriga dotter varpå penisen plötsligt studsar till mot deras vindruta och försvinner. Både dottern och fadern tittar förvånat på varandra och dottern frågar.

-Pappa, vad var det där?

Pappan, som hunnit uppfatta vad det var för något som så oväntat studsat mot rutan, Kom med den briljanta bortförklaringen.

-Det var en rejält stor insekt.

Dottern funderar en stund, tittar förvånat på sin pappa och säger sedan.

-Men pappa! Vilken enorm *** han hade!

__________________________________________________________



En far satt med sin 3år gamla son på BB utanför dörren till salen där hans mor låg och skulle föda barn. Fadern tittar ner på sin smått exalterade son coh säger till honom.

-Snart kommer storken med en bror eller syster till dig

Sonen ser förbryllat tillbaka på sin far och säger tillbaka.

-Men pappa! Hela stan är full av fittor och du går o knullar storken!

Senast redigerat av Fallan (23 oktober 2007)

Tänker...
good_year
23 oktober 2007 · 755 Inlägg

Fallan skrev:
Dessa två är inte dom bästa men dom enda jag kan som inte redan berättats tror jag. tongue



På E4'an sitter ett äldre par och grälar. Det brusar upp sig mer och mer tills kvinnan kör in handen innanför mannens byxor, sliter av hans penis och kastar ut den genom bilrutan.
I bilen bakom sitter en man med sin 5åriga dotter varpå penisen plötsligt studsar till mot deras vindruta och försvinner. Både dottern och fadern tittar förvånat på varandra och dottern frågar.

-Pappa, vad var det där?

Pappan, som hunnit uppfatta vad det var för något som så oväntat studsat mot rutan, Kom med den briljanta bortförklaringen.

-Det var en rejält stor insekt.

Dottern funderar en stund, tittar förvånat på sin pappa och säger sedan.

-Men pappa! Vilken enorm *** han hade!

__________________________________________________________



En far satt med sin 3år gamla son på BB utanför dörren till salen där hans mor låg och skulle föda barn. Fadern tittar ner på sin smått exalterade son coh säger till honom.

-Snart kommer storken med en bror eller syster till dig

Sonen ser förbryllat tillbaka på sin far och säger tillbaka.

-Men pappa! Hela stan är full av fittor och du går o knullar storken!

hahahahaha den sista var bäst

ekkin Skogenracing.com
23 oktober 2007 · 309 Inlägg

darkwizard skrev:

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝  lol

------> www.skogenracing.com <------
BMW 1602 Turbo "1.8L" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang