fräckisar...

Portal Filkörning?
25 januari 2008 · 852 Inlägg

En jägare var ute och utforskade Afrikas jungel ensam. Plötsligt hoppade de fram en stor hårig neger ur en buske!
- HANGABO ELLER DÖ, skrek negern.
Oj jösses, tänkte jägarn och kollade på negern... ja han har jag inte en chans mot så han beslutade sig för att han faktiskt inte ville dö, så han sa till negern.
- ja hangabo då för dö e jag inte sugen på...
sagt och gjort så började neger knulla jägaren i röven och slutade inte förrens han svimmade.

Med rejält ont i baken fortsatte jägaren på sin resa genom afrikas skogar och efter ett tag så hoppade det ner 10 stora håriga negrar från ett träd!
-HANGABO ELLER DÖ, skrek dem tillsammans.
fan vilken otur jag har, tänkte jägaren, men de kunde ju inte vara värre än att dö så han valde motstridigt hangabo igen.
sagt och gjort så knullade negrarna han i röven en efter en tills det började blöda.

Med blodet rinande ner i stövlarna kravlade jägarn på knä vidare i jungeln fast besluten om att inte ge upp. då plötsligt hamnade han i en hel by med stora håriga negrar.
dem fick syn på han och skrek.
- HANGABO ELLER DÖ!
Oh näää de här klarar jag fan aldrig av, nu ger jag fanimej upp.
-Jag väljer döden framför hangabo, skrek jägarn med tårar i ögonen...
då hurrade negrarna och skrek HANGABO TILL DÖDS!!!!

Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
25 januari 2008 · 547 Inlägg

Portal skrev:
En jägare var ute och utforskade Afrikas jungel ensam. Plötsligt hoppade de fram en stor hårig neger ur en buske!
- HANGABO ELLER DÖ, skrek negern.
Oj jösses, tänkte jägarn och kollade på negern... ja han har jag inte en chans mot så han beslutade sig för att han faktiskt inte ville dö, så han sa till negern.
- ja hangabo då för dö e jag inte sugen på...
sagt och gjort så började neger knulla jägaren i röven och slutade inte förrens han svimmade.

Med rejält ont i baken fortsatte jägaren på sin resa genom afrikas skogar och efter ett tag så hoppade det ner 10 stora håriga negrar från ett träd!
-HANGABO ELLER DÖ, skrek dem tillsammans.
fan vilken otur jag har, tänkte jägaren, men de kunde ju inte vara värre än att dö så han valde motstridigt hangabo igen.
sagt och gjort så knullade negrarna han i röven en efter en tills det började blöda.

Med blodet rinande ner i stövlarna kravlade jägarn på knä vidare i jungeln fast besluten om att inte ge upp. då plötsligt hamnade han i en hel by med stora håriga negrar.
dem fick syn på han och skrek.
- HANGABO ELLER DÖ!
Oh näää de här klarar jag fan aldrig av, nu ger jag fanimej upp.
-Jag väljer döden framför hangabo, skrek jägarn med tårar i ögonen...
då hurrade negrarna och skrek HANGABO TILL DÖDS!!!!

AHAHAHAHA lol gammal klassiker!!

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
rappus
25 januari 2008 · 16 Inlägg
The_Smokey
25 januari 2008 · 28 Inlägg

darkwizard skrev:




Man vrider sig av skratt.

Håller med att man vrider sig av skratt

Kolla min blogg
http://TheSmokey88.blogspot.com
MVH
TheSmokey
skyen maskinförare
25 januari 2008 · 125 Inlägg

hoppas ingen har skrivit denna innan...

en lapp våldsknullade en rennär länsman kom förbi
- va fan håller du på med?? skrek han till lappen.
-ja har ju sån jävla värk å läkaren sa att "volt-ren" skulle hjälpa...

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)
Nissan Skyline R33 GTS25T "team underground racing" (1995)
Lardi SQ
25 januari 2008 · 1 343 Inlägg

darkwizard skrev:




Man vrider sig av skratt.

bara älskar denna... jeff dunham big_smile the dead terrorist. tongue

Ljudnörd!
John87 Stolt Volvoägare
25 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Vad kallar en sametjej hennes dildo?
Fusklapp tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
stevett
25 januari 2008 · 298 Inlägg

Höjden av
Storhetsvansinne:
En mygga flyter på rygg i göta kanal
med stånd och skriker
ÖPPNA BRON!
ÖPPNA BRON

Black widow
Maizer
26 januari 2008 ·

KjellMedFlake skrev:

Maizer skrev:
Vad är så bra med att sätta på en 2årig flicka?



Man kan vända den upp&ner och låtsas att det är en 2årig pojke

o va är så jävla kul me den? fattar inte att folk kan tycka att pedofil skämt är kul

Jag fattar inte hur man kan heta Kjell. Så det går jämt ut.

Opelmadness German cars, quality and beyond
26 januari 2008 · 8 197 Inlägg

Maizer skrev:

KjellMedFlake skrev:

Maizer skrev:
Vad är så bra med att sätta på en 2årig flicka?



Man kan vända den upp&ner och låtsas att det är en 2årig pojke

o va är så jävla kul me den? fattar inte att folk kan tycka att pedofil skämt är kul

Jag fattar inte hur man kan heta Kjell. Så det går jämt ut.

Vad fan har namnet Kjell med pedofilskämt att göra? Såna skämt är aldrig roliga...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Maizer
26 januari 2008 ·

En man och en liten flicka var ute och gick i skogen på natten, så sa flickan:
-Usch vad läskigt och mörkt det är här..
Mannen svarar:
-Tänk på mig då som ska gå hem själv!

Opelmadness German cars, quality and beyond
26 januari 2008 · 8 197 Inlägg

Maizer skrev:
En man och en liten flicka var ute och gick i skogen på natten, så sa flickan:
-Usch vad läskigt och mörkt det är här..
Mannen svarar:
-Tänk på mig då som ska gå hem själv!

... jättekul... inte...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
ironhead volvoraggare
26 januari 2008 · 4 776 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Maizer skrev:

KjellMedFlake skrev:

o va är så jävla kul me den? fattar inte att folk kan tycka att pedofil skämt är kul

Jag fattar inte hur man kan heta Kjell. Så det går jämt ut.

Vad fan har namnet Kjell med pedofilskämt att göra? Såna skämt är aldrig roliga...

håller med peddoskämt suger ju behårt snacka om att vara kass när det gäller skämt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Opelmadness German cars, quality and beyond
26 januari 2008 · 8 197 Inlägg

ironhead skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Maizer skrev:

Jag fattar inte hur man kan heta Kjell. Så det går jämt ut.

Vad fan har namnet Kjell med pedofilskämt att göra? Såna skämt är aldrig roliga...

håller med peddoskämt suger ju behårt snacka om att vara kass när det gäller skämt

Precis. Borde bli bannad om det kommer fler.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Maizer
26 januari 2008 ·

Lilla Lisa ber pappa om att få åka på ridlägret varav pappa svara:
Jovisst lilla Lisa om du suger av mig!
Okej svarar Lisa och börjar.
Hon frågar strax efter: Pappa varför smakar din *** bajs?
-Men din bror ville ju så gärna ha en ny skateboard!

Maizer
26 januari 2008 ·

Irmscher Vectra skrev:

ironhead skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Vad fan har namnet Kjell med pedofilskämt att göra? Såna skämt är aldrig roliga...

håller med peddoskämt suger ju behårt snacka om att vara kass när det gäller skämt

Precis. Borde bli bannad om det kommer fler.

Haha ja verkligen, dra några fler moralkakor istället, här heter tråden fräckisar. Därför drar jag fräckisar som jag anser roliga, och jag vet att jag inte är direkt ensam. Så du kan väl skippa att läsa istället för att vara sån paragrafryttare?

Racing_
26 januari 2008 · 228 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

ironhead skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Vad fan har namnet Kjell med pedofilskämt att göra? Såna skämt är aldrig roliga...

håller med peddoskämt suger ju behårt snacka om att vara kass när det gäller skämt

Precis. Borde bli bannad om det kommer fler.

"Off topic"-> Fräckisar står det, sen spelar de väl ingen roll om man har dålig eller bra humor.. Klarar ni inte av det så ge fan i o läs helt enkelt.

Man schulle kansche scjhöpa sig en schaab ;)
Mickius
26 januari 2008 · 4 670 Inlägg

En liten gammal gumma gick in på Canadas största affärsbank bärande på en säck med pengar. Hon krävde att få tala med bankdirektören för att öppna ett konto för hon hade verkligen mycket pengar. Efter en stunds tvekan lät tjänstemannnen gumman få prata med direktören. När direktören frägade om hur stor insättning det var frågan om svarade gumman 165.000 USD och hällde ut pengarna på bordet.Direktören blev nyfiken på hur den gammla gumman fått tag i så mycket pengar så han var tvungen att fråga henne.
Gumman svarade att hon slog vad. Direktören frågade hur och gumman svarade Jag kan slå vad med dig om 25.000 dollar att dina pungkulor är platta.
Direktören kontrade: Det var ett absurt vad!
Gumman frågade antar du vadet?
Direktören: Självklart Jag slår vad 25.000 dollar att mina pungkulor inte är platta.
Gumman sa OK. Men eftersom det är så mycket pengar vill jag ta med mig min advokat somvittne kan vi avgöra vadet i morgon kl.10.00.
Direktören svarade : Naturligtvis
På natten vart direktören nervös så han steg upp och gicik till en spegel för att kolla så att pungkulorna inte var platta. Han tillbringade en lång stund framför spegel och kontaterade att det var inget konstigt med hans kulor.
Nästa morgon kl. 10.00 så stod den lilla gumman med sin advokat utanför han dörr.
De presenterades för varandra och och upprepade vadet för advokaten. 25.000 dollar till direktören ifall hans kulor inte var platta. Direktören bekräftade vadet och gumman sa att hon ville se kronjuvelerna. Det var helt ok så direktören tog av sig byxorna och kalsingarna så att gummen kunde se kulorna. Gumman tittade noga och sa att för säkerhets skull ville hon känna så att de verkligen inte var platta.
Direktören som tyckte att 25.000 dollar vad mcket pengar tyckte att det var ok så han sa till gimman att det var OK. Då såg han att advokaten slog sitt huvud mot väggen. Direktören frågade gumman: Vad gör din advokat?
Gumman svarade ingenting förutom att jag slog vad 100.000 dollar med honom att jag skulle idag kl. 10.00 skulle ha canadas största bankdirektörs pungkulor i mina händer.

P-G Säl-Tämjare...
26 januari 2008 · 1 024 Inlägg

Det va en snubbe som hette Jon som bodde på en ö. varje gång han skulle in tillstan och så va han ju tvungen att åka över en bro. Och varje gång Jon åkte över bron sa han: "Jag heter Jon, jag kör över bron"
Men en dag kände Jon att det skulle vara trevligt med lite kvinnligt sällskap så han satte sig i bilen och for in till stan, han kom till bron, körde över den och sade: "Jag heter Jon, jag kör över bron" HAn kom in till stan och gick in på en krog, för där borde det finnas någon kvinna tänkte han. När han kom in så såg han en kvinna sitta vid ett bort och vinka på honom. Så han gck dit och satte sig, och de började prata och hade det trevligt. Då frågade Jon om hon inte ville följa med hem till han. Jovisst svarade kvinnan. Så de satte sig i bilen och skulle hem till jon. de kom till bron, och jon sade som vanligt "Jag heter Jon, jag kör över bron" Väl framme hos Jon började de kyssas och så. OCh då sa kvinnan. "Pga av vissa omständigheter kan jag inte ha anlig sex i kväll, men jag har ju et hål till där nere som du gjärna får ta. Jon satte iång och började ha analsex med henne. När de va klara va Jon ycket nöjd och kvinnan bad om skjuts hem.
Så de sate sig i bilen igen, kom fram till bron, körde över och Jon sade: "JAg heter Jon, jag kör över bron" Då sa kvinnan: Jag heter Kjell, jag är utklädd ikväll..."   tongue

Vilket jävla drag :)
nooky Tidsoptimist
26 januari 2008 · 184 Inlägg

Det var en zebra som lyckades ta sej fram till en bondgård. Där träffade han tuppen som visade honom runt bland alla djuren och presenterade dom för zebran. när dom kom fram till hunden frågade zebran vad han gjorde på gården.
-Jag vaktar alla djuren och håller koll på allt möjligt.
Efter ett tag träfffade dom hönsen och zebran frågade dem samma sak.
-Vi ger bonden ägg.

Korna gav mjölk, grisarna slaktades osv.

Sista anhalten var en gammal häst som stog för sej själv, sliten och inte alls märkvärdig.
Zebran som trodde han va klurig sa:
-Men du kan väl iaf inte ha så mycket att bidra med, vad är din uppgift här på gården..?
-Ta av dej morgonrocken ska du få se på faan!

Jag försöker iaf...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang