En tråd ang folk som behandlar andra dåligt, eller inte tänker på vad dom skriver här på Garaget och på fritiden.

_Wallis_
25 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

Uppdaterad. 04:14, Är dålig på att stava som du kommer att få läsa nedan, och är extremt trött= Bad Combination och massvis med konstiga slarvfel kanske, Men har nu en sovande hjärna och skiter i det så det får bli lite extra luddigt ibland, För jag ville ha detta klart så det ligger ute senare idag när du vaknar, går till jobbet, får rasst, Kommer hem från jobbet eller skolan, ja va det nu är. NU ska jag nog sova, annars blir Jag inte uppskattad av min lärare, Håll tummarna för mig så jag kommer upp och iväg till skolan! Tjenixen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjenare alla! _Wallis_ här,
Detta inlägg riktar jag inte mot någon speciell, Utan är bara som en liten påminnelse!
Och påpekelse till dem som sysslar med detta.
Och kom på att det är ju för fasen lika viktigt utanför, det var inte tänkt att jag skulle skriva så mycket om det igentligen men det smattrade bara till på tangent bordet, och så blev det lite till.

Så dett handlar alltså om hur man behandlar folk dåligt, och att det är värt att tänka efter om det värkligen är så himmlans nödvändigt att yttra sig om den där saken som du tydligen måste haka upp dig på så jäkla mycket, Detta blev nu för både här och på garaget, Hoppas ni orkar läsa allt, Och om ni inte gör det, Är det för att du inte Vågar läsa det? eller för att du redan har förstått hela innerbörden och allt som står här nedan, Och du inte gör något sådant?! Är du säker?

Jag är en grabb som har lite lätta problem när det gäller att stava,
Vilket märks ibland och ibland inte. Olika från dag till dag, och hur långt ordet är sammt
"avanserat" och hur offta man använder det.
I texten nedan är det blandat med "info" som är skrivet ur egen erfarenhet från mitt egna liv som mobbad och sämmre betyg + svårigheter i stavning och mattematik framförallt., det märker ni klart och tydligt när jag skriver om mig själv, Och om andra.

Det finns många fler här som ochså har svårt att stava, Vissa har det som mig lite
halvsvårt sådär, och andra har det värre.
Detta handlar inte om att vi är mindre smarta/kloka en dig, Och detta är ju offtast inget
vi själva har valt, Vissa kanske sket i plugget, men en del av dem hade säkert en godtagbar anledning till det, Då dom kan ha vart mobbade vilket man kan bli helt utan anledning, Kolla bara på mig, En kille som är helt normal, har godkännt i alla ämmnen,
sysslar inte med droger eller annat konstigt, Endå blev jag mobbad under ett par år i mellan/högstadiet.
Då ett gäng av de "Coola" killarna och dom osäkra (är det någon skillnad?) kompå att det
kunde vara skoj att mobba någon så då valde dom två stycken i klassen, en som var lite mullig och en som var Autistisk, Att vara Autistisk är en hjärn ?sjukdom? som man kan födas med, och gör att du som persion offta blir lite tillbakadragen, Autistiska personer beter sig lite anorlunda. Men är trevliga personer som uppskattar när man uppskattar dem, Medans dom kanske inte enns svarar när någon som dom inte känner sig uppskattade pratar med dem(så uppfattade jag det)
Som autistisk upplevs som speciell av andra, då man ochså totalt kan sakna förmåga att lära sig vissa grejer det kan vara vad som helst, Men är otroligt duktig innom nått, Offta att måla, Idetta fallet var denna kille duktig på matte. Men han gillade ochså att måla....

Jag stälde mig imot "mobben" och hjälpte dessa två killar, Det reulterade i att jag blev mobboffret och fick mkt stryk och skit av folk i min klass och äldre elever som hakade på, Därav vart jag offta osäker när jag var i skolan och fick svårt att konsetrera mig på lektionen då jag visste vad som väntade på rasten, Jag hade oturen att få skit lärare som favoriserade vissa elever och sket i andra, Han favoriserad de några av de "Coola" killarna som gick i många sporter, och hade bra betyg, Även de framförallt "vackra" tjejerna med bra betyg.
Så jag fick stå ut med mobbningen, kanske därför jag har svårt att stava och svårt för matte, Då jag aldrig fick laggt ner någon energi i det från början, Och därav missat mycket utav den viktiga grunden i dessa och många ämnen, och även ogillar skolor överlag.
Det gick några år och jag växte till mig, Läxade upp några stycken, andra mognade, Och andra skämdes för vad dom gjort och vågade värken säga Hej,förlåt eller något dummt, Träffar på vissa av dem ibland, Och det är rätt skoj att se hur dom kollar ner i backen och tar omvägar förbi mig, Om någon utav dem skulle våga uppna käfften så kan jag lova att jag idag skulle stänga den åt dom med högern, Inte för att våld löser några problem! eller är tufft, Men för all jävla skit dom har ställt till med i mitt liv, Så skulle jag få en gnutta skadeglädie av det. Det är fel att tänka så, men det gör jag endå.
Ett självförtroende stort som ett nålhuvud har jag hafft i många år och det har förstört mycket för mig.
Många tror att det bara är att säga ifrån, eller låta det gå in i ena örat och ut ur det andra, men när det pågår dagligen och under en lång period så gnager det sig fasst i hjärnroten på en och man börjar tillslut tro på vad dom säger, När man ser hur enns betyg ochså är sämmre än de andras, då måste dom ju ha rätt tänker man. Psykologisk hjärntvättning.
Jag har under det senaste året uppsökt psykolog för mina besvär, och det har hjälpt mig fruktansvärt mycket, Trode inte att det skulle ge något men det har det.
Det har gått uppåt med både mattematiken för mig och Stavningen,
Matte hade jag förövrigt ig i när jag gick ut ur högstadiet och fick läsa ett helt år extra pga det. Istället för att tänta av det på gymnasiet.

Ni kan se folk här inne, Vissa älskar Volvo andra hatar Volvo, Vissa älskar Saab andra -||-
Finns även dom som älskar Lada och andra udda märken, Dom som gillar miljöbilar och dom som gillar Bränsle slukare, De enda jag har märkt av utav vad folk gillar för bilar
är den klassiska kampen mella Saab och Volvo, Inte så konstigt kanske,
Men folk ska inte behöva kränka varandra för det eller rösta ner folk, Bättre att låta bli och rösta isf.

Det finns folk här inne som stylar sina bilar olika, Alla har väll rätt till olika smak, även om det sticker ut ifrån mängden, Vissa gör det själv andra lämmnar in, Detta pågrund av en begränsad kunskap om jusst det praktiska i detta fallet.

Vissa som te.x jag kör en 240, Offta står det i komentarerna, Epa, J*vla A-traktor m,m. Jag personligen hade kunnat välja en annan bil, Men jag gillar Volvo tills det att ford kom in i bilden, Och jag gillar framför allt de äldre som är bakhjulsdrivna, Jag tycker att 240 är den som passar mig bässt och jag älskar 240, och Volvo. Jag är väll uppväxt till att bli en typisk saab hatare, Pappa har jobbat på Volvo i 35år och vi har aldrig ägt en bil av annat märke förens nu då pappa heldre kör en Honda framför dagens "Volvo" bilar som han uttrycker sig.

Sedan handlar det väll mycket ochså om att Vi ungdomar och även vissa äldre har en mer krafftigt begrännsad ekonomi, Och då har man inte råd till någon Cadillac eller Supra.
Så det är inte heller något som vissa behöver påpeka, Då de själva förmodligen har hafft en bil av typen "billigare" i början, Om de inte har vunnit på lotto eller har en pappa med mycket pengar som är snäll och har betalt en nyare bil åt dem.

Det är ju självklart helt okej att skriva till någon att te.x mig att jag har stavat fel någonstanns om det är i min press eller annat ställe som inte är lika temporärt som här, Bara man uttrycker sig på ett vänligt sett, och inte skriver det som en komentar på en bild där man har stavat fel i infon, Och får det att låta som en pik, eller skriver det som en pik.
Då är det bättre att vänligt säga det i ett GB.

Ochså om någon har ett fotografi på sig själv, Så beövs det inte påpekas om dom ser annorlunda ut i dina ögon, har "konstiga" kläder eller annat.

Jag skriver detta då jag vill påminna folk om detta, För andra människors skull, och för att vi ska slippa förstöra en sådan otroligt bra Comuneti sida, Några skräckexempel är väll inte specielt svåra att hitta, Kolla på streetfire.net En grymmt bra sida men nyheter innom motorvärlden, info om bilar, och en otrolig filmbas med månadsvis av bilmatrial.
Kolla på komentarerna på vissa filmer, Där invidider sitter och kränker varandra hejvillt för att någon har stavat fel, Eller för att någon gillar framhjulsdrifft från japan eller bakhjulsdrifft och V8 från USA. Helt meningslöst, Det blir ju ingen glädie,
Det blir ju nästan en typ av "internet huliganer" eller TangentbordsCowboys som det vanligtvis kallas.

Döm ej för Kläder/Frisyr/Ekonomi/Dofft/Hudfärg/Ursprung/Allt du kan tänka dig att jag hade orkat skriva om jag (och är Rätt) inte hade hafft skola imorgon som jag bannemig ska gå till, Det lovar jag, Men jag lovar inte att jag inte kommer sommna under första genomgånen!

Det viktiga är att man inte drar alla öven en kam
Ovavsett om du är rik och jag är fattig, Om du lyssnar på Bethoven och jag på Onkelkonkel!
Detta är Sverige, Vi har Ytrande frihet och pressfrihet. Vi har rätt att tänka fritt.
Men dessa är tre som kan användas på två sett. Rätt sätt eller Fel sätt.

Jag har mina åsikter om vissa, det har jag rätt till, men jag dömmer ingen förens jag vet att det jag tror stämmer. Och det betyder inte att jag gör några person angrepp för det eller kränkningar, Det håller jag tysst för mig själv. Och låter han eller hon vara den han eller hon är, Så länge ni inte gör mig besvär eller någon annan, För då står jag där imellan om det är något som jag kan klara själv utan att riskera mitt liv eller massvis med problem då får man be fler om hjälp eller ringa polisen om det krävs, Det beror ju på sitvationen, Men jag skulle nog kunna ta det steget längre om det gällde
Te.x familjemedlem eller nära och kära. Eller om mitt liv kan avgöra Många människors liv, att jag te.x skulle kunna stoppa något från att hända igenom att riskera mitt liv för att jag har möjligheten att stoppa den människan som utgör en stor fara för många på engång, Är inte helt säker faktist på att jag skulle offra mig för det sista, Men jag tror helt ärligt att jag inte skulle tänka på mig själv i en sådan sitvation, och av ren instinkt göra det som krävs., Det är vad jag tror men jag är inte säker på det någonstanns.

Jag har hjälpt ett par människor vissa mer än vad jag har klarat av, Nått som har skapat ännu mera problem för mig, Problem för mig pga att jag har satt alla andra före mig själv och fått diverse gangsters och vanligt arga människor efter mig, Men jag har fått tillbaka mycket för det ochså.
Man ska hjälpa folk men man måste priotera sig själv Det är minst lika viktigt, Man kan inte vara någon superhjälte och hjälpa alla, Det klarar man inte av psykiskt.

Så jag testar nu detta istället för första gången, att sprida mitt "budskap" till en större massa. Mitt? eller vad man nu ska kalla det för men det är väll inte mitt heller igentligen det är väll grunden för alla så att vi slipper leva i ett land där samhället inte fungerar någonstanns och man inte vågar gå ut efter skymmning, och även på dagarna för att att det är såpas mycket hat mot allt och alla, Alla mot alla os.v att det inte är tryggt .
Det är därför jag sitter uppe till över 3 på natten fasst jag ska upp klockan 7.

För att jag vet att jag igenom att skriva denna inkorekt stavade och ogramatistiska text har fått ut mitt budskap som jag med hjälp av yttrande friheten och Pressfriheten kan "trycka"
och jag tror nog jag har maioriteten på min sida, så därav anser jag att jag gör Rätt.
Nu får vi hjälpas åt, Och detta gäller ju inte bara här som saggt, Det gäller i värkligheten ochså som ni förstår, Testa att leva lite mer efter detta och få bredare livserfarenhet, Och se till att folk respekterar folk för den han eller hon är.
Men det ger dig självklart inte rätten att gå fram till någon och säga eller göra något dummt, gör du det så har du missförstått allt, Det ska gå att lösa det messta, Men man kan inte göra det själv, Inte du heller, Detta är inte någon världsfredspredikan, Den dagen har vi redan missat med råge.
Men vi kan iallafall se till att fler människor kan känna att dom uppskattar något och är uppskattade, eller åtminstonde repekterade för den han eller hon är, Sålänge han eller hon inte saboterar för andra, eller ger sig på folk, Då är det en sådan människa som borde läsa sådant här, Tvångsmatas lite med värkligheten för att anpassas till ett liv som den personen förmodligen skulle må  bättre och då dessutom kanske bli respekterad och uppskattad av andra, även på så sett kan bli en förebild för andra med "problem" av något slag, Att det går att klara det, och att det är ett lyckligare liv!
(herre jäklar, börjar ju prata som en präst snart, inte för att det är nått fel på det få jag väll tilllägga pga vad detta handlar om, Men brukar nog inte utryka mig så här känns det som.)


Klassskilnader innom utbildning.. Ja där hamlade jag igen, Fordon, Studerar sista året på PersonbilsTeknik, Samma sak som mekaniker, fasst jag är kundmotagare ochså.
Gymnasie klassikern, Fordon= Bönner, Feta,  Snusar, Kör 240 med raka rör och en sjyhelvetes massa Wunder-Baums och lyssnar på den Inpopulära Oofficiella Raggar kungen Eddie Meduza's dåliga musik, Ja det stämmer mycket väl ganska bra till en viss del och på vissa elever, Men det behöver man ju inte gå på fordon för att göra.
Men det finns ju ochså misst lika många i Fordon som hellre kör en Civic än en Cheva, Det finns dom som tänker frammåt och gillar bensinsnåla bilar och miljöbilar (Framtiden innom privat person transport sad tycker ju om stora mullrande V8or.)
Det finns dom som har gott ställt ochså, Och MVG, Och de med mera medel i betyget.
Det var inte det viktiga, Här kommer det viktiga, Vi är inte osmartare än folk i många andra linjer.
Om vi är så dumma? varför lämmnar du då in din Merca för 1,2milijoner kroner till oss? Tror du att dom mekanikerna på Merchedes har gått någon Privatskola och läst till mekaniker och mekar med sidenhandskar och mjuka värktyg? Pyttsans Bil som bil, Du har en dyr bil, En bil som är dyr för att den har allt möjligt bös i sig. En bil som är så bra som den är i alla tester för att den fick kosta vad som helst att bygga, och därav är bättre en alla andras, Motor och fyra hjul, = bil. Det är bara en bil... dock med mycket mer tillbehör och problem för oss mekaniker när tekniken går före kvaliten på nybilar..

Nu åter till gymnasiet (kom av mig lite)
Det finns dom som är som mig, Den där killen i en 240 som kommer slirandes med ett högljudt avgassystem,  Fan tror han att han är Cool eller (Nä men jag har skoj)
Fordon Trodde väll det, Ännu en smaklös outbildad ful-öl's supande raggare,
Det var en NaturVetenskap eller Samhäll elev te.x (det är ju inte så mkt fördommar mot dem), En kille som utbildar sig till ingenting på 3år i Gymnasiet som sedan Läser vidare på Chalmers eller jobbar på Ica. Dom som läser vidare på Chalmers och får ett bra betyg, För att dom ville prestera mer, Har även chansen till ett jobb med mer lön ut. I vissa fall löjligt mycket lön ut. Visst okej för mig, Han har anstängt sig och pluggat på för att komma dit,
Men inte har dom rätt att se ner på Praktiska linjer som Fordon, Finns elever på fordon som hade klarat av att gå lika långt utan problem, Men killens eller tjejens förkärlek till praktist arbete och Fordon, Framför ett kontorsjobb avgjorde. Och för oss som inte har betyg nog när vi slutar att läsa vidare på te.x Chalmers finns ju Konvux så alla kan vidarubilda sig och klättra upp i Kariärsstegen om dom känner för det, Om dom orkar mer sittande bakom en bänk, och nöta i böcker dagarna i endan, Alla orkar inte det,
Jag skulle aldrig klara av det, Får inte jag godkännt i allt så jag inte kan ta studenten i sommar, Och inte får något jobb för det utan måste läsa vidare, Ja då vet jag inte vad jag gör, Det enda jag har velat göra så länge jag kan minnas är att komma ut ifrån skolan och få meka med det bilar jag är intreserad av. Jag är personligen trött på bokmalandet och vill bara bli klar nu så fort som det bara går så jag kan få tjäna pengar, Och köpa en Turbo 240 att trimma, och någon fin jänke bil, Förmodligen får jag flytta hemmifrån först då det får prioiteras före, annars får jag ju endå bara sälja bilen när jag ska flytta för att få igen lite pengar.
Och om ni undrar vilken fordons typ jag är, Så är jag en utav dem som åker runt i en Volvo 240 med sport avgassystem och Eddie eller annan raggar musik i sterion.
Och föresten, Alla som har imot 240 och 740 med sportavgassystem, Då ni tycker att det bara är löjligt på en sådan bil den går ju inte fort endå, Det finns väll massvis med andra bilar som ochså har sportavgassystem och inte har någon extrem effekt, Men har man rätt dimesioner flöde/motstånd så ökar det effekten på en bil, Oavsett om den redan har mycket HK eller inte, Så sluta dömma folk för det ochså, Det är ju ett billigt trimm som de flesta klarar av att bygga själva.

Så man kan inte dömma folk för vilken utbildning dom valt heller,
Eller deras avgasystem.

Jag är medveten om att jag har missat mycket, Men det kan ni få fylla på! Om någon nu har orkat läsa ända hit ner, Det blev ju änna en rad eller två såg jag..

Hoppas jag har fått någon att tänka om, Och andra att tänka efter.
Nu återgår vi till sveriges bästa motor Comuneti och glädjs och fashineras av fordon i våran egna smak med andra som delar den, Om det nu så är en Rostig Lada Niva från 1975 med trasiga rutor och bucklor i plåten som ska renoveras eller om det är en Koenigsegg CCX som kan få de flesta dödliga att kyssa ägarns skor för en åktur!

Nu vet jag vad jag ska göra iallfall, Jag ska kolla på lite 240'is och se om jag kan se något inspererande! Och leta efter lite fynd delar på blocket..

Ha det nu Gött Flickor & Pojkar!
På återseende!

Med vänliga hälsningar Andreas Wall ochså känd som _Wallis_ wink

Ps. På detta inlägg behövs ej några vänliga rättningar av stavfel, Jag orkar inte skriva om hela texten. och mina ögon är 80% täckta av mina redan halvts sovande ögonlock Tjillivippen! och ha en Raggig dag!


[ Efter uppdateringen från Garaget, till hela samhället ochså. LÄS KOMENTARERNA! Det lär bli en hel del där hoppas jag, Så ska ni som inte tror på det jag skrivit få se att sådant här uppskattas! Och att du Som varit i en jobbig sittvation Ochså kan göra som jag gör nu, Våga stå på era egna fötter så länge ni vet att ni har rätt så ska ni aldrig ge upp, Det finns alltid hjälp att finna! Det är bara att du får tareda på vilken hjälp jusst du behöver, Och sök inte trösst i Alcohål och framför allt inte droger, För då är det inte många som vågar göra det jag har gjort, För det kan bli /och blir nog så jävla mycket problem för dom som bryr sig om dig, att det är lättare för dem att bara förtränga dig! Testa Psykolog om du vill prata med en proffisionell människa, som du kan lita på att inte säger något till någon annan! Det kan vara svårt att tro att det ska funka, Men det hjälper dig mycket, Min Psykolog ska ha tusen tack, Utan henne hade jag kanske inte suttit här idag, Hon blev min WasteGate, Låt mig nu få se lite Action, Så blir ni Samhällets "TurboKatalysator" för att få en tryggare framtid för oss alla och nästkommande generationer! Tänk på era barn, Så som det är påväga att bli idag i samhället med lättheten att få tillgång till droger och vapen, Hur tror ni då det kommer se ut när vi är 25 och skaffar barn, Och hur fasen tror du det ser ut när dom växer upp! Gör som jag, Gör din Insatts För dig själv! För samhället! & För nässtkommande generationer.   ]

http://www.garaget.org/gallery/archive/45331/177560_jgklsn.jpg

Senast redigerat av _Wallis_ (25 oktober 2007)

Kan du andas kan du dö.
Holme
25 oktober 2007 · 1 417 Inlägg

Tankvärt måste jag säga! Kul att du tog dig tid att skriva allt.

mazdalover
25 oktober 2007 · 542 Inlägg

mycket bra skrivet. tummen upp

Mokko
25 oktober 2007 · 286 Inlägg

Väldigt bra skrivet.

Hoppas att folk tar åt sig av detta nu bara smile

spj MED[liten]LEM
25 oktober 2007 · 226 Inlägg

Du har så rätt! Jättebra skrivet! Det är ju innehållet som ska räknas, inte behöver man hänga upp sig o klaga på något stavfel inte. Och jag håller med dig fullständigt- om man inte kan / vill vara trevlig och bete sig med normalt folkvett mot någon så är det ju bättre att inte rösta/läsa/kommentera den personens bil/inlägg etc överhuvudtaget.
Huvudsaken är, som du skriver, att alla har rätt till sin egen smak!
Jag tycker detta var ett av de bästa inläggen som jag har läst!
// SPJ

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
_Spawned_ Maskinförare
25 oktober 2007 · 1 163 Inlägg

Om jag nu ska lägga mig i, "Behandla andra, som du själv vill bli behandlad" följer man det så funkar nog det mesta bra..

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
MissMotor_
25 oktober 2007 · 274 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Om jag nu ska lägga mig i, "Behandla andra, som du själv vill bli behandlad" följer man det så funkar nog det mesta bra..

lol stora ord Fredrik.. de vet nog dom flesta vid dehär laget tongue

för övrigt, jäkligt bra skrivet wallis wink

Senast redigerat av MissMotor_ (25 oktober 2007)

Hamilton
25 oktober 2007 · 8 872 Inlägg

Mycket bra skrivet, tar av mig hatten och bugar.
Ytterligare ett bevis på att det finns bra ungdommar, synd bara att dom inte syns mera.

Fotograf på tierpidag.se
terazzi
25 oktober 2007 ·

håller med dem andra big_smile asbra skrivit!!!

Mankan1978 Son Of Murphy
25 oktober 2007 · 782 Inlägg

Mycket bra skrivet. smile
Var själv mobbad 1a t.om. 6e klass. Dock inte slagen eller så, men glåpord o utstötthet.
Utstöttheten har hållit i sig hela skoltiden och hela lumpen (helt ärligt), men man vände andra kinden till och stod på sig.

Nu däremot har min lillasyster hamnat i samma sits, vilket inte alls är roligt. sad Hon har någon av alla dom där AD-sjukdommarna, men knagglar sig fram ändå. Tycker det är hemskt jobbigt speciellt för en tjej, då tjejer är mycket elakare än killar mot varandra! Men man försöker stötta henne när man kan.

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
_Spawned_ Maskinförare
25 oktober 2007 · 1 163 Inlägg

MissMotor_ skrev:

_Spawned_ skrev:
Om jag nu ska lägga mig i, "Behandla andra, som du själv vill bli behandlad" följer man det så funkar nog det mesta bra..

lol stora ord Fredrik.. de vet nog dom flesta vid dehär laget tongue

för övrigt, jäkligt bra skrivet wallis wink

Joo, dom andra vet det säkert. Men en påminnelse skadar inte smile

Senast redigerat av _Spawned_ (25 oktober 2007)

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
25 oktober 2007 · 1 781 Inlägg

jag kan med lätthet sätta mig in i den situationen som du satt i mellan/högstadiet  eftersom jag själv har varit mobbad.. tycker detta är mycket bra skrivet och att du vågar stå på dig och vågar berätta allt detta! tackar och Bugar!..
Visst stavfel hittar man överallt tycker jag men saken är att det hör inte hit överhuvudtaget då det är helheten som räknas!

tackar för denna underbart modiga topic och beundrar dig högt! glädjer mig mycket att se att det finns BRA ungdomar i detta trasiga samhälle!

Team Insane Racing
Spethz_
25 oktober 2007 · 212 Inlägg

Grymt bra skrivet! smile

FluGan Sideways.nu
25 oktober 2007 · 873 Inlägg

Mycket bra text... synd att man inte kan rösta på inläggen.. wink

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
_Wallis_
25 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

En får tacka för de fina komentarerna, En ska k som ja skulle kunna tillägga är att akta er för garaget då det är beroendeframkallande, efter detta är skika drar jag ut konakten för att säkerställa viloläge av mig själv, då ajg kanppt vet vad jag gör,

Kan du andas kan du dö.
Thaien
25 oktober 2007 · 933 Inlägg

Skit bra skrivet

BMW M5 (1999)
midnightmike
25 oktober 2007 · 97 Inlägg

väldigt bra skrivet

sanne73
25 oktober 2007 · 1 Inlägg

Jättefint skrivet, verkligen en tankeväckare till dom som utsatt dig för detta, både i verkliga livet, och här på garaget. Det är sorgligt att det ska finnas sådana människor som mobbar andra. Oftast är det så, att dom som mobbar och klankar ner på andra, gör det för att dom har så dåligt självförtroende själva.
Stor kram och lycka till!
Sanne

Phaetoon
25 oktober 2007 · 8 156 Inlägg

Felstavningar stör jag mig inte på. Man kan inte rå för om man har dyslexi eller missar ett ord då och då. Men inlägg med fjortis-svenska och felaktig meningsuppbyggnad kan jag störa mig på. Ditt inlägg var förresten bra.
En sak som jag har svårt med är särskrivingar. Får rysningar av det.
Sen är det en helt annan sak att kommentera en felstavning. Det händer inte ofta...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
edis_87
25 oktober 2007 · 279 Inlägg

mycket bra skrivet. har själv väldigt svårt för att stava och läsa(har dystelexi) och det  är inte lätt. blir mycket fel. jag tycker själv att stavfel gör absolut ingen ting huvud saken är att man förstår vad som står och det gör man nästan jämt. och folk som retar sej på felstavningar måste ju ha väldigt lite att göra eller bara väldigt tråkigt för att enns orka bry sej om det och enns komentera det.

bränt gummi luktar kärlek
Volvo 940 ltt "pallbocks racing" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang