Vad tycker ni om den nya extraskatten på bilförsäkringar?

bazooka_
31 oktober 2007 · 406 Inlägg

Själv tycker jag det är helt åt helvete, först chockhöjningar av bensinpriset och så nu detta. Vad tycker ni?

:DPlattan i mattan:D
By_Alfzone
31 oktober 2007 · 679 Inlägg

Det är förjävligt..................

Froops
31 oktober 2007 · 150 Inlägg

Det är jue inte det bästa som någonsin har hänt om vi säger så! :\

zoopåse
31 oktober 2007 · 1 171 Inlägg

Vad ska man säga om det? Det är väl alltid dåligt att saker blir dyrare för dem som betalar?

Lite som reportern som intevjuar någon på gatan:
-Vad tycker du om att skatten höjs för dig?
-Jag tycker det är dåligt!

Alla i TV-soffan:
-Nähä!

twin_cam Smålänning
31 oktober 2007 · 7 877 Inlägg

Bensinhöjningen är riktigt dålig. Särkilt när en sänkning var utlovad.

Skatten på trafikförsäkringen har inte jag märkt av överhuvudtaget. Fick betala 800 mindre i år än förra året på försäkringen.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
alain www.bimmerpower.org
31 oktober 2007 · 3 995 Inlägg

så är det med den nya regering och den jävla idiot som är nu 1er minister lovade innan valet att inte höja bensinskatt, till och med ville då tvinga Göran Persson att lysna på folk och sänka skatten på bensin, nu tåg han oss alla upp i röven och höjde också skatt på bilförsäkring ,och det störta problem är att vi bara säger tack så mycket det är bra som det är, det kunde har vart värre
jag säger en sak: politiken är som en gamal soppa, det kan man leva på, men det smaka FAN!.--- MVH.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Phaetoon
31 oktober 2007 · 8 156 Inlägg

Jag tycker att det är konstigt att stormen kommer först nu. Det mesta av dessa försämringar aviserade dom redan innan valet. Allt utom bensinskattehöjningen.
Snacka om löftesbrott från M och Kd. C och Fp var lite mer neutrala i den frågan.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
MilleN
31 oktober 2007 · 9 108 Inlägg

Ämnet har redan diskuterats när det var aktuellt så jag låser här.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang