Tips på Bra högtalare till Datorn!

Kanelbullen
12 november 2007 · 1 722 Inlägg

Jag önskar mig nya högtalare ...

tongue

Det finns så många att välja på  , jag vill ha antingen 5.1 / vanliga 2.1 Måste tongue vara bra bas också ...

De jag har nu har börjat glappa och "Brusa" när jag höjer volymen...

philips,logitech ,creative.... ja vad ska jag skaffa för ...smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Ulf_W bilder.ulfw.se
12 november 2007 · 1 103 Inlägg
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
klimpan
12 november 2007 · 2 600 Inlägg

hur mycket kan du lägga på högtalare till datron?

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
14 november 2007 · 6 170 Inlägg

Jag har ett 5.1-surr från Logitech som heter Z-680 och det är grymt bra klös i det, Z-680 var typ Logitechs "flaggskepp" inom ljud, dom flesta säger tom att basen är *för* bra i paketet tongue

Tyvär tillverkas inte Z-680 längre (köpte mitt beg. på tradera för 1500kr) men däremot så ersattes modellen Z-680 av Z-5500 som precis som Z-680 är THX-certat och har dessutom en bas på 10" (188W) så det ska väl inte vara sämre direkt och kan dessutom kopplas till *allt*, PS, Krysslåda, DVD, Dator osv. Man kan koppla mer än en grej till surret och byta källa med fjärren om man tex kopplar systemet både till DVD och playstation

Länk till Z-5500.

Annars finns ju det lite billigare G51 eller kanske Z-5450 om du vill ha trådlösa bakhögtalare.

Bry dig dock inte om priserna som står på logitechs hemsida, det är av någon anledning alltid dyrare att köpa logitech grejor av logitech än från någon återförsäljare, lite mysko men så är det iaf tongue

Produktjämförelse, recensioner och priser från prisjakt.nu.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
robert_87 Lokförare
14 november 2007 · 126 Inlägg

Jag kör med Logitech Z-2300!

Grymt bra!

Är nog dom bästa och mest prisvärd 2.1-högtalarna på marknaden just nu! smile

http://www.pricerunner.se/pu/267-232686 … ecensioner

Saab 900 Aero -96
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang