Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

emil1986
7 januari 2008 ·

turbostalle skrev:
Någon mer än jag som hade oturen att få böter i helgen? sad
fick 1500 i böter av civilen. Dom stod och filmade på mariebergsparkeringen..
för övrigt var det sjukt kul med all snö smile

/ stalle

Jag har klarat mig undan polisen. Jag lekte som faan. Bättre att leka på en parkering som är helt ofarligt än att leka i trafiken. Dessutom är det bra för trafiksäkerheten att leka i snön, då lär man sig att hantera bilen vid halka på bästa sätt. Tänkte inte på snuten när jag lekte och jag tänker inte sluta leka. Det finns inget roligare!

Senast redigerat av emil1986 (7 januari 2008)

rallycrosstjej22
7 januari 2008 · 363 Inlägg

man tycker ju polisen borde ha bättre saker för sig än att åka o ge folk böter..
så länge inget händer kan vi väl få hållas..bättre att vi e där ute än på stan o dricker o kanske hamnar i slagsmål ju!

She Devil
J-P-R DO IT LOW STYLE
7 januari 2008 · 1 342 Inlägg

Inga böter. Men blev stoppad i Karlskoga igår (söndag) när jag skulle jobba lite. Fick välja mellan ombesiktning eller rycka toningen från rutorna. Jag ryckte all toning. Ser så fult ut annars.

Så nu är Polon otonad..

Has
8 januari 2008 · 191 Inlägg

turbostalle skrev:
Någon mer än jag som hade oturen att få böter i helgen? sad
fick 1500 i böter av civilen. Dom stod och filmade på mariebergsparkeringen..
för övrigt var det sjukt kul med all snö smile

/ stalle

Vilken dag och tid var dom där då? Lekte ju av mig men fick inga böter jag tongue

Volvo 855 T-5R "Plommon" (1995)
Lozinmust "Unloaded"
8 januari 2008 · 1 557 Inlägg

JAG SKA ALLT ÖVERRASKA ER ALLA! Var bara tvungen att använda versaler där, förlåt. Bil-byte på G, om allt går bra. Ut och sladda ett par sista ggr med Saaben måste det ju bli dock big_smile Jag berättar inget, än. Ni får sen är den är ute och svirar, men detta är högst mycket OM, de som känner mig vet att jag vill ha en ny bil i veckan ca. Men håll tummarna! big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
turbostalle
8 januari 2008 · 27 Inlägg

Has skrev:

turbostalle skrev:
Någon mer än jag som hade oturen att få böter i helgen? sad
fick 1500 i böter av civilen. Dom stod och filmade på mariebergsparkeringen..
för övrigt var det sjukt kul med all snö smile

/ stalle

Vilken dag och tid var dom där då? Lekte ju av mig men fick inga böter jag tongue

Var på lördagen innan dom stängt parkeringen.. 11 tiden gissar jag på men inte säker..

/ stalle

Phaetoon
8 januari 2008 · 8 156 Inlägg

Jag var i Örebro och bevakade er under helgen... wink
Var ute på Mässan kvällen den 5:e.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
DPB Öh, barlös.
8 januari 2008 · 300 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag var i Örebro och bevakade er under helgen... wink
Var ute på Mässan kvällen den 5:e.

Mhm han åkte med mig så om ni såg en lite smått galen Audi mörkblå på mässan som sladdade och for som en jävel så var det jag och phaetoon ut och lekte big_smile

Has
8 januari 2008 · 191 Inlägg

turbostalle skrev:

Has skrev:

turbostalle skrev:
Någon mer än jag som hade oturen att få böter i helgen? sad
fick 1500 i böter av civilen. Dom stod och filmade på mariebergsparkeringen..
för övrigt var det sjukt kul med all snö smile

/ stalle

Vilken dag och tid var dom där då? Lekte ju av mig men fick inga böter jag tongue

Var på lördagen innan dom stängt parkeringen.. 11 tiden gissar jag på men inte säker..

/ stalle

Jaha, Okej. Va inte ute så tidigt tongue

Volvo 855 T-5R "Plommon" (1995)
bluelight turboabstinens
10 januari 2008 · 442 Inlägg

Akta er för polisen om det råkar gå lite fort i helgen och nästa vecka, polispilot på E18, och lite kontroller var stans.. Tänk på det ni som åker motorvägen till marieberg, dom står enligt NA vid standardstället där vid adolfsberg.

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1272712

Bortse från detta meddelande om du ska köra rattonykter som jag verkligen inte hoppas någon gör.

ocertifierad klåpmekare
melkersson
11 januari 2008 · 23 Inlägg

Händer det något i örebro i helgen? Kommer nämligen på besök redan ikväll..
Ha det!

No Japshit Just Real Power
Volvo_Mannen Volvoskadad
11 januari 2008 · 6 017 Inlägg

turbostalle skrev:

Has skrev:

turbostalle skrev:
Någon mer än jag som hade oturen att få böter i helgen? sad
fick 1500 i böter av civilen. Dom stod och filmade på mariebergsparkeringen..
för övrigt var det sjukt kul med all snö smile

/ stalle

Vilken dag och tid var dom där då? Lekte ju av mig men fick inga böter jag tongue

Var på lördagen innan dom stängt parkeringen.. 11 tiden gissar jag på men inte säker..

/ stalle

ahh, såg det, jäkla oflyt! vad var det dom gav dej böter för?

Jonas
turbostalle
14 januari 2008 · 27 Inlägg

var du där då? jag fick välja att skriva på böterna, då blev det körning mot enkelriktat samt inte anpassat hastighet enligt väglag samt störd omgivningen, det bor tydligen en gubbe på andra sidan motorvägen som klagat.
( körde ut fel avfart och körde runt ikea varpå dom tog mig när jag kom insladdandes sedan, dom låg efter mig hela tiden och filmade )

om jag vägrade skriva under så skulle dom  raportera till åklagare om vårdlöshet i trafik.
Eftersom dom hade allt på film så skrev jag under och tog snällt emot böterna.

Stalle

Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
14 januari 2008 · 443 Inlägg

turbostalle skrev:
var du där då? jag fick välja att skriva på böterna, då blev det körning mot enkelriktat samt inte anpassat hastighet enligt väglag samt störd omgivningen, det bor tydligen en gubbe på andra sidan motorvägen som klagat.
( körde ut fel avfart och körde runt ikea varpå dom tog mig när jag kom insladdandes sedan, dom låg efter mig hela tiden och filmade )

om jag vägrade skriva under så skulle dom  raportera till åklagare om vårdlöshet i trafik.
Eftersom dom hade allt på film så skrev jag under och tog snällt emot böterna.

Stalle

Hade dom stoppat dej vid willys?

The Black Ghost
turbostalle
14 januari 2008 · 27 Inlägg

A det var där dom stoppade mig.

Volvo_Mannen Volvoskadad
14 januari 2008 · 6 017 Inlägg

turbostalle skrev:
samt störd omgivningen, det bor tydligen en gubbe på andra sidan motorvägen som klagat.
Stalle

det var det sämsta hittills, snacka om glädjedödare

Jonas
bluelight turboabstinens
14 januari 2008 · 442 Inlägg

"då blev det körning mot enkelriktat samt inte anpassat hastighet enligt väglag samt störd omgivningen, det bor tydligen en gubbe på andra sidan motorvägen som klagat."

"
( körde ut fel avfart och körde runt ikea varpå dom tog mig när jag kom insladdandes sedan, dom låg efter mig hela tiden och filmade )"

Körning mot enkelriktat? Fel avfart? Vart körde du menar du?

ocertifierad klåpmekare
turbostalle
14 januari 2008 · 27 Inlägg

Tänk att du kommer från max, sedan kör du rakt äver parkeringen, där står en skylt utfart där man ska köra. jag körde tyvärr inte där utan valde infarten till  vänster där man bara får köra om man ska in till willys inte köra ut från. den "öppningen "närmast byggnaden. 

Stalle

J-P-R DO IT LOW STYLE
15 januari 2008 · 1 342 Inlägg

turbostalle skrev:
Tänk att du kommer från max, sedan kör du rakt äver parkeringen, där står en skylt utfart där man ska köra. jag körde tyvärr inte där utan valde infarten till  vänster där man bara får köra om man ska in till willys inte köra ut från. den "öppningen "närmast byggnaden. 

Stalle

En liten fråga som jag kommer att tänka på. Märkte du inte att du hade någon som låg bakom dig hela tiden ? Personligen hade jag blivit väldigt fundersam om någon ligger bakom mig utan att sladda också. Dock väldigt lätt att inte tänka på det när man har koncentrationen på att hantera bilen..

turbostalle
15 januari 2008 · 27 Inlägg

jo men han låg ganska långt bakom när jag körde runt. sen fokuserade lite för mycket framåt... blåljusen såg jag däremot väldigt bra.. men dom kom på i mitten på parkeringen.

Stalle

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang