Min bror vill tydligen inte veta av mig.

ILarsaI
26 november 2007 · 326 Inlägg

Jag vet inte vad som hänt, men han vill tydligen inte veta av mig. Ringer jag så svarar han att han inte har tid, de senaste 4-5 gångerna samma svar. Snart är det jul så då lär vi tvingas se varandra, men vad ska jag säga han? Hej, kul att ses, hur är det?
Snacka om krystat.

Senast redigerat av ILarsaI (26 november 2007)

alex_side Neerd
26 november 2007 · 1 596 Inlägg

ring och säg som det ärtongue du känner att han försöker undvika dig och du vill gärna veta varför så ni kan snacka som 2 brödrar ska göra....

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Sushikocken Sleeper
26 november 2007 · 3 084 Inlägg

han kanske inte har tid?

Edit: Jävligt fel ställe och fråga på dessutom. Ingen här lär ju veta så du kanske ska snacka med honom?

Senast redigerat av Sushikocken (26 november 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ILarsaI
26 november 2007 · 326 Inlägg

Sushikocken skrev:
han kanske inte har tid?

Edit: Jävligt fel ställe och fråga på dessutom. Ingen här lär ju veta så du kanske ska snacka med honom?

Det har du rätt i. Internet har alla svar utom detta, men det kan kanske vara så att jag sökte eventuella människor som totalt brytit med sina syskon?

Mortalis VW-nörd?
26 november 2007 · 4 332 Inlägg

Då brukar man veta varför man brytit om man gjort det. Kan la låta era föräldrar höra sig för med honom om inte annat vad som e på g? Kan ju vara att han haft mkt nu

deamon
26 november 2007 · 624 Inlägg

det e bara o gå hem till honom och köpa lite bullar o tvinga in dig på kaffe
Blod e trots allt tjokare änn vatten
i slutändan när föräldrarna går bort så har man bara varann
jag o mina bröder brukar piska på varann när vi e sura för nåt slå varann lite så blir vi bästa kompisar igen ?(inget jag rekomenderar folk o göra hemma ,,vi har gjort det sen vi va 2år) and we love it, smile


ska berätta att min tjej va hemma hos oss när vi fortfarande bodde hos mina föräldrar då var vi 17-20 år
så bråka jag o brossan lite sen blev det värre så vi slogs med knytnävarna , sen kom min lilla kusin 120kg och la sig imellan men efter att han fick smäll så blev det alla mot alla,
några minuter senare och en inslagen dörr och några skåp och diverse saker satte vi oss och skratta åt varandras blåmärke ,,min tjej tyckte vi va dumma i huvet o undrade va det va för fel på oss ,då skratta vi ännu mer ,och då blev hon ännu mer förbannad

men men vi tvätta bort blodet och plåstrade varann och skynda oss iväg och köpa lite hyllor och annat vi pajat innan våra föräldrar kom hem cool

Senast redigerat av deamon (26 november 2007)

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Pikey
26 november 2007 · 2 283 Inlägg

deamon skrev:
det e bara o gå hem till honom och köpa lite bullar o tvinga in dig på kaffe
Blod e trots allt tjokare änn vatten
i slutändan när föräldrarna går bort så har man bara varann
jag o mina bröder brukar piska på varann när vi e sura för nåt slå varann lite så blir vi bästa kompisar igen ?(inget jag rekomenderar folk o göra hemma ,,vi har gjort det sen vi va 2år) and we love it, smile


ska berätta att min tjej va hemma hos oss när vi fortfarande bodde hos mina föräldrar då var vi 17-20 år
så bråka jag o brossan lite sen blev det värre så vi slogs med knytnävarna , sen kom min lilla kusin 120kg och la sig imellan men efter att han fick smäll så blev det alla mot alla,
några minuter senare och en inslagen dörr och några skåp och diverse saker satte vi oss och skratta åt varandras blåmärke ,,min tjej tyckte vi va dumma i huvet o undrade va det va för fel på oss ,då skratta vi ännu mer ,och då blev hon ännu mer förbannad

men men vi tvätta bort blodet och plåstrade varann och skynda oss iväg och köpa lite hyllor och annat vi pajat innan våra föräldrar kom hem cool

Hahaha måste börja såhär med min syster!

R.I.P. Michael Jackson!
rallycrosstjej22
26 november 2007 · 363 Inlägg

ILarsaI skrev:

Sushikocken skrev:
han kanske inte har tid?

Edit: Jävligt fel ställe och fråga på dessutom. Ingen här lär ju veta så du kanske ska snacka med honom?

Det har du rätt i. Internet har alla svar utom detta, men det kan kanske vara så att jag sökte eventuella människor som totalt brytit med sina syskon?

har en bror som jag totalt brutit med och jag säger som så att vill du verkligen prata med din bror säg te han precis va tycker o tänker o fråga om han försöker undvika dig lr så..

She Devil
richardoo290 VOLVO for life..
26 november 2007 · 2 113 Inlägg

ILarsaI skrev:
Jag vet inte vad som hänt, men han vill tydligen inte veta av mig. Ringer jag så svarar han att han inte har tid, de senaste 4-5 gångerna samma svar. Snart är det jul så då lär vi tvingas se varandra, men vad ska jag säga han? Hej, kul att ses, hur är det?
Snacka om krystat.

men jösses.. ring och fråga va fan som står på!
villka problem folk har?? yikes

ILarsaI
26 november 2007 · 326 Inlägg

richardoo290 skrev:

ILarsaI skrev:
Jag vet inte vad som hänt, men han vill tydligen inte veta av mig. Ringer jag så svarar han att han inte har tid, de senaste 4-5 gångerna samma svar. Snart är det jul så då lär vi tvingas se varandra, men vad ska jag säga han? Hej, kul att ses, hur är det?
Snacka om krystat.

men jösses.. ring och fråga va fan som står på!
villka problem folk har?? yikes

Sådär, då var alla problem borttrollade. Tack richardoo290 för att du finns.Det skulle jag tänkt på direkt. neutral

Senast redigerat av ILarsaI (26 november 2007)

Phaetoon
26 november 2007 · 8 156 Inlägg

Din bror kanske är deprimerad och kanske inte orkar prata med dig?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
MarcusL #2573
26 november 2007 · 1 489 Inlägg

richardoo290 skrev:

Phaetoon skrev:
Din bror kanske är deprimerad och kanske inte orkar prata med dig?

lol

Que?

Vad är roligt ?

• Även den starka måste ta i när han skiter
MarcusL #2573
26 november 2007 · 1 489 Inlägg

richardoo290 skrev:

MarcusL skrev:

richardoo290 skrev:

lol

Que?

Vad är roligt ?

om min bror/jag skulle vara deprimerad så blir man ju gladare av att prata med varandra...
me de inlägget fick ja en bild av att han "var deprimerad" för han ogillar sin brossa... eller nått..

de låter inte normalt alls i mina öron iallafall tongue

Mja det beror på hur man tänker när man läser det där wink

Blir man deprimerad så stänger man helst in sig, och inte vilja prata med någon. Inte ens sin egen bror.

Det är inte lätt och vara deppig.. sad

• Även den starka måste ta i när han skiter
GurraG INGET ANNAT!!
26 november 2007 · 1 725 Inlägg

OCh det hade isåfall varit roligt?? och är man deprimmerad så vill man ibland inte prata med någon alls.. en sån kommentar kan bara en lägga som inte har en aning om hur det är att vara deprimerad

Hee-Maan
26 november 2007 · 3 113 Inlägg

ni är bröder.. det går ju inte att ändra på så det är ju lika bra att ta tag i problemet nu och säga hur det är och fråga honom om det verkligen är så...

Semper Fi
Phaetoon
26 november 2007 · 8 156 Inlägg

richardoo290 skrev:

MarcusL skrev:

richardoo290 skrev:

om min bror/jag skulle vara deprimerad så blir man ju gladare av att prata med varandra...
me de inlägget fick ja en bild av att han "var deprimerad" för han ogillar sin brossa... eller nått..

de låter inte normalt alls i mina öron iallafall tongue

Mja det beror på hur man tänker när man läser det där wink

Blir man deprimerad så stänger man helst in sig, och inte vilja prata med någon. Inte ens sin egen bror.

Det är inte lätt och vara deppig.. sad

ja-ja kanske funkar så för er.. men e ja deppig så ringer ja brossan oså blir ja gla igen big_smile

Det är skillnad på att vara deppig och att vara deprimerad några månader i sträck. Man orkar inte prata med sina nära och kära när man är deprimerad.
När man är deppig så är det en helt annan sak.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
MrBe
26 november 2007 · 12 Inlägg

Hur gammla är ni då? roll

För att bli gammal och erfaren måste du först vara ung och galen.
Bill_Bull Truck/Bil mekaniker
26 november 2007 · 159 Inlägg

har nästan samma prob med mina "bröder" som ja skulle vilja kalla dom.. så du är inte ensam ILarsaI  fast mitt har på gått i 18 år så gammal som ja e nu.. man ringer o får svaret "ringer upp senare har inte tid nu" så ringer dom aldrig mer sen endå sad illa

Subaru Legacy GT SPEC-B "WR LIMITED" (2004)
alain www.bimmerpower.org
27 november 2007 · 3 995 Inlägg

För visa, efter regnet kommer tillbaka solen.
en av mina syster som bor syd Frankrike har jag inte träffat henne på nära 40 år och den andra syrra som bor London på nära 10 år då jag var hoss henne en vecka för hälsa på, vi hade inte träffat innan på ca 20 år. Jag lovade henne att nästa gång vi ska träffa, det är hon som ska komma till mig. Hon har inte kommit än.Har inte träffat min mamma sen min pappa dåg 86 och inte pratat med henne sen 7 år tillbaka.
Och med min bror, vi har nära kontakt, vi träffas och prata ofta i telefon. Han pratar inte heller med någon av familjen utom jag.
Det finns mer familje problem än vad man tror.

Senast redigerat av alain (27 november 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Trozzo Oekonomisk, ja visst
27 november 2007 · 966 Inlägg

Jag bröt men min mamma och mina två syskon för 6 år sen, men sen 1 år tillbaka så är kontakten upptagen igen. Det är en klyscha men Blod är tjockare än vatten. Om det skulle vara så att din bror är deprimerat så försök att visa att du finns där för honom.

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang