Nu skriver ja nog mitt sista inlägg i denna tråden för idag for bilen iväg på ett norskreggat släp, samma kille som köpte motorn några helger tidigare. Kan nämna att det va med lite vemod i kroppen som jag skakade hand med honom då ja ju haft den i nio år! Men nu blickar jag framåt
hehe... får se om man får behålla jobbet här på volvo i arvika, får jag det blir det garanterat ett nytt fett projekt
kan tillägga att den nye ägaren redan har en 240 med en 8v turbo på 540hk som han åker med på rudskogen och mantorp... så det är inte omöjligt att min gamla pärla kommer synas på banorna till sommarn
Jaså du har sålt bilen ja, har ja missat.. inte vart på gorg så mycke senaste tiden Lycka till med nästa projekt då. Ska blir kul å se va de blir.. om de nu blir nåt.. många som ligger risigt till på verken nu
Jo jag fick behålla jobbet, dock är marknaden mkt osäker så jag avvaktar med nytt bilköp, dessutom tror jag att priserna kommer droppa framöver på beg. bilar så jag väntar lite. Lutar lite åt en Subaru Impreza WRX STI inget är spikat än dock
Efter att man har spenderat 6timmar läsande på denna tråd så säljer du bilen. Nu blev jag besviken. Men det va väldigt rogivande att sitta och läsa tråden. Hoppas att det blir en Subaru Impreza WRX STI som blir nästa projekt för det kommer följas och noteras noggrant.
kommer bli en naaaaajjs bil på bana! va körru på för väghållningsgrejer?
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D