Tävling om Garaget-nyckelband, pågår... hm, nån dag eller så iallafall.

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
5 januari 2008 · 545 Inlägg

baca skrev:

Saab_girl skrev:
Kanske den som tar sig hit till mig först av alla o ger mig en puss???big_smile

Jag sitter redan i bilen och e på väg till dig.

hihi se de funkar:) o de e ju fordonsrelaterat me:D
GAH vill verkligen ha ett band:Dbig_smilebig_smile

Två ord räcker, SAAB knäcker
WeDo
5 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Att man på en söndag gissar på hur många NYA medlemmar det kommer registreras hela nästa vecka/månad smile

Den som är närmast vinner naturligtvis... tongue

Senast redigerat av WeDo (5 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
JSkoglund
5 januari 2008 · 69 Inlägg

Vet inte om detta är så himla bra, men ger förslaget iaf... wink

Man kan ju tävla om vilka som bränner mest däck. Att man då tar kort på sina nerbörnade däck och lägger upp här? smile Lite bilrelaterat också ju. Men det dåliga är att däck inte är gratis... men om man har några dåliga halvslitna liggandes ngnstans i garaget så kan man börna ner dem och iaf få ett nyckelband från Sveriges bästa bilcommunicy big_smile

Kanske en tävling för max 3 veckor... sen kanske man inte har så många däck kvar där hemma wink Hihi...

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)
WeDo
5 januari 2008 · 3 390 Inlägg

En annan grej (som kanske är lite avancerad) skulle ju vara att någon duktig musik-makare ( roll ) kunde göra en liten snutt techno låt t.ex... Sen får man ladda ner den, sjunga in en egen text där vissa ord som t.ex Garaget och andra ord ska vara med...

Sen laddar man upp låten och vid ett slutdatum så får folk rösta på bästa låttexten smile

Kanske en tävling som måste vara en vecka eller nått, men skulle vara kul att sitta och lyssna på olika Garaget- låtar och så smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Thorssa
6 januari 2008 ·

Att klistra på ett garaget-klistermärke på en polisbil, ta kort på det och lägga upp här. De tre som är snabbast vinner!

WeDo
6 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Kan tävla här och nu om vem man tror kommer vinna denna tävlingen wink hehe

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
bmx
6 januari 2008 · 7 100 Inlägg

eller den sexigaste bilden på sej själv vid bilen tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
JSkoglund
6 januari 2008 · 69 Inlägg

Man kan ju också ha en photoshop-tävling... man ska PS:a snyggaste Garaget.org bilden, eller så kan man ta en valfri bil och PS:a Gorg dekalen på den smile
Dem som inte kan me photoshop så bra kan rita på ett vanligt papper och ta en bild och lägga upp här... sen blir de röstning om vilken bild/bil som är snyggast gjord och så smile

Skulle vara rätt roligt, och inte alls så avancerad smile Tror att hyfsat många kmr att deltta i tävlingen med wink Jag gör de iaf tongue

Ha de bra alla! Och hoppas att du Chrizz har tyckt om några av alla förslagen här smile

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)
BOLUND bonntrimmare
6 januari 2008 · 655 Inlägg

WeDo skrev:
Att man på en söndag gissar på hur många NYA medlemmar det kommer registreras hela nästa vecka/månad smile

Den som är närmast vinner naturligtvis... tongue

....................






sno min ide bara hehe ...ne men jag ahr redan skrivit de!.Plr de va de ja men iaf

Senast redigerat av BOLUND (6 januari 2008)

Helena
6 januari 2008 · 41 Inlägg

bmx skrev:
eller den sexigaste bilden på sej själv vid bilen tongue

Jag var lite inne på det också. Men det behöver ju inte nödvändigtvis vara den sexigaste tongue det kan även vara den roligaste/fantasi fullaste/roligast tema mm.
Så får man fria händer så länge ägaren och bilen är med på bilden.
Men det är en sommartävling tycker jag för min bil står inbäddad nu tills i vår tongue
Man får posta sina bidrag i en tråd eller maila till någon ansvarig som väljer ut de "bästa", ca 10st (?) av olika slag, som sedan medlemmarna får rösta på i en vecka och sedan koras en vinnare. Så kan bidraget vara med på första sidan som belöning eller något sådant.


Jag tycker att det skulle vara roligt! smile

MVH Helena
Kolla in min supersnygga RS4 B7 :)
http://www.garaget.org/?car=22930
Audi RS4 B7 (2006)
bmx
6 januari 2008 · 7 100 Inlägg

Helena skrev:

bmx skrev:
eller den sexigaste bilden på sej själv vid bilen tongue

Jag var lite inne på det också. Men det behöver ju inte nödvändigtvis vara den sexigaste tongue det kan även vara den roligaste/fantasi fullaste/roligast tema mm.
Så får man fria händer så länge ägaren och bilen är med på bilden.
Men det är en sommartävling tycker jag för min bil står inbäddad nu tills i vår tongue
Man får posta sina bidrag i en tråd eller maila till någon ansvarig som väljer ut de "bästa", ca 10st (?) av olika slag, som sedan medlemmarna får rösta på i en vecka och sedan koras en vinnare. Så kan bidraget vara med på första sidan som belöning eller något sådant.


Jag tycker att det skulle vara roligt! smile

haha,exakt va ja satt och tänkte på de med roligaste bilden tongue
aaa lite kallt och stå ute med kalsonger på sej nu tongue
men de tyckte ja ochså lät bra smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
bla_ha
6 januari 2008 · 2 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
en annan rolig sak hade ju varit att gissa chrizz andranamn ^^
svårt men kanske roligt big_smile

Ja du.. Det var inte så svårt tongue Fast ska nog inte berätta hur det ligger till bryter typ mot PUL då + att jag tror att chrizz inte gillar att ha han adress blir skriven på forumet tongue

Men som tävling så kanske "Bästa MacGyver tipset", typ laga en kylare med egg eller kanske hur man laddar upp ett batteri med en citron? tongue

Små fiffiga saker som är guld värt när man behöver dom snabbt och inte har någon annan väg att gå.

Surikaten Japsare
6 januari 2008 · 481 Inlägg

De första som kom upp i mitt huvud nu som lätt kul var...
Hitta den gömda älgen på garaget, allså en liten bild på en älg gömd någonstans på garaget ^^ (måste ju dock inte vara just en älg, men de va de första ja kom på ^^)

Senast redigerat av GrEEn_NeoN (6 januari 2008)

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Honda Civic ej2 "Bee" (1995)
Aga_Diff Bärs!
6 januari 2008 · 3 456 Inlägg

Håller med om allt som sagts tidigare i tråden... wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
LasseMan underordnad allfixare
6 januari 2008 · 696 Inlägg

Jacke_S skrev:
Vet inte om detta är så himla bra, men ger förslaget iaf... wink

Man kan ju tävla om vilka som bränner mest däck. Att man då tar kort på sina nerbörnade däck och lägger upp här? smile Lite bilrelaterat också ju. Men det dåliga är att däck inte är gratis... men om man har några dåliga halvslitna liggandes ngnstans i garaget så kan man börna ner dem och iaf få ett nyckelband från Sveriges bästa bilcommunicy big_smile

Kanske en tävling för max 3 veckor... sen kanske man inte har så många däck kvar där hemma wink Hihi...

vi som kör 4wd då?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
LasseMan underordnad allfixare
6 januari 2008 · 696 Inlägg

Svara på olika frågor kring garaget.org som chrizz skrivit typ 1X2 liknande..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
FugitivE BMW Power
6 januari 2008 · 2 362 Inlägg

1.
Hitta dom 10 första bilarna på garaget.org? vet att många är borttagna sen den första kom. men bara att leta efter dom 10 som kommer först på listan.

2.
Visa bilder som man har tagit på alla evenemang under året 2007 som Garaget.org hade tält på plats? wink (bild på tältet givetvis)... kanske är lite långsökt den där tongue

3.
Den som kan åka och hitta Chrizz först och ta en bild på honom när man står bredvid? wink

4.
Fått mest 2or hos bilprovningen. Visa bild på besiktningspapper.

Haha, är lite trögtänkt såhär på morgonen men kanske skulle va nåt big_smile

Senast redigerat av FugitivE (6 januari 2008)

BMW, bogsering med wire :/
WeDo
6 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Den som först lyckat skriva t.ex Garaget.org i snön med sin bil och sedan ta ett kort på det och ladda upp smile hehe... kan kanske bli svårt med det är nog några som klarar det med smile  Eller kan ju iaf skriva Garaget då det kanske blir lite svårt att göra punkter smile

eller annars göra det med personer... smile 

1.  varje person gör en bokstav

2. Man samlar ihop en MASSA personer som ska står bredvid varandra och bilda ordet Garaget....  (om ni förstår vad jag menar )

Senast redigerat av WeDo (6 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Thaien
6 januari 2008 · 933 Inlägg

WeDo skrev:
Den som först lyckat skriva t.ex Garaget.org i snön med sin bil och sedan ta ett kort på det och ladda upp smile hehe... kan kanske bli svårt med det är nog några som klarar det med smile  Eller kan ju iaf skriva Garaget då det kanske blir lite svårt att göra punkter smile

eller annars göra det med personer... smile 

1.  varje person gör en bokstav

2. Man samlar ihop en MASSA personer som ska står bredvid varandra och bilda ordet Garaget....  (om ni förstår vad jag menar )

Men hur vinner man då? Alltså på tvåan

BMW M5 (1999)
WeDo
6 januari 2008 · 3 390 Inlägg

martincool skrev:

WeDo skrev:
Den som först lyckat skriva t.ex Garaget.org i snön med sin bil och sedan ta ett kort på det och ladda upp smile hehe... kan kanske bli svårt med det är nog några som klarar det med smile  Eller kan ju iaf skriva Garaget då det kanske blir lite svårt att göra punkter smile

eller annars göra det med personer... smile 

1.  varje person gör en bokstav

2. Man samlar ihop en MASSA personer som ska står bredvid varandra och bilda ordet Garaget....  (om ni förstår vad jag menar )

Men hur vinner man då? Alltså på tvåan

Den som först lyckas ladda upp en bild på det...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang