roliga inlägg och felsägningar

ironhead volvoraggare
3 februari 2008 · 4 776 Inlägg

hur många kanaler har du på monoblocket det ska vara minst en kanal till varje bas kopplar du in alla i samma kanal är det risk att blocket pajjar................ så blir det när hjärnan inte har vaknat

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Killr0y_swe - De är jag de.
3 februari 2008 · 354 Inlägg

Syster skulle fråga vart batteriladdaren är. De blev "Vart är ladderibattarn?" big_smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
TFkarlsson Varningar. 36
3 februari 2008 · 1 200 Inlägg

Ajajaja kan du klyta en snipps? Svärfar - när han frågade om jag kunde knyta hans slips. smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Noiseprojekt
3 februari 2008 ·

Damsög, när kabeln åkte ur väggeuttaget kläckte jag ur med "Dumma tvättmaskin!!"

Hee-Maan
3 februari 2008 · 3 113 Inlägg

"-Jag är bara lite fyttny" (fnittrig)
min bror på fyllan

Semper Fi
dusty Living in the fastlane
3 februari 2008 · 2 616 Inlägg

hade en utbildning på servrar i fredags när och utbildaren pratade med en väldigt engelsk brytning så när han skulle säga ett ord för storageenhet så blev de diskmaskin smile

Mäki Långsam Perfektionist
3 februari 2008 · 4 800 Inlägg

Min gamla hemkunskapslärare pratade på om en hälsokontroll. Hon berättade bland annat att man var tvungen å runka lungorna. smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
MrTurbo Better than God \o/
3 februari 2008 · 1 883 Inlägg

En snubbe på jobbet läste tidningen och där stod det om en tipspromenad där första priset hade varit en "plåtter-mos" (så sa han), han kunde inte begripa vad en vad en "plåtter-mos" var. Vi fick dra i från honom tidning och såg då att det stod "plåt-termos" ....

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Sushikocken Sleeper
3 februari 2008 · 3 084 Inlägg

MrTurbo skrev:
En snubbe på jobbet läste tidningen och där stod det om en tipspromenad där första priset hade varit en "plåtter-mos" (så sa han), han kunde inte begripa vad en vad en "plåtter-mos" var. Vi fick dra i från honom tidning och såg då att det stod "plåt-termos" ....

klassiskt :p har jag hört förut någon sagt då de läst

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
forzasteken
3 februari 2008 · 63 Inlägg

min systerson gick runt o kallade en docka för ulla. min far börjar glatt sjunga "vilken ulla, vilken ulla" inför halva släkten. vet inte med era dialekter o så men här i norra småland uppfattades det som "vill knulla, vill knulla"...testa själva o sjunga det några gånger tongue

odiladi odiladi hoppsan vilken dag
Bamse940Ltt
4 februari 2008 ·

min tjej hade spelat buzz quiz på ps2. o i spelet blir det pajkastning i ngt moment o skulle förklara det.. det blev: kajpastning, kajpassning, pajpastning innan det blev rätt.


när jag gick i skolan lyckades vi få till det så våran lärare sa ringmuskel istället för ringnyckel på ngt skumt sätt

Senast redigerat av Bamse940Ltt (4 februari 2008)

bmx
4 februari 2008 · 7 100 Inlägg

hehe min gammla fordons lärare sa "våshgate" och interkåler" tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jimmy_N Makaronborrare
4 februari 2008 · 993 Inlägg

På en skola där jag gick jobbade en vaktmästare som kom från Finland från början och pratade med brytning. Kommer inte i håg vad det var han höll på med men han skulle gå och hämta en borrmaskin men han sa "Jag ska bara gå och hämta ett porr" smile

Miklen
4 februari 2008 ·

Sushikocken skrev:

MrTurbo skrev:
En snubbe på jobbet läste tidningen och där stod det om en tipspromenad där första priset hade varit en "plåtter-mos" (så sa han), han kunde inte begripa vad en vad en "plåtter-mos" var. Vi fick dra i från honom tidning och såg då att det stod "plåt-termos" ....

klassiskt :p har jag hört förut någon sagt då de läst

Den där har man ju åkt på några gånger.. Man ska ju läsa från ett papper me några ord..

Äppelmos
Potatismos
...
...
Plåttermos

ah ja ni fattar .. tongue Man åkte dit på den iaf

Larsson_Power Saabvilde!
4 februari 2008 · 1 708 Inlägg

Haha ! "Children-of-bodom" här på Garaget startade en forumstråd om att hans bokstäver på tangentbordet inte gjorde som han ville..Det resulterade i detta första inlägg :


"HJ""""LP! Jag kan inte g;r ahh ehh ohh
Allts[ dom 3 sista bokst'verna i alfabetet>S
Vad har h'''nt_ ? Sn'lla hj'lp mig, Samma med fr[getecken?? G;r jag nu med underline"

Jag dog av skratt när jag läste det ! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
bmx
4 februari 2008 · 7 100 Inlägg

Larsson_Power skrev:
Haha ! "Children-of-bodom" här på Garaget startade en forumstråd om att hans bokstäver på tangentbordet inte gjorde som han ville..Det resulterade i detta första inlägg :


"HJ""""LP! Jag kan inte g;r ahh ehh ohh
Allts[ dom 3 sista bokst'verna i alfabetet>S
Vad har h'''nt_ ? Sn'lla hj'lp mig, Samma med fr[getecken?? G;r jag nu med underline"

Jag dog av skratt när jag läste det ! big_smile

hahaha de kommer jag ihåg big_smile
de var skojjsigt de smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
4 februari 2008 · 547 Inlägg

calibra1992 skrev:
På en skola där jag gick jobbade en vaktmästare som kom från Finland från början och pratade med brytning. Kommer inte i håg vad det var han höll på med men han skulle gå och hämta en borrmaskin men han sa "Jag ska bara gå och hämta ett porr" smile

hahaha lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
Deathcore Master
4 februari 2008 · 179 Inlägg

calibra1992 skrev:
På en skola där jag gick jobbade en vaktmästare som kom från Finland från början och pratade med brytning. Kommer inte i håg vad det var han höll på med men han skulle gå och hämta en borrmaskin men han sa "Jag ska bara gå och hämta ett porr" smile

hade en handledare en gång som var Finska, hon sa alla svenska ord rätt utan kokar, det blev kuukar.. Blev ställd när hon frågade om det "kuukar i grytan"..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang