Melodifestivalen spårar ur....

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
17 februari 2008 · 545 Inlägg

SÅ JÄVLA GÖTT att inte carola gick me direkt!! haha såg ni hennes min elle xD hahaha
kebabpizzan e ett skämt! räknade de fel på rösterna eller??
Björn e rolig, dock roligare första programmet.
o ja Kristian luuk e ju asbra, tur att han "håller ställningen" hhahaha xD

Två ord räcker, SAAB knäcker
Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
17 februari 2008 · 547 Inlägg

Jäkligt skönt att carola inte vann!! Men kebabpizza-låten måste va de största skämtet!! O trumman hade spruckit HAHAHA lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
AUDI_NÖRD
17 februari 2008 · 207 Inlägg

kimpan_90 skrev:
Haha, fyfan va värdelöst det blivit lol

De kunde för de första tagit in robert gustavsson som trollkarl eller skämt kille..
Nä usch.. dock tyckte jag om kebablåten wink haha lol

ja dom har ju björn gustavsson som "skämtkille" han e jäkla ball tongue

QUATTRO = De ä bar å åk
KimVsWorld Mästare
17 februari 2008 · 2 947 Inlägg

ja björn är ju skön gillade inte honom från början i dom andra komikprogrammen som han har varit med på men det börjar ta sej:)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Trozzo Oekonomisk, ja visst
17 februari 2008 · 966 Inlägg

Har bojkottat melodifestivalen dom senaste 7 åren, tycker det är ett stort skämt, jävla cirkus

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
laazy vorsprung durch teknik
17 februari 2008 · 886 Inlägg

Fy fan vilken skit, råkade gå förbi tvn förut och hörde någon låt med Lasse Lind (Vem fan är det?) Helt seriöst så tror jag inte att jag har hört något så dåligt förut någonsin, och Christer Sjögren ska vi inte ens tala om, vinner han så kommer hela Europa att skratta åt Sverige.... Nä lägg ner hela skiten tycker jag så man slipper höra all schlagerdynga.

Jimmy_N Makaronborrare
17 februari 2008 · 993 Inlägg

Har inte sett å skiten dom senaste åren och jag verkar ju inte missat något heller när man läser i denna tråden tongue

Jolle87
17 februari 2008 · 1 585 Inlägg

Håller med vart fan är sverige på väg? Först kommer det folk som inte kan sjunga sen helt plötsligt så är det folk som knappt kan svenska och sen en låt som heter kebabpizza Ett skämt är vad det är.. Den stora finalen orkar man inte äns titta på längre, då det är det landet som har flest grannländer som vinner. Det är en sång tävling inte vem som är det största landet i europa eller vem som har flest grannländer. Sen att sverige skickar bidrag som inte kan sjunga är ju en annan sak förra året va vi inte mycket bättre.. Men tur att björn och luuk är med i programmet annar hade man fan somnat. Och sen håller jag med bra att carola inte gick vidare hon satt där helt säker på att dom skulle gå vidare men nejdå det gjorde dom inte och det är bra..

Tompa Wheel whore
17 februari 2008 · 215 Inlägg

Vaa..Är de melodifestivalen???

Audi A6 "Sportback" (2008)
Volkswagen Jetta LS "HennryJetta" (1981)
Volkswagen Golf GLi "Pinka bilen" (1984)
Germax
17 februari 2008 · 12 086 Inlägg

Jolle87 skrev:
Håller med vart fan är sverige på väg? Först kommer det folk som inte kan sjunga sen helt plötsligt så är det folk som knappt kan svenska och sen en låt som heter kebabpizza Ett skämt är vad det är.. Den stora finalen orkar man inte äns titta på längre, då det är det landet som har flest grannländer som vinner. Det är en sång tävling inte vem som är det största landet i europa eller vem som har flest grannländer. Sen att sverige skickar bidrag som inte kan sjunga är ju en annan sak förra året va vi inte mycket bättre.. Men tur att björn och luuk är med i programmet annar hade man fan somnat. Och sen håller jag med bra att carola inte gick vidare hon satt där helt säker på att dom skulle gå vidare men nejdå det gjorde dom inte och det är bra..

Sen alla dom där jävla turkländerna fick va med har vi i norden inte en chans längre. Dom röstar bara på varandra. Men de är väl lika bra, de svenska bidragen (jag har sätt 2 smile ) är inget jag skulle ställa upp med internationellt.

Germax
17 februari 2008 · 12 086 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
tycker inte sverige har haft bra bidrag de senaste åren alls.....

Sista bra låten i hela tävlingen (som oxå vann) är Tusen och en natt med charlott pirelli. Det är en riktig slagerlåt, nu är de bara massa jävla pack som hoppar omkring i lustiga förhudar och jodlar något obegripligt

richardoo290 VOLVO for life..
17 februari 2008 · 2 113 Inlägg

haha, ja kollar på de för Luuk är rolig/skämtkillen är rolig med..
dock vill man ju även se för att tex: man hatar carola o vill se henne förlora.. villket hon gjorde idag emot 2 röda tvillingfjantar som såg ut som ena riktiga bögar lol
o luuk var rolig då han har så vågade skämt hela tiden cool


när kebabpizza kom skrattade jag först så ja ramla ur soffan, men sen gick de över till ren besvikelse och jag började skämmas för att vara svensk, VEM är så DUm så man kommer på att göra en hel låt som handlar om en PIZZA!??   och bor vi i sverige eller vad? tycker man nästan att de borde ha handlat om pytt-i-panna eller nått? http://www.youtube.com/watch?v=frcCOFHXS0w dock inte konstigt att kebab pizza först blev framröstat då de finns 1,5 miljoner kebab-turkar i sverige? roll

o christer sjögren vann väll för att alla dagens pensionärer (vikinga fans)  rösta på han? roll roll

nä inflames borde komma med ett bidrag, då kanske man skulle palla att ta upp telefonen o rösta iallafall ? tongue

Senast redigerat av richardoo290 (17 februari 2008)

Digital_Kicker
17 februari 2008 · 3 721 Inlägg

alla yngre festar på lördagar, därför går skit som Carola och krister Sjögren vidare för att pensionärerna härskar i TV-soffan under helgen!

E30Tompa Rörpulare
17 februari 2008 · 1 453 Inlägg

Ja säger bara de... fyfan! hade ju heldre skickat en gammal same från norr som stått och jodlat en halvtimme! snacka och att skämma ut oss... hur kan dom äns tänka att dom ska gå vidare?!?! har dom inga ärliga kompisar som säger men du asså de där e fan pinsamt du borde tänka på nått annat än sångare eller så? satt och gömde mej bakom dator me tv i bakrunden....

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
Aruzo Ace Ventura
17 februari 2008 · 1 240 Inlägg

Norskarna har en del bra bidrag ändå!...

http://www.youtube.com/watch?v=kV6tdMbQx3A

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
m3-lappis
17 februari 2008 ·

jag har inte sett på dyngan dom senaste åren så jag tänker inte yttra mig om det va rätt låt som vann. den sista rätta BRA låten som vann måste ha varit nån gång på 80 talet ?
snacka om mega-bojkott från min sida.

att det finns folk som gillar det är inte konstigt .. det finns folk som gillar Tomas Dileva med..
det om nån är en tomte.

alain www.bimmerpower.org
17 februari 2008 · 3 995 Inlägg

Nu får vi en låt som handlar om pizza, snart får vi höra en låtar som handlar om couscous, då har vi middag färdigt serverad. lol
jag har inte tittat på det på flera år, det verkar som jag inte missade någonting.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
mektrollet Reparatör
17 februari 2008 · 630 Inlägg

Corsa skrev:
Vad är det som händer med svenska melodifestivalen?!

I min mening så passar inte en låt som heter Kebabpizza Slivovitza in!

Och för det andra så kan inte hälften av dem tävlande sjunga!

Usch....

Är det bara jag som har denna mening?!

faan va lätt detta problem är löst . Skit i att kolla på spektaklet helt enkelt bara . Ut med tvn på gården å va i garaget i stället som man ska vara big_smile

DasAuto
17 februari 2008 · 2 751 Inlägg

JapMax skrev:

Jolle87 skrev:
Håller med vart fan är sverige på väg? Först kommer det folk som inte kan sjunga sen helt plötsligt så är det folk som knappt kan svenska och sen en låt som heter kebabpizza Ett skämt är vad det är.. Den stora finalen orkar man inte äns titta på längre, då det är det landet som har flest grannländer som vinner. Det är en sång tävling inte vem som är det största landet i europa eller vem som har flest grannländer. Sen att sverige skickar bidrag som inte kan sjunga är ju en annan sak förra året va vi inte mycket bättre.. Men tur att björn och luuk är med i programmet annar hade man fan somnat. Och sen håller jag med bra att carola inte gick vidare hon satt där helt säker på att dom skulle gå vidare men nejdå det gjorde dom inte och det är bra..

Sen alla dom där jävla turkländerna fick va med har vi i norden inte en chans längre. Dom röstar bara på varandra. Men de är väl lika bra, de svenska bidragen (jag har sätt 2 smile ) är inget jag skulle ställa upp med internationellt.

Finns bara ett turkland vad jag vet? Du verkar kunna din geografi :S

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
17 februari 2008 · 426 Inlägg

vad är dett för jävla skitlåtar?
lite bättre var det för något år sen : http://www.youtube.com/watch?v=d0jl5-FFZrY
nu är det bara skit

/Street
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang