nätpedofiler.

Moser .-ϻΘϨƎЯ
21 februari 2008 · 1 313 Inlägg

Norde skrev:
Man blir ju förbannad av att se sånna här filmer.. vilka idioter det finns där ute alltså! sjuka människor..


Finns det inte nån svensk typ webradiokanal där dom ringer upp pedofiler å utger sig för att vara nån lite grabb typ och sen i slutet avslöjar att dom inte är den här grabben utan kommer att lägga ut allting på internet?

nån som har länk? vill höra hur sjuka de kan va:|

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Rinnegan Malleus Malificarum
21 februari 2008 · 2 401 Inlägg

Ärligt talat. Man samlar all information, hittar igen i princip alla pedofiler och sen lägger ut det på Aftonbladet, och på alla torg. Hemadress- the works, och låt svenskarna bestämma.

Jag skulle gå runt med en slägga och krossa kulorn på skiten, sen bryta benen på dom och släppa ut dom i en grisfarm där grisarna har blivit utsvultna. Dom äter i princip allt.

Satans idioter, HATAR pedofiler.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Bjork OEM <3
21 februari 2008 · 6 957 Inlägg

Skjut dom! mad

Tack för mig, hej!

OEM <3
Digital_Kicker
21 februari 2008 · 3 721 Inlägg

3 ord!

Skott i pannan!

Sushikocken Sleeper
21 februari 2008 · 3 084 Inlägg

turbos4 skrev:

Natural skrev:
Vad är man om man runkar till garaget.org då? hmm

HAHA, ja då e man en bilpedofil tongue, och bör söka hjälp tongue

HAHA kom att tänka på en viss bild nu lol

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Norde fotointresserad
21 februari 2008 · 2 307 Inlägg

Moser skrev:

Norde skrev:
Man blir ju förbannad av att se sånna här filmer.. vilka idioter det finns där ute alltså! sjuka människor..


Finns det inte nån svensk typ webradiokanal där dom ringer upp pedofiler å utger sig för att vara nån lite grabb typ och sen i slutet avslöjar att dom inte är den här grabben utan kommer att lägga ut allting på internet?

nån som har länk? vill höra hur sjuka de kan va:|

Fick tag på den nu.. första gången jag lyssnar och shiet alltså! :S nån 54-årig äckelgubbe som ringer upp en 16-årig kille

Finns att lyssna på här:
http://landslide.nu/showthread.php?t=3099

Senast redigerat av Norde (21 februari 2008)

Moser .-ϻΘϨƎЯ
21 februari 2008 · 1 313 Inlägg

Norde skrev:

Moser skrev:

Norde skrev:
Man blir ju förbannad av att se sånna här filmer.. vilka idioter det finns där ute alltså! sjuka människor..


Finns det inte nån svensk typ webradiokanal där dom ringer upp pedofiler å utger sig för att vara nån lite grabb typ och sen i slutet avslöjar att dom inte är den här grabben utan kommer att lägga ut allting på internet?

nån som har länk? vill höra hur sjuka de kan va:|

Fick tag på den nu.. första gången jag lyssnar och shiet alltså! :S nån 54-årig äckelgubbe som ringer upp en 16-årig kille

Finns att lyssna på här:
http://landslide.nu/showthread.php?t=3099

fyfan så sjukt yikes han är ju fan inte klok.

haha vilken jävla idot lol

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Daniel.J
21 februari 2008 · 74 Inlägg

Man mådde seriöst illa när man lyssnade på det ljudklippet

Awuenobap
Malmoe SSS -12
21 februari 2008 · 3 217 Inlägg

Moser skrev:

Norde skrev:

Moser skrev:

nån som har länk? vill höra hur sjuka de kan va:|

Fick tag på den nu.. första gången jag lyssnar och shiet alltså! :S nån 54-årig äckelgubbe som ringer upp en 16-årig kille

Finns att lyssna på här:
http://landslide.nu/showthread.php?t=3099

fyfan så sjukt yikes han är ju fan inte klok.

haha vilken jävla idot lol

Kanske ett nackskott i pannan på lilla Ove här... Äckeljävel

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
richardoo290 VOLVO for life..
24 februari 2008 · 2 113 Inlägg

Norde skrev:

Moser skrev:

Norde skrev:
Man blir ju förbannad av att se sånna här filmer.. vilka idioter det finns där ute alltså! sjuka människor..


Finns det inte nån svensk typ webradiokanal där dom ringer upp pedofiler å utger sig för att vara nån lite grabb typ och sen i slutet avslöjar att dom inte är den här grabben utan kommer att lägga ut allting på internet?

nån som har länk? vill höra hur sjuka de kan va:|

Fick tag på den nu.. första gången jag lyssnar och shiet alltså! :S nån 54-årig äckelgubbe som ringer upp en 16-årig kille

Finns att lyssna på här:
http://landslide.nu/showthread.php?t=3099

mmmmmmmmmmmmm........ villket gött dunkande i slutet cool

Senast redigerat av richardoo290 (24 februari 2008)

cossiebool
24 februari 2008 · 176 Inlägg

kemisk kastrering första gången - medicinsk om det upprepas.

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...
Ford sierra 4x4 cosworth "White-Trash" (1992)
richardoo290 VOLVO for life..
25 februari 2008 · 2 113 Inlägg

så dom flesta i tråden är överens om döds-straff då? big_smile

V1C
25 februari 2008 · 142 Inlägg

richardoo290 skrev:
så dom flesta i tråden är överens om döds-straff då? big_smile

Såklart som fan de ska ha döds-staff wink

Gooo Wide =)
ironhead volvoraggare
25 februari 2008 · 4 776 Inlägg

skulle vilja sänka ner nätpeddos bland pirayor hehe. pirayor som är så snäla som mormor min säger hehe.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Tom Darth Vader
25 februari 2008 · 1 644 Inlägg

*Förbereder mig för idiotförklaringar och liknande*

Visst hatar jag människor som gör sånt här mot barn och liknande, visst vill man banka skiter ur varenda kroppsdel dom har.
Men...
I vissa fall så undrar man hur vissa tjejer tänker då dom via internet diskuterar och "lär känna" någon, som de sedan träffar, och bli då utnyttjade/våldtagna.

Har alla varningsskyltar och "vara säker på internet"-kakor lärt dem någonting?

Som det här som hände i Borås för nåt år sedan, 2 flickor följde med en snubbe upp på ett hotellrum för att "diskutera ett modell-jobb över ett glas vin". Visst är det fult som fan av snubben, men vart höll hjärnan hus när de gick med på detta?

Som sagt, jag försvarar inte pedofilerna nånstans, men vissa måste ta och tänka till en gång extra vissa gånger.

Edit: Inlägg 500 smile

Senast redigerat av DoWahDiddy (25 februari 2008)

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
tbarren
25 februari 2008 · 124 Inlägg

DoWahDiddy skrev:
*Förbereder mig för idiotförklaringar och liknande*

Visst hatar jag människor som gör sånt här mot barn och liknande, visst vill man banka skiter ur varenda kroppsdel dom har.
Men...
I vissa fall så undrar man hur vissa tjejer tänker då dom via internet diskuterar och "lär känna" någon, som de sedan träffar, och bli då utnyttjade/våldtagna.

Har alla varningsskyltar och "vara säker på internet"-kakor lärt dem någonting?

Som det här som hände i Borås för nåt år sedan, 2 flickor följde med en snubbe upp på ett hotellrum för att "diskutera ett modell-jobb över ett glas vin". Visst är det fult som fan av snubben, men vart höll hjärnan hus när de gick med på detta?

Som sagt, jag försvarar inte pedofilerna nånstans, men vissa måste ta och tänka till en gång extra vissa gånger.

word

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work
ironhead volvoraggare
25 februari 2008 · 4 776 Inlägg

många tjejer tänker inte  till ordentligt innan.det säger ju sig själv att om man blir uppbjuden på ett glas vin och att man ska snacka om ett modelljobb.asså ni tjejer ni borde i tänka till lite innan det är försent

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Super_Micke Bildrulle
25 februari 2008 · 499 Inlägg

Haha, lyssnade på Firewaia, honom har man ju snackat med ju, visste inte att han höll på med sånt.

Men pedofiler ska ju skjutas, offentligt.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
nagasaki.020
25 februari 2008 · 311 Inlägg

De måste ju vara totalt störda i huet. Det måste vara en sjukdom eller något, en normal människa ska ju inte tänka på det sättet som de gör. Jag undrar verkligen kliniskt vad som händer i deras huvud. Jag kommer alldrig att förstå hur de funkar ärligt talat, inte så att jag vill heller.

Det måste ju finnas en orsak, för saker och ting dyker inte upp slumpmässigt hur som helst, såvida det inte är genetiskt eller något.

jonesono Personal- och beteendevetare
25 februari 2008 · 1 082 Inlägg

JapMax skrev:

HadesInFlames skrev:
Isolering är ju inte bra för pedofiler, släpp in dem hos tunga förbrytare dvs "de hårda pojkarna" och låt de sköta det där. Innan de åker in kan man dock tatuera ordet pedofil i pannan på dem

Den grövre varianten kan vi skjuta direkt tycker jag, ibland hör ma talas om fall man förundras hur sjuka människor kan va. Skjut skiten omgående.

För att citera pUs klockrena beskrivning av mångas mentalitet här i en annan tråd, så kan man sammanfatta just den här delen av ditt inlägg med - "Trailertrash"!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang