Vad gjorde ni 11:e September 2001?

Thomas_945LTT
25 februari 2008 ·

Såg på WTC-filmen, den me Nicholas Cage, igår kväll. När man fick se dom autentiska bilderna så fick jag världens flash back hmm Kom ihåg nästan allt jag gjorde den dagen.

Hade precis opererat höger knä, efter en innebandyskada. Satt å spelade PS1 när min morsa ringde å sa att jag skulle slå på CNN. Trodde knappt mina ögon! Grät som ett barn när jag såg bilderna "live".

Vad gjorde ni den dagen? E ju trots allt en dag man aldrig glömmer....

Super_Micke Bildrulle
25 februari 2008 · 499 Inlägg

Låg ute på skjutbana när vi vid lunch fick veta vad som hänt. Blev en kort dag. Dagen efter precis 12.00 stannade vi för 5 tysta minuter.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Aruzo Ace Ventura
25 februari 2008 · 1 240 Inlägg

Hade precis slutat skolan å kom hem å satte på tv å de första jag såg var 1 av tornen som rasade..

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
Legolol
25 februari 2008 · 169 Inlägg

Stog på en balkong på 3:e våning å röka å drack kaffe i Falkenberg hos bror

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Volvo Amazon "RaTzOnEn" (1969)
Edman Busdriver
25 februari 2008 · 389 Inlägg

Hängde in ksp-90 i kasunen efter övning, så berättade löjtnanten att nån hade flygit in i wtc och pentagon, sen blev det långfika på markan.

Senast redigerat av Edman (25 februari 2008)

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
25 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Vadå ?  vad hände då ??

smile

Nej jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde då men jag bör väl ha gjort det vanliga:

Suttit vid datorn eftersom man inte kunde se ett skit på tv pga att alla kanaler avbröt allting och sände 24/7 om eller från usa.

Det var nog faktiskt det jag reagerade starkast på den dagen och veckorna efteråt, att alla vettiga program på tv sköts upp och allt som visades var samma utslitna klipp på samma plan som smäller in i samma byggnad om och om igen.

Vilken medmänniska man är ändå....  roll

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
skumtezz
25 februari 2008 · 306 Inlägg

jag och killen låg och gosa i sängen när det hände.

Senast redigerat av skumtezz (25 februari 2008)

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
Thomas_945LTT
25 februari 2008 ·

skumtezz skrev:
jag och killen låg och gosa i sängen när det hände.
fy fan vilken hemsk tragedi

Byt kille då! lol

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
25 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Thomas_945LTT skrev:

skumtezz skrev:
jag och killen låg och gosa i sängen när det hände.
fy fan vilken hemsk tragedi

Byt kille då! lol

lol     lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Thomas_945LTT
25 februari 2008 ·

skumtezz skrev:
jag och killen låg och gosa i sängen när det hände.

Sorry....du bjöd på den smile

dusty Living in the fastlane
25 februari 2008 · 2 616 Inlägg

jag var i skolan sen när jag kom hem ringde en kompis och sa att jag skulle sätta på tv4 sen blev det att sitta och titta på nyheterna resten av dagen.

MilleN
25 februari 2008 · 9 108 Inlägg

Jag var ute på fältövning i lumpen, så när löjtnanten kom och berättade för alla att det var ökad stridsberedskap för att terrorister flugit in i både WTC och Pentagon trodde vi honom inte för fem öre, utan att det var något dom kommit på för att få oss mer alerta.

Inte förrän nästa dag fattade vi att det var sant för då fick vi ut massa dagstidningar.

aenfors
25 februari 2008 · 375 Inlägg

Låg sjuk hemma och kollade på tv så jag såg den allra första nyhetssändningen, man fattade inte först. Var tvungen att se om det ett antal gånger.

Squadron
25 februari 2008 · 1 833 Inlägg

Jag var på Gymmet och tränade, kom ut ur duschen fick se detta på TV, jag trodde först det var en dålig film hmm

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Machin Fartmissbrukare
25 februari 2008 · 1 302 Inlägg

var på jobbet och hörde de på radion .. alla kunder (jobbade på kiosk på den tiden) stannade upp,tittade på varandra och var helt överens om att nu börjar 3:e världskriget....

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
25 februari 2008 · 1 781 Inlägg

Kom ihåg att jag kom hem från skolan och så ringde morsan och sa att jag skulle slå på tv:n och berättade vad som hänt... trodde knappt på det först

Team Insane Racing
Lewinsson
25 februari 2008 · 27 Inlägg

Satt hemma vid datorn tror jag, sen rätt som det va så kom våran granne inspringades och satte på tv:n och satte sig i soffan. det är vad jag kommer ihåg

Volvo V70N "babyräserN" (2005)
Supratok Toker
25 februari 2008 · 491 Inlägg

Var på jobbet när en kollega kom springade och berätta vad som hade hänt..

Toker Jr 081102
Roundcube
25 februari 2008 · 801 Inlägg

jag hade SO lektion. våran aningen konstiga lärare kommer in och gråter. trodde nån hade mobbat honom i fikarummet eller nåt först

Urkas Kräsen grafiker
25 februari 2008 · 1 775 Inlägg

Tycker folk verkar ta skiten lite för seriöst. Alltid bra när lite amerikanare dör. ;) Men jag tyckte faktiskt det var synd att inte fler dog. Brukar tänka samma sak när det är dödsskjutningar på skolor osv också. Ska man göra nåt ska man göra det ordentligt!

Nu ska vi bara vänta på all flaming jag får tar emot nu. :P

Whine whine!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang