Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

DDESIGN
5 mars 2008 · 563 Inlägg

Snackar nog fram minst 5 bilar till träffen. smile Låter som att det blir en väldigt rolig kväll!! , Välplanerat!
Cred till Crew för allt jobb!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet
Nissan 200sx S13 "DDESIGN LS13" (1989)
Griffin Galen!
5 mars 2008 · 723 Inlägg

VWSmurfen skrev:
Kommer dyka upp på träffen. Även ställa ut.

jag hoppas att du tar bus bilen! den vill ju ialla fall jag se! smile

Mvh Mats

Thommie
6 mars 2008 · 192 Inlägg

WeDo skrev:
Ifall det är folk från Laxå, hallsberg, Kumla skull eju kunna åka tillsammans ?  Ingen jätte sträcka att åka men iaf tongue  trevligt tongue

Jorå, det skulle vi kunna göra, Jag åker ju från Laxå du vet smile

Volkswagen Passat "4Motion" (2007)
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
6 mars 2008 · 305 Inlägg

Ni som ska vara med på utställningen kommer att få stå i en grupp, så de blir lättare att kolla och rösta på dem bilarna! den platsen kommer vara precis utanför blomsterlandet och runt hörnet! vi kommer att ställa upp koner så ser ni andra vart ni ska parkera! alltså, konernas område tillhör alla som ska ställa ut på träffen! //Crew.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
WeDo
6 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Thommie skrev:

WeDo skrev:
Ifall det är folk från Laxå, hallsberg, Kumla skull eju kunna åka tillsammans ?  Ingen jätte sträcka att åka men iaf tongue  trevligt tongue

Jorå, det skulle vi kunna göra, Jag åker ju från Laxå du vet smile

Just ja.... Bara bestämma en mötesplats... Breändåsen är ju rätt bra och stort.. Men då får ju Kumla borna åka tillbaka en bit...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
mustang gt
6 mars 2008 · 73 Inlägg

Kommer nog dit ja också smile

Bil stavas med 3 bokstäver, B M W
BMW 530IM (2001)
SuperNova
6 mars 2008 · 236 Inlägg

Dyker förbi och kollar in era pärlor.
Va Epa-träffen flyttad??
Tänke annars kunde vi köra en stege i mot dom big_smile

Thommie
6 mars 2008 · 192 Inlägg

WeDo skrev:

Thommie skrev:

WeDo skrev:
Ifall det är folk från Laxå, hallsberg, Kumla skull eju kunna åka tillsammans ?  Ingen jätte sträcka att åka men iaf tongue  trevligt tongue

Jorå, det skulle vi kunna göra, Jag åker ju från Laxå du vet smile

Just ja.... Bara bestämma en mötesplats... Breändåsen är ju rätt bra och stort.. Men då får ju Kumla borna åka tillbaka en bit...

Ja precis, frågan är om de från Kumla är så sugna o åka tillbaka..? Annars får vi väl komma överens  om nåt ställe i kring Kumla.. Är ju inte så långt till MArieberg iofs:P går ju rätt fort o ta sig dit me smile

Volkswagen Passat "4Motion" (2007)
WeDo
6 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Thommie skrev:

WeDo skrev:

Thommie skrev:

Jorå, det skulle vi kunna göra, Jag åker ju från Laxå du vet smile

Just ja.... Bara bestämma en mötesplats... Breändåsen är ju rätt bra och stort.. Men då får ju Kumla borna åka tillbaka en bit...

Ja precis, frågan är om de från Kumla är så sugna o åka tillbaka..? Annars får vi väl komma överens  om nåt ställe i kring Kumla.. Är ju inte så långt till MArieberg iofs:P går ju rätt fort o ta sig dit me smile

aaaa, eller så träffas alla innan Hallsberg i Brändåsen... Kommer kanske folk från t.ex mariestad och kanske ännu längre bort ?  Så kan de från Kumla åka direkt om de vill ....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
6 mars 2008 · 305 Inlägg

Bilprovningen i Hallsberg? eller JET macken i kumla? wink

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
WeDo
6 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Fighter_87 skrev:
Bilprovningen i Hallsberg? eller JET macken i kumla? wink

hehe.. JET macken är väl bara någon/några kilometer från Marieberg tongue   

Men Bilprovningen har ju stora ytor iaf... Men det är ju frågan om alla orkar ta sig in till Hallsberg eller om det kanske är smidigare att ta Brändåsen eftersom det ligger bredvid E20...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
-MR2- "Mo"
6 mars 2008 · 58 Inlägg

Tänkte jag skulle komma in och berätta att jag har skapat en sida där jag ska försöka att samla upp så många garaget.org träffar jag bara kan. Just nu har jag inte fått igång så många började igår så ta de lungt smile

Har lagt upp eran träff där nu och om det skulle vara någonting som ska ändras eller läggas till/ta bort så hör av er till mig. Har överfört den information samt listor på anmälda till sidan nu och ni kan ju kika in.

Sidan består utav en kalender där man kan bläddra frammåt i tiden och leta träffar nära sig själv eller något sådant. Finns även ett forum för Örebro ifall arrangörer vill ha moderator status för att lägga upp information samt samspråka med andra städers träffar (just nu bara karlstad) för att kanske ordna större träffar i framtiden?

Jag skriver för mycket. Se er för själva! www.moiam.se

Har haft ett litet kompabilitets problem med mozilla, men det borde vara löst nu. Det bestog i att man inte kunde trycka på datum för träffen i kalendern. Om problemet kvarstår försök igen lite senare för då har det inte hunnit uppdatera än. smile

Berit67
6 mars 2008 · 79 Inlägg

hallå va alla klagar på epa traktorer att vi inte ska vara däe..... som nån sa så vart ju epa träffen arrangerad lite tidigare och vi struntar ifall bilar e där kul o se fina bilar med ju big_smile kmr själv åka i min a-traktor 740 dit så ska bli väldigt kul att se alla fina bilarna från örebro!!

thinnersniffare
Thommie
6 mars 2008 · 192 Inlägg

aaaa, eller så träffas alla innan Hallsberg i Brändåsen... Kommer kanske folk från t.ex mariestad och kanske ännu längre bort ?  Så kan de från Kumla åka direkt om de vill ....


För min del så blir Brändåsen kalasbra! smidigt istället för o ta sig in i Hallsberg o krångla.. anser jag, ska vi säga så så får andra ta sig in bäst de vill, svårt o anpassa sig efter allas förslag.. Vilken tid ska vi säga där då tro?

Volkswagen Passat "4Motion" (2007)
bluelight turboabstinens
6 mars 2008 · 442 Inlägg

Fuck. Får se om jag kommer, pajade en vipparm idag.. Ska beställa lite delar imorgon och försöka få ordning på det.

ocertifierad klåpmekare
WeDo
6 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Thommie skrev:
aaaa, eller så träffas alla innan Hallsberg i Brändåsen... Kommer kanske folk från t.ex mariestad och kanske ännu längre bort ?  Så kan de från Kumla åka direkt om de vill ....


För min del så blir Brändåsen kalasbra! smidigt istället för o ta sig in i Hallsberg o krångla.. anser jag, ska vi säga så så får andra ta sig in bäst de vill, svårt o anpassa sig efter allas förslag.. Vilken tid ska vi säga där då tro?

Håller med... 19:00 kanske ?  Hinner man fyllla magen med körv också... startade väl 20:00.. tar väl allt från 15 till 4 minuter från brändåsen till marieberg va ? wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
NilseboSaab SaabSåld
6 mars 2008 · 25 Inlägg

Sugen på att komma o kolla lite på maptun-land:) Åker från Sala.. en bit men klart värt om det kommer mycket bilar. Åker gul 9-3.. Hade gött

"my saabåjb is fantastisk"
camaro67 Meister
6 mars 2008 · 6 763 Inlägg

NilseboSaab skrev:
Sugen på att komma o kolla lite på maptun-land:) Åker från Sala.. en bit men klart värt om det kommer mycket bilar. Åker gul 9-3.. Hade gött

Du kan ju åka till maptun och få lite mer under huven när du ändå är här. wink

Sen alla epa-pojkar. Jag tycker ni kan komma dit åxo. Bara ni sköter er och inte håller på och svinar. Sen på crusingen får ni åka själv. De är ju lite pinsamt att åka med epa-raggarna tongue

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
greven138
6 mars 2008 · 12 Inlägg

vi kommer i en lätt masserad svart amazon. vi drar hit lite folk från 08-byn också.

attackhamster
6 mars 2008 · 475 Inlägg

NilseboSaab skrev:
Sugen på att komma o kolla lite på maptun-land:) Åker från Sala.. en bit men klart värt om det kommer mycket bilar. Åker gul 9-3.. Hade gött

maptun-land bra uttryck.. inte långt ifrån sanningen wink

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang