i lördags så kom en polare(golfmatte) upp och hjälpte mig lite med bilen vi tog och rengjorde den invändigt sen körde vi högtrycken och schamponera in den sen tog vi och polera upp den efter som den va nå grymt matt i lacken:D ajja nu till bilder:
sådär blank har den aldrig varit kan jag ju säga:D
så fin;)
yea;)
en helhets bild;)
jaha nu va det slut på bilder kommer uppdate efter jag varit på semester hare nice;)
ja bilen behövde verkligen vaxas den va så j'vla matt i lacken:Dska snart börja jobba så jag får in pengar så jag kan köpa fälgar och massa annat smått och gott;)
varfför lägga ner allt detta jobb på en sån gammal bil, inte ens jag med mina 96or bryr mig..... närmar jag mig 05or så kanske jag bryr mig men gammmla häckar är till för att ta livet av !!!!!!!!!!!!1
skulle jag va dig så skulle jag byta torkarbladen medans rutan är fräch. sätt på vanliga i stället för dubbla för om det kommer lite skräp mella bladen så kommer du att repa sönder rutan.
Haha tack ska du ha:D ja dom är lite tonade redan men syns inte på bilden efter som jag har blixt på men mer tonat lär det ska bli:Dja jag skulle fått tag på nått kjolpacket först:D
satte på en dekal på bården sen köpte jag tärningar med porrludd:)sen så håller jag även på att fixa ACCn så den är snart klar:D jaja nu kommer bilden: