ja nu har man fått den till skolan har kapat och fixa till bromsrörerna så dom ska åka på efter lovet är slut;)när dom är på ska jag på med tanken och sen dra iväg på besiktning:P
ajja här kommer bilder inte så många men det är ju bilder;)
här har man lyft upp bilen;)
tog en bild underifrån....den va inte allt för rostig trodde det skulle vara mycket mer rost:P
jajamen det va dom bilderna för idag ska försöka göra mer på bilen när det kommer hem då blir det uppdate lite oftare...!
ja nu var det ett tag sen man la ut lite bilder i forumet men nu äntligen är bromsrören bytta ....tog sin tid efter som jag hade den på skolan och det va en massa lediga dagar hela tiden så man han inte så mycket men nu efter lovet så gjorde jag ett ryck och satte dit nya bromsrör med nya slangar och nya nipplar..jaja nu kommer bilder på hur den står nu!!!
det va skönt väder idag så jag lät den stå ute och lufta av sig:P
lyfte upp den för att jag ska sätta dit tanken och handbromsen...
nu är ju frågan om jag ska ha med aluminiummattorna......
jag vet inte om jag ska ha kvar mattorna får se om jag köper tyg mattor istället:Pja det känns grymt skönt... jag fick ihop bilen helt idag så nu äre bara besiktning kvar:D...tack desamma du;)
Det blir bra det här! På bilderna såg rostlagningen på dörrarna riktigt fint ut! Kul att du grejar med en gammal saab, själv grejar man ju med en "gammal opel"
Rallyhalle :tackar tackar:D ja det ska jag nog göra är lite le på dom mattorna jag har nu:P
Spawner:ja det tror jag med:)ja jag ville göra det så bra som möjligt så att jag inte behöver göra om det en massa gånger:)ja men lycka till med bilen din:D.
igår satte jag i nya front högtalarna och startade upp bilen....men när jag skulle vrida igång den så hade jag inge batteri i den så farsan fick dra fram volvon och starta upp mig...den gick igång utan problem jaja nu kommer en bild på fronthögtalarna på plats
så då var högtalarna på plats vart bättre ljud en väntat:D
det var allt för mig idag uppdate kommer inom kort.. MVH:Andreas
igår satte jag i nya front högtalarna och startade upp bilen....men när jag skulle vrida igång den så hade jag inge batteri i den så farsan fick dra fram volvon och starta upp mig...den gick igång utan problem jaja nu kommer en bild på fronthögtalarna på plats
det var allt för mig idag uppdate kommer inom kort.. MVH:Andreas
ok nice har även jag bytt fram men har inga bilder på det måste fråga såg att du behövde start hjälp, jag får typ hela tiden ladda bateriet till bilen om jag har batteriet i en dag så är den typ död dan efter har du samma problem ? mvh robin