Göra på fredag/lördag kväll när man är själv?

jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

Ja, nu sitter jag här själv på en fredag kväll med inget vettigt att göra.
Har vart sjuk hela veckan så är å ta de lugnt idag så man kan hitta på någonting imorgon istället smile

Nu till allas uppgift big_smile
Skriv tips om vad man kan göra till alla dem som sitter där hemma själva utan något att göra smile

Ös på!

Henka_ Slav
7 mars 2008 · 1 454 Inlägg

Du gör ju de enda vettiga i ett sånt tillfälle.. man sitter på gorg och snackar med annat folk och skriver i lite trådar och kollar på projekt smile och dricker en folknäsa big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
Netzki
7 mars 2008 · 165 Inlägg

Spela yatzy med dig själv. Bäst av tre. Skitroligt.

Skämt åsido skulle jag också behöva lite tips, datorn börjar bli tråkig nu tongue

Senast redigerat av Netzki (7 mars 2008)

jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

Ja har suttit framför datorn hela veckan typ.. gått mellan dator och tv och herregud vad tråkigt det är nu!

Men att sitta här på gorg å snacka är fan alltid trevligt smile
Men behöver något nytt smile

FireTraXX DFFL
7 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Gör som jag gör.
Har precis kollat på Rambo 4 med mitt ex (Fast henne får du betala extra för) och nu sitter jag här, ska snart duscha.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

FireTraXX skrev:
Gör som jag gör.
Har precis kollat på Rambo 4 med mitt ex (Fast henne får du betala extra för) och nu sitter jag här, ska snart duscha.

haha visst hur mycket?  big_smile
Har redan sett den filmen.. har nog sett alla nya filmer som finns denna vecka tongue

Edit: Kan ju rekommendera några bra filmer smile
- Rambo 4 - Ren action!
- Shoot em up - Ren action det med, riktigt bra!
- Crank - Återigen ren action, bra!
- Disturbia - Riktigt bra film! Rolig och spännande!
- 1408 - ÄCKLIG!
- American gangster - Seg, men jätte bra!
- 3:10 to Yuma - Bra action smile

Kommer inte på fler just nu tongue

Senast redigerat av jonatk (7 mars 2008)

Henka_ Slav
7 mars 2008 · 1 454 Inlägg

gör inte som ja bara,.. bråka med flickvännen.. de kan förstöra en hel helg sad

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
Pepparkakan Brodar'n Maffia!
7 mars 2008 · 184 Inlägg

dra igång en pörr-rulle?

Nae, men dra raggen mä bilen? smile D är alltid kul

...tror jag, är dock inte helt 100...
jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

hade gärna dratt ut med bilen, om den inte stod nerplockad i garaget vill säga tongue
Kan ju dra ut med fars min, men inte så värst lockande...
Flickvännen gjorde jag slut med för nåra veckor sen =/
Skönt att slippa bråk, men saknar äna de livet lite ändå..

Senast redigerat av jonatk (7 mars 2008)

A_Lindahl Lite överallt..
7 mars 2008 · 612 Inlägg

* Rensa datorn på onödigt skit..

* Städa lite allmänt, kan tyckas att jag är lite "kärringaktig" av mig, men tycker det är trevligt när det är rent och snyggt.. smile Inget ont mot de kvinnliga medlemmarna dock.. wink

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
TLO
7 mars 2008 · 1 062 Inlägg

Taja....

"You Go, we go!"
_Rydberg Weber frälst!
7 mars 2008 · 223 Inlägg

En gammal klassiker: Ryck lite ollon rollbig_smile .....då ska du se att du blir av med all förkylning och skit du har i kroppen cool

Senast redigerat av _Rydberg (7 mars 2008)

jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

A_Lindahl skrev:
* Rensa datorn på onödigt skit..

* Städa lite allmänt, kan tyckas att jag är lite "kärringaktig" av mig, men tycker det är trevligt när det är rent och snyggt.. smile Inget ont mot de kvinnliga medlemmarna dock.. wink

Rensa datorn hade ju faktiskt fungerat..
å städa det med, gillar också när det är rent.. men känns konstigt att gå och städa på en fredag när klockan närmar sig midnatt tongue
Men kanske går och plockar iordning i rummet smile kan behövas!!!

jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

_Rydberg skrev:
En gammal klassiker: Ryck lite ollon rollbig_smile .....då ska du se att du blir av med all förkylning och skit du har i kroppen cool

haha jo big_smile får la se när klockan gått förbi midnatt tongue hahaha lolroll

niclas_swe bitter besserwisser
7 mars 2008 · 644 Inlägg

måla om eller börja renovera köket eller något annat produktivt. Dra inte igång allt förstora/många projekt bara (en som har en tendens till att göra det).

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Haik
7 mars 2008 · 79 Inlägg

tycker verkligen att du ska spela Pro evolution soccer 8 om du har xbox...du kommer inte ångra dig..big_smilebig_smilebig_smile

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

niclas_swe skrev:
måla om eller börja renovera köket eller något annat produktivt. Dra inte igång allt förstora/många projekt bara (en som har en tendens till att göra det).

hihi när man är 19 och bor hemma hos föräldrarna kanske detta inte är en jätte bra ide big_smile haha
Börja riva ner köket när dom sitter i vardagsrummet å ser tv.. så kommer de ut:
"VAAAD GÖÖÖR DUUU?"..
"Nee, jag hade inget å göra så jag tänkte renovera köket"....
hahahaha lol
ursäkta min dåliga humor tongue men har varit borta från folk hela veckan tongue

jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

Haik skrev:
tycker verkligen att du ska spela Pro evolution soccer 8 om du har xbox...du kommer inte ångra dig..big_smilebig_smilebig_smile

Har både vanliga och 360.. men de e fan inge roligt tongue Plus att jag hatar sport spel! Usch tongue men tack ändå big_smile

Soederberg BilBeroende
7 mars 2008 · 39 Inlägg

Om du börjar bli frisk så går du ut i garaget och pysslar om pärlan lite, tills du känner att du vill sova.

och då så går du in och sover lol

"Att ha en cool signatur är som att vara efterbliven, det är inget fel i det, men man vill helst inte.."
TDRacing.se
BMW 525i (1995)
jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

Soederberg skrev:
Om du börjar bli frisk så går du ut i garaget och pysslar om pärlan lite, tills du känner att du vill sova.

och då så går du in och sover lol

Försökte med detta förut.. men var tydligen inte tillräckligt frisk.. skulle sätta mig och skala 50mm2 kabel men de va för jobbigt tongue hahaha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang