Volvo raggare blir mobbade (film)

ironhead volvoraggare
9 mars 2008 · 4 776 Inlägg

den dår långhåriga nörden har nog sniffat för mycket i  limtuben

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Volvo_Mannen Volvoskadad
9 mars 2008 · 6 017 Inlägg

haha killen har ju allvarliga problem xD

Jonas
Phaetoon
9 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Jag undrar om inte hela bunten var polare? Vet inte vilka som gjorde bort sig mest. Inte var det väl volvo-raggarna?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Rille0
9 mars 2008 · 2 021 Inlägg

vafan ingen som vet va låten heter??

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Thiger_84
9 mars 2008 · 509 Inlägg

Sicken jäkla tönt !

Ranta
9 mars 2008 · 162 Inlägg

Haha, iskall!

Mazda Rx7 "Efini" (1993)
thunderbolt
9 mars 2008 · 135 Inlägg

Idiot...
Varför måste han bry sig, om folk nu vill vara volvoraggare så låt de vara det!

beta
9 mars 2008 · 804 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag undrar om inte hela bunten var polare? Vet inte vilka som gjorde bort sig mest. Inte var det väl volvo-raggarna?

Kan man ju inte direkt påstå, de stog ju enbart och snackade vid sina bilar medan den förväxta apan sprang runt och gjorde konstiga läten. smile

Mortalis VW-nörd?
9 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Syst3m skrev:

Mortalis skrev:

Ajfa skrev:

mjo, 3000. så de va nära tongue haha

men när man dissar en volvo så e de 240 å 740,,
dom nya e s40 å s60 å dom nyare modellerna e de inget fel på. smile helt ok bilar smile

De lite tråkiga här e ju att de e 240 och 740 bl.a. som e de bäst hållbara bilarna volvo gjort o s40 bland de sämre hehe..men hålelr la me dig annars, de e inte själva bilarna man har nåt emot tror ja utan att de här små kidsen håller på å hävdar sig i trafiken o tror de är kungar. Iaf för mig tror ja nog de e så...

Och till den sista, äger en s40 i familjen, kört o haft den några år, inget märkvärdigt med den förutom god komfort i framsätet..men dålig e den ju inte för de

Å så var det där med att folk aldrig kan skilja på S40 -04 å framåt med en Mitsu S40 från -97.

Vill inte gå för off topic men måste ändå säga att du kan väl inte påstå att s40/v50 är problemfria bilar? De har faktiskt ganska mkt strul...

ironhead volvoraggare
9 mars 2008 · 4 776 Inlägg

tycker jag känner igen den där långhåriga fan jag tror det var han som  försökte göra inbrott i min polarens husvagn

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
MrTurbo Better than God \o/
9 mars 2008 · 1 883 Inlägg

Nog för att volvoraggare är fjollor men den där långhåriga typen var ju inte det fräckaste jag sett heller. Han borde klippa sig, dra upp brallorna å skaffa sig ett jobb...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
DJTOGGE
9 mars 2008 · 74 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=3RyR6w_4kVA

mad

Rent j*vla omoget av dom som gjort denna film.

Alister schtek
9 mars 2008 · 478 Inlägg

Fyfaan vad roligt:P

Sushikocken Sleeper
9 mars 2008 · 3 084 Inlägg

HAHA fan va alla blir sura tongue tyckte det var ganska.... lite kul iaf smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Zwudda Refined
9 mars 2008 · 1 770 Inlägg

konstigt att de nedknarkade, skitiga å oklippta jävla pundare inte åkte på stryk. jag hade mer än gärna krossat deras knäskålar med ett järnrör. fan va jag hatar sånna jävla hippis! klipp er och skaffa ett jobb!

R0b1n hej
9 mars 2008 · 291 Inlägg

lite små lustigt. men killen hade ju blivit gruppvåldtagen om nån hade tjötat me han. lol killen som pratar med "volvoraggarna" var ju en riktig begåvningsreserv

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
bmx
9 mars 2008 · 7 100 Inlägg

Gurrathaman skrev:

bmx skrev:
hehe,jag har märkt att det nästan bara volvo ägare som klagar på den långhåriga typen,haha lol

Hahahah inte bara jag som märkte det dåbig_smile

haha nopp tongue

hadde dom åkt nåt annat bilmärke så hadde dom ochså tyckte att det var roligt,men tyvärr så var det inte så!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
E30Tompa Rörpulare
9 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Hade de vart mej han hade förlöjlat samt min bil hade ja haft nog me skäl att slita in håret i kamremmen på han!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Tommy_P
9 mars 2008 · 396 Inlägg

haha fan vilken nolla big_smile
han var ungefär som ett reservdäck, inget man plockar fram i onödan.

fattar inte att nån av dom inte utför ritualmord på han? seriöst hade det varit häromkring hade han fått byta identitet tongue

The_Rebel Gréve
9 mars 2008 · 497 Inlägg

haha dedär måste ha varit norrtäljes riksmupp för fan xD

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang