Classes bilstyling!!

Muttley
2 april 2008 ·

kennykyrk skrev:
Om du nu har läst de jag skrivit så värkar de inte direkt som att du förståt de, för de första var det riktat till vissa personer, för de andra har jag inget imot varken tatueringar eller stora hundar då dom flesta av min nära vänner har just dessa saker! Men som du borde veta om du bor i detta avlånga land så finns det många som just hävdar sig med tatueringar och pittbull hundar! eller har jag fel? Jag kan ta kretik, de har jag gjort under alla mina år i branchen, men kretik på de jag gör e en sak och personliga påhop om utseende fysik och så vidare vill jag inte höra från folk som aldrig träffat eller pratat med mig! om du hade läst på TTTTT sida så skulle du nog förstå mina komentarer om annabola o tatueringar bättre, men jag är inte här för att bråka eller klanka på nån.

Du frågar om jag kan bygga bilar? de e väll upp till mina kunder att svara på! men eftersom jag har jobb så de räcker o blir över så tror ja att jag kan de!


Min komentar var riktad till TTTTT o ingen annan! o att han är en idiot har han redan bevisat själv!

Men eftersom du värkar va en kille som har rätt i allt du skriver så undrar jag varför du inte reagerade när TTTTT skrev bög hund om en chihuahua? eller dom kanske inte e värda lika mycket som en pittbull i dina ögon? Eller varför du reagerar på anabolla komentaren men inte på komentaren om att jag är en överviktig semi fjola? men de kanske inte e lika hemskt i din bok? om jag får gissa så e du bara en sån som måste ge dig in i diskutionen för att du älskar att diskutrera! eller?

Mvh Kenny K

jag förstår att kommentaren var riktat till TTTTT men säg du har ändå kommit så pass långt att du är med i tv, klart du kan bygga då. TTTTT visar antagligen lite avundsjuka i de hela pga att han var tvungen att påpeka din kropp och dina hundar.
men jag tycker inte att man hävdar sig med tattoo och pitbulls smile

sen skriva böghund åt din lille är ju bara för att han vill få dig att bli sur ju. alla djur är lika mycket värda i mina ögon smile

jag har säkerligen inte rätt i allt jag skriver. men som jag sa gå inte ner till hans låga nivå, då tycker han bara de är roligare ju.

men de där med anabola förstod jag inte :S  jo de är rejält jävla taskigt att påpeka din kropp.! du har byggt så många fler coola och fräcka byggen än vad han har gjort så varför ska en sådan person trycka ner dig?

Norsken
2 april 2008 · 121 Inlägg

Allvarligt! smile  Bygg bilar som ni vill, om sedan andra gillar det är det ett plus i kanten!!!!!! cool
Har inte sett programmet men allt som har med bilhobby att göra är bara kul att se.

Att komma två är att förlora!
Opel Vivaro (2008)
Volvo V70 (2006)
Krille_92
2 april 2008 · 45 Inlägg

Classes bilstyling äger, grymt nice program, sluta klaga nu det är ju inte så att nån tvingar er att se det.
grymt snyggt jobb med priusen big_smile!
keep up the good work smile.

//mvh krille

jensclaudius PM Competition Team
2 april 2008 · 711 Inlägg

Kul program smile
Blev dock lite besviken när jag kom tillbaka från muggen och det var trav.....

Kenny, Elvis, Claes ni gör ett kanonjobb, riktigt kul att se, bilen var riktigt fräck live med.
Kenny, vill du sätta tänderna i en sur gammal s13 så vet du vem du kan skicka ett pm till wink

Mvh Jens

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud
Saab 9-3sc "Blixten" (2006)
kennykyrk
2 april 2008 · 12 Inlägg

tkd_rille skrev:

kennykyrk skrev:
Om du nu har läst de jag skrivit så värkar de inte direkt som att du förståt de, för de första var det riktat till vissa personer, för de andra har jag inget imot varken tatueringar eller stora hundar då dom flesta av min nära vänner har just dessa saker! Men som du borde veta om du bor i detta avlånga land så finns det många som just hävdar sig med tatueringar och pittbull hundar! eller har jag fel? Jag kan ta kretik, de har jag gjort under alla mina år i branchen, men kretik på de jag gör e en sak och personliga påhop om utseende fysik och så vidare vill jag inte höra från folk som aldrig träffat eller pratat med mig! om du hade läst på TTTTT sida så skulle du nog förstå mina komentarer om annabola o tatueringar bättre, men jag är inte här för att bråka eller klanka på nån.

Du frågar om jag kan bygga bilar? de e väll upp till mina kunder att svara på! men eftersom jag har jobb så de räcker o blir över så tror ja att jag kan de!


Min komentar var riktad till TTTTT o ingen annan! o att han är en idiot har han redan bevisat själv!

Men eftersom du värkar va en kille som har rätt i allt du skriver så undrar jag varför du inte reagerade när TTTTT skrev bög hund om en chihuahua? eller dom kanske inte e värda lika mycket som en pittbull i dina ögon? Eller varför du reagerar på anabolla komentaren men inte på komentaren om att jag är en överviktig semi fjola? men de kanske inte e lika hemskt i din bok? om jag får gissa så e du bara en sån som måste ge dig in i diskutionen för att du älskar att diskutrera! eller?

Mvh Kenny K

jag förstår att kommentaren var riktat till TTTTT men säg du har ändå kommit så pass långt att du är med i tv, klart du kan bygga då. TTTTT visar antagligen lite avundsjuka i de hela pga att han var tvungen att påpeka din kropp och dina hundar.
men jag tycker inte att man hävdar sig med tattoo och pitbulls smile

sen skriva böghund åt din lille är ju bara för att han vill få dig att bli sur ju. alla djur är lika mycket värda i mina ögon smile

jag har säkerligen inte rätt i allt jag skriver. men som jag sa gå inte ner till hans låga nivå, då tycker han bara de är roligare ju.

men de där med anabola förstod jag inte :S  jo de är rejält jävla taskigt att påpeka din kropp.! du har byggt så många fler coola och fräcka byggen än vad han har gjort så varför ska en sådan person trycka ner dig?

Kul o se att du ändra lite attityd, jag förstår vad du menar, men som Elvis skrev tidigare så gör de rätt ont när folk skriver sånt!

Men ja hoppas att fler får upp ögonen för programet o kulturen, så vi kan få göra fler sesonger!

Ha de bäst allihoppa!

Muttley
2 april 2008 ·

kennykyrk skrev:

tkd_rille skrev:

kennykyrk skrev:
Om du nu har läst de jag skrivit så värkar de inte direkt som att du förståt de, för de första var det riktat till vissa personer, för de andra har jag inget imot varken tatueringar eller stora hundar då dom flesta av min nära vänner har just dessa saker! Men som du borde veta om du bor i detta avlånga land så finns det många som just hävdar sig med tatueringar och pittbull hundar! eller har jag fel? Jag kan ta kretik, de har jag gjort under alla mina år i branchen, men kretik på de jag gör e en sak och personliga påhop om utseende fysik och så vidare vill jag inte höra från folk som aldrig träffat eller pratat med mig! om du hade läst på TTTTT sida så skulle du nog förstå mina komentarer om annabola o tatueringar bättre, men jag är inte här för att bråka eller klanka på nån.

Du frågar om jag kan bygga bilar? de e väll upp till mina kunder att svara på! men eftersom jag har jobb så de räcker o blir över så tror ja att jag kan de!


Min komentar var riktad till TTTTT o ingen annan! o att han är en idiot har han redan bevisat själv!

Men eftersom du värkar va en kille som har rätt i allt du skriver så undrar jag varför du inte reagerade när TTTTT skrev bög hund om en chihuahua? eller dom kanske inte e värda lika mycket som en pittbull i dina ögon? Eller varför du reagerar på anabolla komentaren men inte på komentaren om att jag är en överviktig semi fjola? men de kanske inte e lika hemskt i din bok? om jag får gissa så e du bara en sån som måste ge dig in i diskutionen för att du älskar att diskutrera! eller?

Mvh Kenny K

jag förstår att kommentaren var riktat till TTTTT men säg du har ändå kommit så pass långt att du är med i tv, klart du kan bygga då. TTTTT visar antagligen lite avundsjuka i de hela pga att han var tvungen att påpeka din kropp och dina hundar.
men jag tycker inte att man hävdar sig med tattoo och pitbulls smile

sen skriva böghund åt din lille är ju bara för att han vill få dig att bli sur ju. alla djur är lika mycket värda i mina ögon smile

jag har säkerligen inte rätt i allt jag skriver. men som jag sa gå inte ner till hans låga nivå, då tycker han bara de är roligare ju.

men de där med anabola förstod jag inte :S  jo de är rejält jävla taskigt att påpeka din kropp.! du har byggt så många fler coola och fräcka byggen än vad han har gjort så varför ska en sådan person trycka ner dig?

Kul o se att du ändra lite attityd, jag förstår vad du menar, men som Elvis skrev tidigare så gör de rätt ont när folk skriver sånt!

Men ja hoppas att fler får upp ögonen för programet o kulturen, så vi kan få göra fler sesonger!

Ha de bäst allihoppa!

man ska inte vara elak mot sina medmänniskor alltid, kritik bra som dålig är bra för alla! klart de gör ont men stå emot de som är elaka och dumma mot er, för sanningen måste vara att ni är bra annars hade de nog aldrig sänt erat program så.

ha de gutt smile

terazzi
2 april 2008 ·

Alltså ni e asduktiga på och bygga,jävligt vågat o ge sig på en prius.. vem har mer gjort det? ingen?
Sen att alla inte tycker lika är ju konstruktik kritik tongue
inget mer än det,alla är ju stolta över det dem presterat..
nåkab kan bygga bilar simple as that smile sinnes sjuka bilar ju, sen att det inte tilltalar alla.. so what? bara bra att alla tycker olika ju smile
keep it up.. och programmet är ju toppen smile bara bra med mer bilprogram.. mer bilprogram åt folket.. hade ju hellre skippat sporten tex fotboll o hellre sett mer/bara bilprogram big_smile

Senast redigerat av terazzi (2 april 2008)

krutmats
2 april 2008 · 1 892 Inlägg

Det är självklart att det gör ont att få skit kastat i ansiktet, folk som lever på att trycka ner andra finns tyvärr överallt inom alla samhällsklasser.
personligen tycker jag att Nått som någon har gjort med sina egna händer är bland det roligaste och finaste som finns, så är det bara.
håll huvudet högt allihopa !!

Mvh/Mats

alex_side Neerd
2 april 2008 · 1 596 Inlägg

ironhead skrev:

Brlelvis skrev:
Kul att ni gillar det:)  Det värmer lite vill jag lova!

MVH Elvis

jag som inte kan se programmet  suck

kan du inte?? varför det?

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Krille_92
2 april 2008 · 45 Inlägg

Grymt kul att det går ett bil program där dom stylar bilar, det är fasen inte ofta såna program går på TV så jag är bara jäkligt glad för det tongue.

Decibel
2 april 2008 · 2 911 Inlägg

Det behövs fler sånahär program, dock med annan regi än som är nu. För det känns lite som att det är samma klippare här som på Jakt & Fiske.
Del 2 som är lite pajjigt är när sponsorer går in i ett program och då ställer allt lite på kant, det blir begränsat vad gäller utbud.

Jag fascineras snarare över ideologi, tankesätt och framförallt hur det hela görs, det är en kunskap man inte kan ta ifrån någon. Förutom herrn som läser Spoilernytt utanför porten innan hantlangarna kommer.

Resultatet passar inte min smak, men jag kollar på programmet av andra anledningar.

Och... att kalla någons husdjur för böghund säger nog mer om den som lämnade kommentaren än ägaren av hunden.

aerox_nisse Jag kom på att pizza e nytigt
3 april 2008 · 51 Inlägg

Att folk bara pallar att klaga! Va fan sla visas på TV då, och vem fan har sagt att ni ens måste kolla på de om ni bara tycker illa om de?

Skärp er för fan nu..!

Jag gillar programmet, jag gillar bilen och jag får nya sätt att kanske ta lärdom av de smile

Varför tretton Oplar?... Bra att ha en i reserv, om de första tolv går sönder.
Sponsorer sökes
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
3 april 2008 · 3 404 Inlägg

Riktigt grymmt program! Måste bli mer bil och båt i rutan! Håller med Decibel om att slutresultatet inte riktigt tilltalar mig men precis som han säger kollar man av andra anledningar.
//Johannes

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
alex_side Neerd
3 april 2008 · 1 596 Inlägg

haha fan vad alla är irriterade^^men jävla bra underhållning måste jag säga=D man lär sig en del:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Breexiz
3 april 2008 · 341 Inlägg

Synd bara att man inte får se så mycket hur de bygger... yikes

Drive it like you stole it
ThorFinN
3 april 2008 · 110 Inlägg

Vart så inspirerad under programmet idag så jag sprang direkt ut till garaget och satte igång med bygget när det slutade. Underbart program. xD

//Jonas

Volvo 940 "JL Drifting" (1997)
Nissan 200sx s13 "JL Drifting" (1990)
Muttley
3 april 2008 ·

Brlelvis skrev:

ThorFinN skrev:
Vart så inspirerad under programmet idag så jag sprang direkt ut till garaget och satte igång med bygget när det slutade. Underbart program. xD

//Jonas

Fett kul att höra:Dbig_smile

klart kritik kan vara jätte nyttigt det med men det finns gränser iblan, men just nu så värkar alla vara mer positiva än innan vilket är riktigt kul!

Tackar för alla glada tillrop:)

MVH Elvis

jo men kritiken om er personligen är bara att skita i!

de var hyffsat bra igår, jag stör mig nog också bara på hur de klipper och så smile de störigaste är nog reklamen men de är såklart inte ert fel de heller.

Phaetoon
3 april 2008 · 8 156 Inlägg

Är det någon här som gått media och som är grymt bilintresserad?
Snacka om att det skulle kunna bli ett grymt tv-program. Tillverkat av och för bilentusiaster.
Gorgvision wink

Iaf. Jag har en liten fråga. Hur är det att bygga med ett kamerateam som bevakar varenda rörelse?
Blir det inte många frågor och saker som distraherar? Kan du göra det där igen, vi fick en dålig vinkel förra gången...?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
vwRod
3 april 2008 · 21 Inlägg

Brlelvis skrev:

ThorFinN skrev:
Vart så inspirerad under programmet idag så jag sprang direkt ut till garaget och satte igång med bygget när det slutade. Underbart program. xD

//Jonas

Fett kul att höra:Dbig_smile

klart kritik kan vara jätte nyttigt det med men det finns gränser iblan, men just nu så värkar alla vara mer positiva än innan vilket är riktigt kul!

Tackar för alla glada tillrop:)

MVH Elvis

E du sjuk?
Såg ju att du hade städat i garaget?
+ köpt en massa leksaker, med betoning på massa och leksaker tongue

// Linus

Senast redigerat av vwRod (3 april 2008)

Less is more!!
Flat4Power!!
vullen Mr White
3 april 2008 · 1 072 Inlägg

Elvis är väl tröttmössan i hela programet tongue och Kenny spackelkungen Classe gubben som inte vet om han har huvudet bak eller fram med tanke på vilket håll han har solbrillerna..

Skämt å sido tycker ni gör ett vågat å bra jobb..Helt klart sevärt!!! smile

Senast redigerat av Robban 245 (3 april 2008)

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang