Verkar inte detta lite skumt ?

volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg

Var in och tittade upp på hitta.se var personen bor. han bor väldigt nära göteborg. Är inte detta väldigt skumt?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Crall julgran
19 mars 2008 · 214 Inlägg

The One kan inte ha såld fälgarna då? De var väl ett tag sedan den blev stulen och dom fälgarna kanske inte satt på då. jag vet inte alls bara spekulerar

volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg

Crall skrev:
The One kan inte ha såld fälgarna då? De var väl ett tag sedan den blev stulen och dom fälgarna kanske inte satt på då. jag vet inte alls bara spekulerar

Kanske det. Vi får se vad the one säger.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Sushikocken Sleeper
19 mars 2008 · 3 084 Inlägg

men på den brända bilen sitter plåtisar... tror knappast tjuven har bytt eller?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg

Så du menar att om det suttigt 20 tum på hade tjuven bränt upp dom med?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Rallyhalle
19 mars 2008 · 4 299 Inlägg

Känns väldigt mycke stöldgods över de hela, så billigt säljer man inte ett par unika fälgar. Väl yikes
Dessutom skriver man nog inte en så flummig annonstext som den personen gjort. INgen som skickat e-post till the One då? Går snabbare att få svar än PM.

Men som sagts innan, vi ska nog inte spekulera för mycke, kan ju va en slump hmm

/Jacob

Soubee
19 mars 2008 ·

Får väl ringa på annonsen då, eller skicka ett mail och be om att få se däcken på bilen!

Sushikocken Sleeper
19 mars 2008 · 3 084 Inlägg

volvo_1987 skrev:
Så du menar att om det suttigt 20 tum på hade tjuven bränt upp dom med?

NÄ! Men det sitter ju plåtfälgar på bilden på den brända bilen!

http://212.63.204.54/archive/4750/26343/26343-581737.jpg

fast det finns ju en möjlighet att dem bytt ja!

Senast redigerat av Sushikocken (19 mars 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
STriiiker
19 mars 2008 · 609 Inlägg

Enkelt. Fråga respektive parter, om någon krånglar, tvekar eller inte svarar är det rätt uppenbart. Men troligtvis är det bara en ren slump.

Soubee
19 mars 2008 ·

Bara för att det står Alingsås betyder inte att snubben bor i Alingsås, för en bil med sådana fälgar borde sticka ut rätt rejält tycker jag. Men jag kan ju alltid fråga polarna om de sett fälgarna på ngn bil i Alingsås (för jag har inte gjort det) ngn borde ha gjort det annars så lär de nog bara ha stått i en källare för att det skall "svalna" lite så att säga!

Kesler
19 mars 2008 · 3 650 Inlägg

Skumt att han inte skriver vad det är för märke på fälgarna, å priset för 4 st sådana är ju fan gratis. Men man vet aldrig

bajen
19 mars 2008 · 121 Inlägg

haha jag kanske är helt fel ute men det första som ploppade upp i mitt huvud var försäkringsbedrägeri:)

WeDo
19 mars 2008 · 3 390 Inlägg

bajen skrev:
haha jag kanske är helt fel ute men det första som ploppade upp i mitt huvud var försäkringsbedrägeri:)

kan ju bytt fälgar innan branden själv...? ser inte anledningen till att den bilen skulle åka på plåtisar :S

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
bajen
19 mars 2008 · 121 Inlägg

Exakt. Kanske hade tröttnat på den och ville börja med ett nytt bygge, orka inte med massa oseriösa köpare och ville få ut ett bra pris på bilen.. haha wink

Robbin_V90 Elektriker/Montör
19 mars 2008 · 534 Inlägg

Men det verkar som det är plockat lite grann från bilen innan den sattes i brand... Har dom hunnit ta motor m.m., så har dom nog hunnit byta fälgar...=P

Men försäkringsbedrägeri var faktiskt det första jag tänkte med...smile Vilket förtroende man har för folk...=P

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Crall julgran
19 mars 2008 · 214 Inlägg

bajen skrev:
haha jag kanske är helt fel ute men det första som ploppade upp i mitt huvud var försäkringsbedrägeri:)

Chansen är ju inte helt omöjlig. Har för mig jag sett bilen ute på annons och tydligen blev den ju inte såld.

Men det med fälgarna verkar skumt, han kan iofs ha köpt dom av the one efter bilen stöld. men aja det är nog inte sån stor idé att sitta och spekulera om grejer man inte vet.

bajen
19 mars 2008 · 121 Inlägg

haha nej det var bara en tanke jag var tvungen att dela med mig av men fler verkar ha nappat på den smile
Men som sagt, han är oskyldig tills motsatsen bevisas smile även om det verkar lite suspekt..tongue

kalleankan
19 mars 2008 · 101 Inlägg

sån där seriöst och påkostad bil kör runt på plåtisar på sommaren när han har dem där värstingfälgarna. öööööööhm why? anklagar ingen men lite fundersamt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang