Har ni vart till Elmia, hur var det?

hummer89
21 mars 2008 · 442 Inlägg

Bossni skrev:
Ingen som har bilder för oss som inte ska dit?

HÅLLER MED!!roll

Tribbe SAAB♥SUBARU
21 mars 2008 · 1 636 Inlägg

Jag var där med feber och allt.... mår ruskigt dåligt nu..


hummer89 skrev:

Bossni skrev:
Ingen som har bilder för oss som inte ska dit?

HÅLLER MED!!roll

Tvingade brorsan att fota hejvillt fast han inte ville.. jag bara pekade så han fick ta kort big_smile
Var ju bara han som hade kamera. Jag har inte sett korten ännu men det blev någe på ca: 550kort roll

Senast redigerat av Tribbe (21 mars 2008)

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Mackanol
21 mars 2008 · 2 079 Inlägg

jo, det finns massa bilder på Film och Foto

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
ANDERZ
21 mars 2008 · 2 Inlägg

Det är en grym mässa för styling folket:smile))))

Star:))
AntonRacing
21 mars 2008 · 236 Inlägg

MrTurbo skrev:
Varför åka dit första dagen när halva Sverige är där? Söndag eftermiddag rekommenderas...

" en dag i skolbänken " med lelle olsson kunde man ju inte missa, annars brukar man jue åka dit på måndagen då det är som lugnast smile

Saab ng900 Steg 3+
twin_cam Smålänning
21 mars 2008 · 7 877 Inlägg

Va där idag. Framåt 15 tiden så lugnade det ner sig så man kunde ta kort smile Blev ~270 kort denna gången...

Värst var hemresan.. en hlav decimeter snö på vägen 70% av sträckan, och vräkte ner rent allämnt hela tiden hmm

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
BMW635_Robban
21 mars 2008 · 1 277 Inlägg

Är besviken....inget direkt sevärt faktiskt.... saknade flertalet bilar som sa att de skulle ställa ut..kändes som man missat en hel hall med grejer. fanns det ingen DB-tävling eller?

Christian S
21 mars 2008 · 4 816 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Är besviken....inget direkt sevärt faktiskt.... saknade flertalet bilar som sa att de skulle ställa ut..kändes som man missat en hel hall med grejer. fanns det ingen DB-tävling eller?

Jo i A hallen, nere i högra hörnet.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
BMW635_Robban
21 mars 2008 · 1 277 Inlägg

Verkar nog som att jag missat hela hall A.....hmm Tror att det var där alla snygga bilar stod...tar tillbaka det jag sa innan då tongue

Senast redigerat av BMW635_Robban (21 mars 2008)

Bjork OEM <3
22 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Har ALLTID åkt lång.fre men iår för 20:e gången i rad så ska ja pröva påskdagen i förhoppning att de e lite
lite mindre folk, men som sagt, dom 3 senaste åren har varit riktigt tama...tyvärr sad

OEM <3
alain www.bimmerpower.org
22 mars 2008 · 3 995 Inlägg

Det verkar som att det är uppdelad med åsikter, mycket bra , så där, var bättre i fiol, jag tror att jag vänta till nästa år, det kanske till och med blir bättre väder om får man önskar det cool
Kan någon snart lägga upp bilder? så att man kan delvis njuta om det som fanns. smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Timsan
22 mars 2008 · 103 Inlägg

alain skrev:
Har ni vart till Elmia eller inte, men hur var det för er som har var där? , eller varför var ni inte där? eller vad gjörde ni i stället eftersom ni inte var där? Kan ni beräta lite om hur det var under det kalla våren som börjar idag.
MVH:

Jajjemen. jag var på Elmia. vi kom iväg trots de katastrofala vintervädret tongue
Tycker tyvärr att det blir sämre och sämre varje år nu.

var ändå en hel del feta bilar big_smile

Över 300 kan ingen höra dig skrika :P
BMW 320d LCI "E91 Touring" (2009)
Porsche 911 Turbo "Techart" (2002)
Mäki Långsam Perfektionist
22 mars 2008 · 4 800 Inlägg

Åker ikväll och går där imorgon smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Ena Colaberoende
22 mars 2008 · 1 219 Inlägg

Vad jag har sett på bilderna på ett flertal olika sidor så är det inte så mycket som man har missat.
Hade gärna kikat närmare på en viss Mini Cooper samt Fimpens nya bygge lite närmare men tycker att det inte har hänt så mycket sedan förra året.

Stannade hemma med min 2 veckors dotter och flickvän samt att vädret gjorde så jag tappade sugen totalt.

/Ena

Karossarn
22 mars 2008 · 129 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Verkar nog som att jag missat hela hall A.....hmm Tror att det var där alla snygga bilar stod...tar tillbaka det jag sa innan då tongue

ja missade oxå hela a hallen hmm lite tråkigt, alltid skoj å kolla/lyssna på ljud mm,..

Karossarn
Mitsubishi Lancer Evolution 8 "Evo VIII USA-import" (2003)
Majzzen
22 mars 2008 · 177 Inlägg

Lite tamt i år, sämre än föregående år faktiskt... Men ändå värt en liten resa, resan är ju halva nöjet:P Sen ska man ju handla lite med..

klimpan
22 mars 2008 · 2 600 Inlägg

kommer inte ditt där alls =/ hinner inte me det tyvärr.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
TT-Avant
22 mars 2008 · 6 851 Inlägg

Om ni som inte åkt än tänker åka upp imon eller så kan jag bara ge ett råd..VINTERDÄCK. vi har nu ikväll fått 10-15cm (på 3½timme) snö här i Jönköping och det är väldigt halt.
Så om ni tänker ha sommarsulor på så håll er hemma...!

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Kayhan
22 mars 2008 · 407 Inlägg

Va:S är det redan så mkt snö, kom nyss hem därifrån, åkte ca halv sju, då var det ingen snötongue

Svenzzon
22 mars 2008 · 84 Inlägg

TT-Avant skrev:
Om ni som inte åkt än tänker åka upp imon eller så kan jag bara ge ett råd..VINTERDÄCK. vi har nu ikväll fått 10-15cm (på 3½timme) snö här i Jönköping och det är väldigt halt.
Så om ni tänker ha sommarsulor på så håll er hemma...!

Bor på andra sidan motorvägen 10 min från Elmia o här är de fan ingen snö på vägen o tala om.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang