Har du bangat Elmia för det e för mkt snö på vägarna?

Rubbster Rekondare
22 mars 2008 · 236 Inlägg

Å det har jag gjort iaf.. blir ev att vi åker upp imorron ist smile

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 mars 2008 · 6 170 Inlägg

Nej jag har "bangat" Elmia för att den jag skulle åka dit med skulle åka med en polare istället och dels är det för dyrt att åka själv och dels hittar jag inte dit eftersom jag aldrig varit där tongue

Så inget elmia för mig iår iaf sad

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Weermets Gasglad
22 mars 2008 · 295 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Nej jag har "bangat" Elmia för att den jag skulle åka dit med skulle åka med en polare istället och dels är det för dyrt att åka själv och dels hittar jag inte dit eftersom jag aldrig varit där tongue

Så inget elmia för mig iår iaf sad

Ni kunde inte åkt tre?

Opel Vectra "2.0T" (2007)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 mars 2008 · 6 170 Inlägg

Weermets skrev:

TBOC_Razor skrev:
Nej jag har "bangat" Elmia för att den jag skulle åka dit med skulle åka med en polare istället och dels är det för dyrt att åka själv och dels hittar jag inte dit eftersom jag aldrig varit där tongue

Så inget elmia för mig iår iaf sad

Ni kunde inte åkt tre?

Han var från sölvesborg och jag hade ju då fått köra ner dit först och sen tillbaka upp till elmia.

Han skulle typ åka med grannen istället eller nått tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Skaune
22 mars 2008 ·

TBOC_Razor skrev:
Nej jag har "bangat" Elmia för att den jag skulle åka dit med skulle åka med en polare istället och dels är det för dyrt att åka själv och dels hittar jag inte dit eftersom jag aldrig varit där tongue

Så inget elmia för mig iår iaf sad

Tror nästintill det e omöjligt o inte hitta till Elmia, står t.o.m skyltat längs E4:an, och om du skulle missa skylten lär du inte missa mässhallarna!

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 mars 2008 · 6 170 Inlägg

Axor skrev:

TBOC_Razor skrev:
Nej jag har "bangat" Elmia för att den jag skulle åka dit med skulle åka med en polare istället och dels är det för dyrt att åka själv och dels hittar jag inte dit eftersom jag aldrig varit där tongue

Så inget elmia för mig iår iaf sad

Tror nästintill det e omöjligt o inte hitta till Elmia, står t.o.m skyltat längs E4:an, och om du skulle missa skylten lär du inte missa mässhallarna!

Löser ändå inte problemet att det kostar typ tusen spänn bara i soppa att dra dit hmm

Har ju aldrig varit på elmia så det skulle ju vara grymt kul att åka dit men inte 1500-kronor-kul direkt.


Då köper jag hellre en cd-växlare till nya stereon för dom pengarna tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Skaune
22 mars 2008 ·

TBOC_Razor skrev:

Axor skrev:

TBOC_Razor skrev:
Nej jag har "bangat" Elmia för att den jag skulle åka dit med skulle åka med en polare istället och dels är det för dyrt att åka själv och dels hittar jag inte dit eftersom jag aldrig varit där tongue

Så inget elmia för mig iår iaf sad

Tror nästintill det e omöjligt o inte hitta till Elmia, står t.o.m skyltat längs E4:an, och om du skulle missa skylten lär du inte missa mässhallarna!

Löser ändå inte problemet att det kostar typ tusen spänn bara i soppa att dra dit hmm

Har ju aldrig varit på elmia så det skulle ju vara grymt kul att åka dit men inte 1500-kronor-kul direkt.


Då köper jag hellre en cd-växlare till nya stereon för dom pengarna tongue

Du jag sitter med exakt samma problem, jag o tjejen har tänkt åka dit i månader nu, sen händer nått o ekonomin stramas åt, sen får man höra att de e rätt tamt där uppe i år, då frågar man sig ska man betala minst 2000:- för en resa dit o hem, jag får ja betala för tjejen oxå nämnligen,

min kalkyl:

Bensin: 60 mil x 1,2 liter = 72liter = 936:-
Inträde: 2x200:- = 400:-
Mat: 2x150:- = 300:-
Handla snålt 2x200:- = 400:-

Summa: 2036:- frågan e om de e värt det? hmm

Bossni
22 mars 2008 · 274 Inlägg

Axor skrev:
min kalkyl:

Bensin: 60 mil x 1,2 liter = 72liter = 936:-
Inträde: 2x200:- = 400:-
Mat: 2x150:- = 300:-
Handla snålt 2x200:- = 400:-

Summa: 2036:- frågan e om de e värt det? hmm

Kör med din civic den snittar väll ej 1,2L/mil

Bensin: 60 mil x 0,8L = 48L = 624kr om13kr/L
Inträde: 2x200:- = 400:-
Mat: 2x150:- = 300:-
Handla snålt: Handla inte alls ni har redan käkat för 300kr
Elmia 08: 1324kr

brelasten
22 mars 2008 · 274 Inlägg

haha dyr civic wink

fyllo
fegge_89
22 mars 2008 · 1 302 Inlägg

För mig är det penga trassel också.

Jag som hade sett fram emot att åka sedan ett halv år tillbaka. hmm

Pallle
22 mars 2008 · 25 Inlägg

hehe.. samma problem här.

MrTurbo Better than God \o/
22 mars 2008 · 1 882 Inlägg

Snö på vägarna? Tycker vägarna är rätt bra, så det kan inte vara en anledning så länge ni inte kör på de små grusvägarna. smile Det är bara att ta sig i kragen och sätta på vinterdäcken igen och åka.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
-Blomman-
22 mars 2008 · 1 174 Inlägg

Åker upp imorgon istället, för att slippa trängas bland alla tusen som är där idag.. Så man hinner se lite bilar och kan ta lite kort på dom..

"If you're in control, you're not going fast enough"
Wallen Auditok
22 mars 2008 · 169 Inlägg

snön skiter jag fullständigt i, men jag förstår att ni tvekar rent ekonomiskt . ni som har långt att åka jag har bara 12-13 mil, ska åka om en kvart men jag tycker ju att inträdet på 200 spänn e nog för dyrt med tanke på att de blivit så jävla dåligt dom senaste åren!

Opelmadness German cars, quality and beyond
22 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Snö??? Vem bryr sig om lite snö? tongue
Har inte varit till Elmia sen '98 och inte sörjer jag för det...
Finn mycket annat som är bra mycket roligare att göra.
Nä, så jag spar de få slantar jag har, drar ihop ett gäng, lånar en husvagn eller svärföräldrarnas husbil och åker upp till Rättvik i sommar istället. big_smile
Blir det husbilen blir det bara jag och tjejen som åker. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
ellis
22 mars 2008 · 38 Inlägg

Jag hoppa också, ser ut som det är uppehåll nu men som sagt. Eventuellt imorgon, vågar inte chansa är för feg tongue

Kanelbullen
22 mars 2008 · 1 722 Inlägg

höhö var är elmia big_smile ?? är det i danmark (skåne) ??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
BOBBBAN
22 mars 2008 · 146 Inlägg

nej förtusan ska åka i morgon å har 17 mil enkelresa:P fast vi e 5 st så de blir inte så dyrt:P räknar med en femhundring:D med mat bansin å inträde:P

Peugeot 406 coupe v6 "pinafarina" (2000)
940R
22 mars 2008 · 1 567 Inlägg

Jag bangar Elmia ändå snö eller inte snö

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Camitz
22 mars 2008 · 646 Inlägg

Elmia är överskattat!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang