malmö arabland?

richardoo290 VOLVO for life..
26 mars 2008 · 2 113 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=byQD8VPhvdM
http://img215.imageshack.us/img215/6159/namnlsjr3.jpg

ena stunden danskt.. sen svenskt.. och nu muslimskt? lol
man har ju hört en del om malmö asså.. vad tycker gorgarna om detta .. har de gått för långt? tongue

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 mars 2008 · 6 170 Inlägg

richardoo290 skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=byQD8VPhvdM
http://img215.imageshack.us/img215/6159/namnlsjr3.jpg

ena stunden danskt.. sen svenskt.. och nu muslimskt? lol
man har ju hört en del om malmö asså.. vad tycker gorgarna om detta .. har de gått för långt? tongue

Dom som tycker att sverige ska kapa bort skåne, typ ge det till danmark eller nått, borde snarare tycka att vi ska ge bort malmö till danmark.

Tror nog det där inslaget var vinklat mer än ett par grader tongue men om det ligger någon sanning i det är det ju fan tragiskt, jag visste att det var "invandrartätt" i rosengård men det där e ju fanimej löjligt.

två svenska elever på en skola med tusen elever ??   stackars minoritet på den skolan.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Kesler
26 mars 2008 · 3 650 Inlägg

Rosegård e fett vidrigt, skulle ALDRIG vilja bo där!!

fegge_89
26 mars 2008 · 1 302 Inlägg

Ne det har gått förlångt.

Kelser tänk dig när hela sverige blir likadant hmm

Senast redigerat av fegge_89 (26 mars 2008)

Greatsnyggo saabtok
26 mars 2008 · 1 306 Inlägg

Ja va ska man säga ? har själv bott i malmö och eftersom ja har barn valde ja att flytta därifrån inte så kul när folk blir skjuten mitt på dagen 200 m därifrån man bor .Visst de kan hända här i s-hamn med men chansen är minimal ....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Kungen-EssE
26 mars 2008 · 993 Inlägg

bron har inte bra bevakning, känner folk som dagligen tar in Vapen (tunga), in till malmö..
därför det finns mycket skit här.. allt kommer från Danmark,tyskland,holland, genom bron

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Kesler
26 mars 2008 · 3 650 Inlägg

Alla ungar i rosengård verkar ju vara helt jävla galna..en halv hjärncell var.

fegge_89
26 mars 2008 · 1 302 Inlägg

Borde skicka in sveriges alla insatsstyrkor till rosengård så skulle det nog bli lite årdning på stället.

Greatsnyggo saabtok
26 mars 2008 · 1 306 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
bron har inte bra bevakning, känner folk som dagligen tar in Vapen (tunga), in till malmö..
därför det finns mycket skit här.. allt kommer från Danmark,tyskland,holland, genom bron

Kan bara hålla med där , för dålig koll helt enkelt

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
roxe Jesus didn´† Tap
26 mars 2008 · 1 146 Inlägg

Alltid avskytt malmö för alla blattetattare där.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Crall julgran
26 mars 2008 · 214 Inlägg

Rosengård har det gått för långt i utan att tveka. Man kan ju inte ens ställa bilen där utan att den är stulen/saboterad när man kommer tillbaka. Sen att det är farligt att gå ute i rosengård på kvällar har man också fått erfara. Om inte ens räddningstjänsten kan komma till rosengård utan att ha polisbeskydd har det gått över gränsen

NxV ElectroRaggare
26 mars 2008 · 883 Inlägg

Ojoj, laddad tråd detta.
Jag har haft en åsikt som jag står fast vid angående rosengård.
Men ser ingen anledning till att skriva det här.

Coolt att snutarna åker cheva iaf smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Greatsnyggo saabtok
26 mars 2008 · 1 306 Inlägg

nää va man tycker o tänker ska  man nog hålla för sig själv bäst så

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
decib3L Körv
26 mars 2008 · 3 535 Inlägg

Jag håller käften i detta avseendet. Men jag tycker det borde ske förändringar (nej, ingen ska dö eller skadas. Bara förändringar i systemet såklart)

Truckdriving Man
richardoo290 VOLVO for life..
26 mars 2008 · 2 113 Inlägg

Greatsnyggo skrev:
nää va man tycker o tänker ska  man nog hålla för sig själv bäst så

aa, man riskerar att bli stämplad annars.. roll  .. det är ju politikernas värsta rädsla hmm därför är dom enbart positiva om malmö och situationen där.

richardoo290 VOLVO for life..
26 mars 2008 · 2 113 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Dom som tycker att sverige ska kapa bort skåne, typ ge det till danmark eller nått, borde snarare tycka att vi ska ge bort malmö till danmark.

haha, danmark skulle inte vilja ha malmö.. helt seriöst så skulle dem nog tacka nej. lol

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 mars 2008 · 6 170 Inlägg

richardoo290 skrev:

TBOC_Razor skrev:
Dom som tycker att sverige ska kapa bort skåne, typ ge det till danmark eller nått, borde snarare tycka att vi ska ge bort malmö till danmark.

haha, danmark skulle inte vilja ha malmö.. helt seriöst så skulle dem nog tacka nej. lol

Jo det tror jag med tongue

Dom har ju bättre lagar angående invandring osv.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
richardoo290 VOLVO for life..
27 mars 2008 · 2 113 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

richardoo290 skrev:

TBOC_Razor skrev:
Dom som tycker att sverige ska kapa bort skåne, typ ge det till danmark eller nått, borde snarare tycka att vi ska ge bort malmö till danmark.

haha, danmark skulle inte vilja ha malmö.. helt seriöst så skulle dem nog tacka nej. lol

Jo det tror jag med tongue

Dom har ju bättre lagar angående invandring osv.

mkt bättre lagar och ordning på just den punkten.. ja känner en dansk, han kom till sverige för ett par veckor sen för första gången.. vi sprang omkring lite i gbg innan vi åkte hem till mig.. han var heelt chockad över hur mkt muslimer det fanns med slöja som inte kunde ett ord svenska... vadå? tänkte jag.. det här var väll ingenting.. titta på malmö istället lol och nej ingen av oss har nått emot invandrare.. vi har flertal invandrar-polare.. dock kan dem flytande svenska/klä sig/och uppföra sig/samt de är inte troende.. (som villken svensk som helst) helsköna tongue

Senast redigerat av richardoo290 (27 mars 2008)

Gulmun * Klåpare
27 mars 2008 · 1 718 Inlägg

Invandring är inget nytt och inget att gnälla på. Se bara vilket framstående land USA blev. roll

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
richardoo290 VOLVO for life..
27 mars 2008 · 2 113 Inlägg

Gulmun skrev:
Invandring är inget nytt och inget att gnälla på. Se bara vilket framstående land USA blev. roll

eller inte? "det mest hatade landet ju" kolla på cops.. tänk över hur folk har det där.. och i usa gillar de svarta att kalla sig för amerikanare.. vill en muslim kalla sig för svensk tror du? roll

Senast redigerat av richardoo290 (27 mars 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang