"fake dumpventil"

Tom Darth Vader
13 april 2008 · 1 644 Inlägg

Ligaya skrev:
nej jag ska inte ha någon sådan, bara hörde en sådan diskution idag och tyckte den var ganska skratt retande, och nej jag är i 18 eller åker 740, gamla volvos e juh bara tragiska männsikor som åker vars liv går ut på att ragga fjortisar och hänga på OK -.-

Grattis, du trackade just ner på 5% av alla  70000 användare på hela garaget... Kul att folk inte är trångsynta...

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
cuppre negativ..
13 april 2008 · 167 Inlägg

be en polare öppna en cola burk varje gång du växlar..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Ligaya
13 april 2008 · 155 Inlägg

det är bilden man får när man bor i norrköping iaf, sen är det säkert olika i alla städer, här har vi " volvoraggare" vilka hänger på OK osv, ber om ursäkt till er andra..

Audi TT "Ådi Winter Edition" (1999)
Saab 900 "Nordic Uhr E85" (1997)
Emilj90 Bil/Lastbil/maskin mekaniker
13 april 2008 · 148 Inlägg

Ligaya skrev:
nej jag ska inte ha någon sådan, bara hörde en sådan diskution idag och tyckte den var ganska skratt retande, och nej jag är i 18 eller åker 740, gamla volvos e juh bara tragiska männsikor som åker vars liv går ut på att ragga fjortisar och hänga på OK -.-

tur att man åker 940 då så man inte är tragisk^^

Trevlig på håll men lågnt ifrån trevlig.
BMW 750Ia Individual "Stortysken" (1995)
johnny blade
13 april 2008 · 269 Inlägg

Kör med mycket AC,då blir man förkyld och nyser i ett.

Mr_Nicce
13 april 2008 · 143 Inlägg

lolbig_smile

Okim Dra mig i draken!!!
13 april 2008 · 616 Inlägg

cuppre skrev:
be en polare öppna en cola burk varje gång du växlar..

AAAHAHAHAHAHAHAA

sicken rolig tråd detta blev för en gångskull så är det inget bråk bara en massa spex smile

Mvh// Okim // Jocke
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
13 april 2008 · 6 170 Inlägg

cuppre skrev:
be en polare öppna en cola burk varje gång du växlar..

Nu har ju jag turbo osv i min 9-5:a men om jag någonsin får igång min gamla 9000 igen eller om jag åker runt med brorsan i morsans 900s så ska jag fanimej ta med mig ett flak jolt och impa på alla heta fjortis-brudar inne i "city"!!!

PS. Coca Cola är för svenssons, riktiga nördar dricker Jolt wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
fegge_89
13 april 2008 · 1 302 Inlägg

haha lät ju nästan som ett pistolskott smile

Okim Dra mig i draken!!!
14 april 2008 · 616 Inlägg

va fan e Jolt???? skosulevatten eller tongue ??haha

Mvh// Okim // Jocke
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
14 april 2008 · 5 042 Inlägg

Okim skrev:
va fan e Jolt???? skosulevatten eller tongue ??haha

Joltcola!
Alla som lanar data dricker det pga mycket mer coffien osv smile

C H E V R O L E T <3
v4_backram
14 april 2008 · 120 Inlägg

testa att kopla utblåset på dumpen till nått rör mellan gasspjäll och cylinder..
De borde bli under tryck när gasspjället stängs.. de blir ju samma sak som om man skulle ha över tryck i andra ändan av dumpen (vilket det i och för sig är, men med ett lägre grundtryck)

Senast redigerat av v4_backram (14 april 2008)

jocke_berg93
14 april 2008 · 158 Inlägg

köp en kompressor på bil tema.. Ladda upp den med luft innan du åker hemifrån. Du måste spänna fast den i bagaget på din bil. Så att den inte far omkring där bak, o skadar nått. (VIKTIGT) Sen så drar du slangen via nån list fram. Finns 2 alt i det här fallet.
1. Du monterar fast den på växelspaken o varje gång du ska fäxla så håller du in munstycket så det pyser.. Då kan du bestämma dumpludet sj smile
2.Du monterar luftmunstyket under kopplingspedalen så varje gång du kopplar pyser det. Men doc så finns det en bieffekt med detta. det kommer pysa som fan i bil köer osv...
Annars så köper du som ovan nämda EN TURBO BIL tongue hehehe

JRudin
14 april 2008 · 33 Inlägg

johnny blade skrev:
Kör med mycket AC,då blir man förkyld och nyser i ett.

HAHA XD bästa hitils !

Livet ska levas på bredden !
Ford Mustang "Sportsroof" (1971)
Ford Cortina "DRFT Hoe" (1966)
Volvo 244 "Jubeleum" (1987)
Gujen
14 april 2008 · 406 Inlägg

finns hur många sådanna kit som helst.. kopplas till kopplingen. och är inspelade ljud från bilar med dump. ca 1500.- monteras en hornhögtalare underhuven smile kolla youtub mm mm

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
THEBADGUY Gorgilus addictus
14 april 2008 · 4 737 Inlägg
Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Okim Dra mig i draken!!!
14 april 2008 · 616 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

Okim skrev:
va fan e Jolt???? skosulevatten eller tongue ??haha

Joltcola!
Alla som lanar data dricker det pga mycket mer coffien osv smile

Aha där ser man smile... man lär sig nått varjedag smile

Mvh// Okim // Jocke
Okim Dra mig i draken!!!
14 april 2008 · 616 Inlägg

THEBADGUY skrev:
http://youtube.com/watch?v=G0XGVBecRkE

Porrigt värre big_smile

HAHA det var mig en slö dump i sånnafall smile hehe

Mvh// Okim // Jocke
Thiger_84
14 april 2008 · 509 Inlägg

jocke_berg93 skrev:
köp en kompressor på bil tema.. Ladda upp den med luft innan du åker hemifrån. Du måste spänna fast den i bagaget på din bil. Så att den inte far omkring där bak, o skadar nått. (VIKTIGT) Sen så drar du slangen via nån list fram. Finns 2 alt i det här fallet.
1. Du monterar fast den på växelspaken o varje gång du ska fäxla så håller du in munstycket så det pyser.. Då kan du bestämma dumpludet sj smile
2.Du monterar luftmunstyket under kopplingspedalen så varje gång du kopplar pyser det. Men doc så finns det en bieffekt med detta. det kommer pysa som fan i bil köer osv...
Annars så köper du som ovan nämda EN TURBO BIL tongue hehehe

Haha lol . Låter nästan som om du har provat de här..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang