Engla mordet

NeonX
14 april 2008 ·

rideharddiefree skrev:
Det går allt för mycket folk på våra gator som har allvarliga fel!

Borde slå sönder hans knäskålar och armbågar med en slägga och skära av grejorna och hänga dom runt halsen på honom. Sen kan han krypa runt så resten av livet!

snälla... läs vad jag skrivigt innan....

Hammarslag Inläggskritiker
14 april 2008 · 990 Inlägg

Borde piskas tills hans hjärta slutar slå.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Mäki Långsam Perfektionist
14 april 2008 · 4 800 Inlägg

Kommer nya grejer hela tiden. Hoppas dom får ur han var ända lite grej han har gjort.

Senast redigerat av Mäki (14 april 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
blacken
14 april 2008 ·

Jaha nu så ska det bli en häxjakt på vissa yrkesgrupper också
"- De lever under en fernissa av normalitet och är svåra att spåra. Ofta väljer de också sysselsättningar, säg exempelvis lastbilsförare eller tidningsbud, jobb som är förenliga med att röra sig ute på natten, säger Sven Å Christianson". Kan man läsa i SvD idag..

Senast redigerat av blacken (14 april 2008)

Super_Micke Bildrulle
14 april 2008 · 499 Inlägg

Den där gubben skulle ju skäras i småbitar... Levande (i den mån det går att hålla någon vid liv medans man karvar upp denne i cm stora bitar).

Usch, vilket jävla folk det finns.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Holme
14 april 2008 · 1 417 Inlägg

Tycker det är hemskt detta, man kan ju inte låta bli att undra vad hon någonsin gjort honom för ont?

Peebo
14 april 2008 · 265 Inlägg

R.I.P Engla:(

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...
Piraten
14 april 2008 · 166 Inlägg

P-G skrev:
RIP

Det är ju sjukt hur vissa människor tänker. Vidriga jävla äckelgubbe.
Skulle något sånt hända min dotter så skulle jag aldrig sluta jaga honom. Utan problem skull ejag kunna ta 20 år på kumla bara för att hämnas henne.

En som summerar exakt hur  jag resonerar.
Till alla er moral talibaner : Tyck synd om dåren ni, säg att han var psykisk sjuk, mådde dåligt, ska ha vård, eller va fan ni nu kommer med. Snälla kan ni inte ringa på dörren till Englas familj och dra hela den valsen för dem. Jävla hycklare ni klankar ner på folk som vill se aset DÖ, eller så tycker ni folk är idioter som visar dessa känslor bakom en dator. Upp till bevis nu, åk till familjen berätta hur synd det är om mördaren för han mår ju dåligt och är psykiskt sjuk.

Tazzeman
14 april 2008 · 427 Inlägg

2 min .??  räcker med  20 sek....  och en gyttorp

/ Tobbe
Thomas_945LTT
14 april 2008 ·

Piraten skrev:

P-G skrev:
RIP

Det är ju sjukt hur vissa människor tänker. Vidriga jävla äckelgubbe.
Skulle något sånt hända min dotter så skulle jag aldrig sluta jaga honom. Utan problem skull ejag kunna ta 20 år på kumla bara för att hämnas henne.

En som summerar exakt hur  jag resonerar.
Till alla er moral talibaner : Tyck synd om dåren ni, säg att han var psykisk sjuk, mådde dåligt, ska ha vård, eller va fan ni nu kommer med. Snälla kan ni inte ringa på dörren till Englas familj och dra hela den valsen för dem. Jävla hycklare ni klankar ner på folk som vill se aset DÖ, eller så tycker ni folk är idioter som visar dessa känslor bakom en dator. Upp till bevis nu, åk till familjen berätta hur synd det är om mördaren för han mår ju dåligt och är psykiskt sjuk.

Ett rättssystem fungerar ju så, i alla fall i en demokrati, att man ska straffa folk när dom gjort ngt olagligt. Dödsstraff är tyvärr en alldeles för enkel utväg. Dessutom kan man ju inte lära folk att inte döda, genom att själv döda. Dubbelmoral så det skriker om det.

Men du måste väl ändå hålla med om att han är sjuk? Ingen frisk människa skulle ju göra ngt sådant. Jag hoppas och tror å andra sidan att han aldrig någonsin kommer att bli friskförklarad. Han borde istället låsas in livet ut.


R.I.P. Engla

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
14 april 2008 · 270 Inlägg

Har själv varit med om att två väldigt unga människor gått bort, ena i augusti 07 och den andra nu i februari, dessa var 15 resp 16 år gamla.

Finns inget värre än att få dessa besked.

Sorg och ilska blommar upp i mig när jag läser om Engla-fallet, men jag vet att vilken handling jag än utför så kommer deras dotter ändå aldrig att komma tillbaks.

Senast redigerat av Cloudsurfer (14 april 2008)

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Piraten
14 april 2008 · 166 Inlägg

Thomas_945LTT skrev:

Piraten skrev:

P-G skrev:
RIP

Det är ju sjukt hur vissa människor tänker. Vidriga jävla äckelgubbe.
Skulle något sånt hända min dotter så skulle jag aldrig sluta jaga honom. Utan problem skull ejag kunna ta 20 år på kumla bara för att hämnas henne.

En som summerar exakt hur  jag resonerar.
Till alla er moral talibaner : Tyck synd om dåren ni, säg att han var psykisk sjuk, mådde dåligt, ska ha vård, eller va fan ni nu kommer med. Snälla kan ni inte ringa på dörren till Englas familj och dra hela den valsen för dem. Jävla hycklare ni klankar ner på folk som vill se aset DÖ, eller så tycker ni folk är idioter som visar dessa känslor bakom en dator. Upp till bevis nu, åk till familjen berätta hur synd det är om mördaren för han mår ju dåligt och är psykiskt sjuk.

Ett rättssystem fungerar ju så, i alla fall i en demokrati, att man ska straffa folk när dom gjort ngt olagligt. Dödsstraff är tyvärr en alldeles för enkel utväg. Dessutom kan man ju inte lära folk att inte döda, genom att själv döda. Dubbelmoral så det skriker om det.

Men du måste väl ändå hålla med om att han är sjuk? Ingen frisk människa skulle ju göra ngt sådant. Jag hoppas och tror å andra sidan att han aldrig någonsin kommer att bli friskförklarad. Han borde istället låsas in livet ut.


R.I.P. Engla

Klart som fan han är sjuk. För min del spelar det ingen roll om han är sjuk eller frisk hade det varit min lilla tjej hade jag dödat han ock KRÄVT lagens hårdaste straff.  Hade man dock haft döds straff hade jag inte behövt göra det själv. Konstigt att det inte händer oftare att folk skiter i vilket och bara dödar sådana här dårar.

THEBADGUY Gorgilus addictus
14 april 2008 · 4 737 Inlägg

Piraten skrev:

Thomas_945LTT skrev:

Piraten skrev:

En som summerar exakt hur  jag resonerar.
Till alla er moral talibaner : Tyck synd om dåren ni, säg att han var psykisk sjuk, mådde dåligt, ska ha vård, eller va fan ni nu kommer med. Snälla kan ni inte ringa på dörren till Englas familj och dra hela den valsen för dem. Jävla hycklare ni klankar ner på folk som vill se aset DÖ, eller så tycker ni folk är idioter som visar dessa känslor bakom en dator. Upp till bevis nu, åk till familjen berätta hur synd det är om mördaren för han mår ju dåligt och är psykiskt sjuk.

Ett rättssystem fungerar ju så, i alla fall i en demokrati, att man ska straffa folk när dom gjort ngt olagligt. Dödsstraff är tyvärr en alldeles för enkel utväg. Dessutom kan man ju inte lära folk att inte döda, genom att själv döda. Dubbelmoral så det skriker om det.

Men du måste väl ändå hålla med om att han är sjuk? Ingen frisk människa skulle ju göra ngt sådant. Jag hoppas och tror å andra sidan att han aldrig någonsin kommer att bli friskförklarad. Han borde istället låsas in livet ut.


R.I.P. Engla

Klart som fan han är sjuk. För min del spelar det ingen roll om han är sjuk eller frisk hade det varit min lilla tjej hade jag dödat han ock KRÄVT lagens hårdaste straff.  Hade man dock haft döds straff hade jag inte behövt göra det själv. Konstigt att det inte händer oftare att folk skiter i vilket och bara dödar sådana här dårar.

Gör man det, så riskerar man hårdare straff än vad mördaren fått/fick.
Skulle man te x slå en inbrottstjuv så skulle man riskera att åka in för misshandel. (Inte riktigt samma sak jag vet, men drog det bara som exemepel).

Mvh.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Phaetoon
14 april 2008 · 8 156 Inlägg

Jag är väldigt imponerad över att tidningarna i Sverige publicerat bild på honom.
Tycker att man borde hänga ut fler brottslingar i Sverige, så att dom frivilligt väljer att flytta utomlands efter avtjänat straff.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
volvo480
14 april 2008 · 42 Inlägg

Borde det inte vara bättre att ge ut namn och nummer på detta äckel som gjort detta mot Engla. Så får han själv känna på hur det känns o bli förföljd? Nu kommer han få bo på ett "skyddat hotell". Med bätre mat än vissa skolbarn och äldre.

Senast redigerat av volvo480 (14 april 2008)

Volvo V70 (1998)
volvo480
14 april 2008 · 42 Inlägg

Hihi, namn fanns redan =P
Borde göras oftare på sådana här äckel!

Volvo V70 (1998)
Danijel
14 april 2008 · 237 Inlägg

livstids fängelse borde och vara bokstavligen livstids fängelse.. finns inget sjukar än att han säkerligen kommer att ses som psykisk sjuk, läggas in för rättpsykiatrisk vård.. och sen när han börjar kosta för mycket och de glömt vad han gjort, blir han friskförklarad..

jag hade röstat för att lämna honom på en öde ö nånstans och låta han tyna bort genom omänsklig tortyr för  att sedan visa för världen hur en barnmördare ska behandlas..

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
Malmoe SSS -12
14 april 2008 · 3 217 Inlägg

Han lär nog få sin hämnd i fängelset... Hoppas innerligt på det iallafall! Tragiskt som sjutton att oskyldiga människor ska bli drabbade av samhällets snedsteg! sad

10 år gammal så har man mer än hela livet framför sig...

Får han inte sin hämnd i fängelset så lär han ju välkomnas med klubba och spik när han väl kommer ut... Det lär nog samhället se till! Alla gör vi ju snedsteg, men han har nog tagit ett par steg för mycket den gubben!

Fan ta honom... Låt gud ta Engla! Vila i frid tösen... Du har en hel nation om inte mer som tänker på dig! smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
v50sport
14 april 2008 · 230 Inlägg

sätt han i en bur och resa runt i sverige och låt han vara i en stad för varje dag...och låta alla som vill kolla på han, snacka skit om han och spotta på han! kan inte bli så jätte mycket mer förnedrande... Det e han väl ändå värd!?

D_MAN ?
14 april 2008 · 1 038 Inlägg

volvo480 skrev:
Hihi, namn fanns redan =P

Japp, och hur svårt är de att få fram hans nr och adress roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang