Guitar Hero III problem (PC)

ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

hej, gjorde en taskig avinstallation av guitar hero, alltså bara markerade mappen å deletade den.. å nu kan jag inte installera det igen, för att windows tror att det är installerat, så när ja trycker på "install" så kan jag bara reparera eller avinstallera GH3, om jag trycker på någotdära så avinstallerar/reparerar det ettag. sen "rolling back action". jag har tagit bort alla spår efter GH3 i registret men de funkar inte heller..

snälla hjälp!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
24 april 2008 · 6 170 Inlägg

ErskPersk skrev:
hej, gjorde en taskig avinstallation av guitar hero, alltså bara markerade mappen å deletade den.. å nu kan jag inte installera det igen, för att windows tror att det är installerat, så när ja trycker på "install" så kan jag bara reparera eller avinstallera GH3, om jag trycker på någotdära så avinstallerar/reparerar det ettag. sen "rolling back action". jag har tagit bort alla spår efter GH3 i registret men de funkar inte heller..

snälla hjälp!

Häromkring kallar vi sånna som dig för "klydderövar" lol

Säker på att du fått bort allt som har med GH att göra ??

Sökt på utgivarens namn i registret tex och inte endast spelet ?? (obs har du fler spel från samma utgivare på datorn ska du ju inte bara rensa registret helt wink )

Kollat i mina dokument ??  (med visning av dolda filer och systemfiler på!)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
BJ_ Lastbilsmekaniker
24 april 2008 · 107 Inlägg

Kollat om det ligger kvar i lägg till/ta bort program-listan ?

FWD = Fel Wheel Drive
ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

BJ_ skrev:
Kollat om det ligger kvar i lägg till/ta bort program-listan ?

japp, det finns där, men när ja trycker ta bort, så donar datan på ettag sen kommer det upp "ett allvarligt fel inträffade vid installationen" sen stängs det ner...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

ErskPersk skrev:
hej, gjorde en taskig avinstallation av guitar hero, alltså bara markerade mappen å deletade den.. å nu kan jag inte installera det igen, för att windows tror att det är installerat, så när ja trycker på "install" så kan jag bara reparera eller avinstallera GH3, om jag trycker på någotdära så avinstallerar/reparerar det ettag. sen "rolling back action". jag har tagit bort alla spår efter GH3 i registret men de funkar inte heller..

snälla hjälp!

Häromkring kallar vi sånna som dig för "klydderövar" lol

Säker på att du fått bort allt som har med GH att göra ??

Sökt på utgivarens namn i registret tex och inte endast spelet ?? (obs har du fler spel från samma utgivare på datorn ska du ju inte bara rensa registret helt wink )

Kollat i mina dokument ??  (med visning av dolda filer och systemfiler på!)

haha, vafan e en klydderöv? lol

har sökt på aspyr,guitar hero 3, guitar hero III, GH3 å GHIII allt e borta där..

hur aktiverar jag "visa dolda filer" å "systemfiler" då? smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
MicraPower
24 april 2008 · 26 Inlägg

Vem fan spelar Guitar hero på pc? X-box 360 ska det vara!

ErskPersk Svindåre
25 april 2008 · 1 433 Inlägg

MicraPower skrev:
Vem fan spelar Guitar hero på pc? X-box 360 ska det vara!

jag då wink roll

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang