Eftersnack: Väla StreetCarsMeet 7e juni

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Astramarkus skrev:
Jag kom på slutet (vid kvart över nio eller nåt) då började ju folk åka. Får skylla på att jag är utböling och inte hittar så bra... (har 45 mil till Helsingborg) Slocknade på hotellet och vaknade vid kvart i nio... smile

Men till Stattena hittade du ju iaf, även om du tog en något "unik" väg dit lol

Du försvann ju bara sen nere i hamnen, såg dig köra förbi en gång men sen vart du försvunnen.

Jag och brorsan hängde på Höken istället efter det smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
RichiB
8 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Föresten kan ju meddela er alla som gillar VSCM att en hemsida med forum förmodligen kommer att dyka upp inom snar framtid! :-) Hoppas ni uppskattar detta :-)

-MrHennessY-
8 juni 2008 · 362 Inlägg

RichiB skrev:
Föresten kan ju meddela er alla som gillar VSCM att en hemsida med forum förmodligen kommer att dyka upp inom snar framtid! :-) Hoppas ni uppskattar detta :-)

Fuck yes! Min ide går till värklighet!  Nu ska ja bara övertygga dig om att fixa ditt playboy girls! Som serverar Max goa Cola hahaha =P 
Lets dream big hahaha =P

RichiB
8 juni 2008 · 1 866 Inlägg

hahahaha men en vacker dag kanske MAX GIRLS serverar oss MAX goa cola ute på parkeringen heheheh! vem vet! ;-)
Hoppas det e fler som gillar idèn :-)

m-drive-
8 juni 2008 · 61 Inlägg

Astramarkus skrev:
Jag kom på slutet (vid kvart över nio eller nåt) då började ju folk åka. Får skylla på att jag är utböling och inte hittar så bra... (har 45 mil till Helsingborg) Slocknade på hotellet och vaknade vid kvart i nio... smile

roligt att du kom ner :-)
riktigt snygg E46 :-)

BMW M5 (2000)
Static35
9 juni 2008 · 293 Inlägg

RichiB skrev:
hahahaha men en vacker dag kanske MAX GIRLS serverar oss MAX goa cola ute på parkeringen heheheh! vem vet! ;-)
Hoppas det e fler som gillar idèn :-)

helt klart i kortkort och inlines wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang