saker du fått med dig på fyllan

FreddeK
15 juni 2008 ·

andreasgustavsson skrev:
Bara en massa småskit såsom kapsylöppnare, mynt, pennor, tändare och en del dricka som man inte ens hade med sig när man kom.

skönt att se att det finns folk som är ärliga i tråden och inte hittar på massa skit...

blåljusram från polisbil? vägbom? betongsuggor? haha troligt!

Kmarcus
15 juni 2008 · 854 Inlägg

När jag va fyllechaffis så kom två polare springande med fyra barstolar som dom absolut skulle ha med hem tongue

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
chrizz Administratör
15 juni 2008 · 11 790 Inlägg

Vi tog med oss en 4 meter lång björk (ja, trädet...) med övningskörningsskylt in på Statoil. Jag tror inte att nån upptäckte det och sen gick vi ut med Björk (den döptes så) igen. Det var nog runt 8 år sen tror jag. Vi har slutat bära runt på träd mitt i natten numera wink

Björk fick dock inte följa med hem.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
andreasgustavsson
15 juni 2008 · 819 Inlägg

Freddeponken skrev:

andreasgustavsson skrev:
Bara en massa småskit såsom kapsylöppnare, mynt, pennor, tändare och en del dricka som man inte ens hade med sig när man kom.

skönt att se att det finns folk som är ärliga i tråden och inte hittar på massa skit...

blåljusram från polisbil? vägbom? betongsuggor? haha troligt!

Jo jag ser ingen anledning att sitta och ljuga om något sånt, löjligt.
Kan hålla med om att vissa saker låter rätt otroligt att folk har "råkat" få med sig hem.

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
Norde fotointresserad
15 juni 2008 · 2 307 Inlägg

Brukar inte plocka med mig så mkt hem förutom en bakfylla till dagen efter ;P

Men en gång blev det en kundvagn som vi plockade med upp till en kompis lägenhet, han blev dock inte lika nöjd när han fick syn på den tongue
Annars har jag en kompis som brukar spara på sig en massa shots-glas och en kväl lnär vi var ute och var på väg till en bil som skulle skjutsa hem oss fick vi syn på en barstol som han absolut skulle ha med hem, hehe

Kim2000
15 juni 2008 · 219 Inlägg

har inte lyckats bära med mig nåt tyngre än ett packe tändsticksaskar. men vaknade upp  morgonen efter studenten med hela överkroppen klottrad med bläckpenna. Va tydligen en tjejkompis som hade nåt viktigt o skriva, men det var oläsligt när jag upptäckte det tyvärr

fagervall
15 juni 2008 · 99 Inlägg

vägskyltar av diverse utföranden.
dammsugare.
lastpall.
ute möbler.
blondin

Edit : märkte att jag hade en ljusstake med mig hem idag
Edit2 : Hittade ett par trosor i fickan just

Senast redigerat av fagervall (15 juni 2008)

BMW 540IA (1993)
Digital_Kicker
15 juni 2008 · 3 721 Inlägg

og900turbo skrev:
haha alla gnäller på folk som snor ens vingar på bilen osv . men måste bara på peka att ni är fan lika stora tattare som den :S det ända som jag fått med mej hem är en mobil o den lämmna jag tilbaks dagen efter, men hur kan man råka få med sej en stor skylt eller liknande saker???? det kallas stöld

tjuvar hela högen!

response Studerande
15 juni 2008 · 463 Inlägg

Har också lyckats byta skor med någon... Dom såg väl ungefär likadana ut men var minst 3 storlekar större tongue Fick efter lite dektektivarbete så fick jag byta tillbaka.

En sak som jag aldrig har lyckats få med mig hem är drinkglas trots att jag har försökt flera gånger! (Det är ju så dyrt med en drink på krogen att man i alla fall borde få glaset) Vettefan vars dom tar vägen...

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
bollen1986
15 juni 2008 · 3 714 Inlägg

tändare får jag jämnt med mig
även cigg och snus annars inget udda eller jo massa löv å skit

värst är nog när jag har pengar med mig hem (som jag vet att jag inte hade med mig ut)??

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Hmm.
15 juni 2008 ·

Smedhult skrev:
första gången ja va ute me min gamla 242a så hade ja halv tank närt vi drog ut. dan efter när jak om ut så va de full tank plus att ja hade 400 spänn i plånboken. chauffören berätta vem so mtanka men pengarna bvisste han inget om =P

Va?.... Körde du såpass full att du inte ens viste vem som tankade din bil, eller gav dig pengarna för skjutsen ?

OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 juni 2008 · 3 804 Inlägg

Jag har fått med mig hem en hel sån gatlampa (rödljus) trodde väl man kunde ha disco med den! ;P  men annars kommer jag bara hem med tom plånbok sad


Bmw osv..
Corpze
15 juni 2008 · 1 311 Inlägg

en blå trädgårdsstol, bar hem den över 3km av nån anledning big_smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
Fogel RELEASE ME!!
15 juni 2008 · 188 Inlägg

hahaha sjukt rolig tråd

release Me!!
FULLGAS Mångsysslare
15 juni 2008 · 303 Inlägg

sj vaknade ja men en frontspoiler i sängen, fick panik när ja vaknade och undra vem som fått den stulen , men de visade sig ganska snart att de va min egen front smile ( de va faktist en lättnad ) hur och varför den inte satt på bilen vet ja inte ens en i dag ....

brukar inte "sno" med mig grejjer utan vaknar ganska ofta på oanade platser eller kanske gör mer pinsamma grejjer men de e illa bara de smile

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
Maizer
15 juni 2008 ·

En bög

Kändes konstigt dagen efter

Racso Dr Snuggles
15 juni 2008 · 956 Inlägg

Maizer skrev:
En bög

Kändes konstigt dagen efter

Kände du dig smutsig och utnyttjad ?

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
ERTYY
15 juni 2008 · 299 Inlägg

Jag råke få med mig en tandborste! vetifan vart ifrån men den låg i min ficka på möra! tongue

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
Opelmadness German cars, quality and beyond
15 juni 2008 · 8 197 Inlägg

Jo just! Fick med en flagga från en statoilmack en gång..
Sen var jag chaffis til Västerås på power meet för länge sen, då fick jag en nästan ny kamasa verktygssats som nån hade gömt i skuffen på bilen.
Ägaren sa att han redan hade en.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
15 juni 2008 · 255 Inlägg

nån vägskylt har det blivit imellanåt  och ett par trosor som låg i chevan ,lite ölglas från krogen

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang