Bil datorer

Optimus_prime
29 januari 2006 · 216 Inlägg

i det fallet hade ja nog häller bestälet en data från bildator.se än att behöva klydda så mycket :S

Vogge
29 januari 2006 · 494 Inlägg

bara smiter in med en fråga tongue men när du har en pekskärm äre bara en vanligt mus /tangent sladd till datorn då lr måste man ha någon spec ingån på datan?!tongue

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Psychotic Brum säger bilen.
29 januari 2006 · 394 Inlägg

Vogge skrev:
bara smiter in med en fråga tongue men när du har en pekskärm äre bara en vanligt mus /tangent sladd till datorn då lr måste man ha någon spec ingån på datan?!tongue

Det är ofta USB men kan även vara typ ps2 kontakt..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Dj_Aleks
29 januari 2006 · 111 Inlägg

Vogge skrev:
bara smiter in med en fråga tongue men när du har en pekskärm äre bara en vanligt mus /tangent sladd till datorn då lr måste man ha någon spec ingån på datan?!tongue

Våra skärmar använder sig av USB till själva touch-funktionen, sedan är det vanlig VGA eller kompositanslutning (gul videoingång).

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto
Optimus_prime
29 januari 2006 · 216 Inlägg

Vad e det biligaste allternativet ni har till en komplet med gps, ljud kort eller vad det e och trådlöstnätverk med touch sreccen?

Dj_Aleks
29 januari 2006 · 111 Inlägg

Optimus_prime skrev:
Vad e det biligaste allternativet ni har till en komplet med gps, ljud kort eller vad det e och trådlöstnätverk med touch sreccen?

Mejla till tomas@bildator.se och be honom plocka ihop nåt efter din budget wink

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto
loudness
29 januari 2006 · 4 554 Inlägg

byggde ihop en dator på komplett.se bara datorn med 200gb hdd, 1gb cpu och 512ddr minne... sen kan man ju köpa tangentbord och mus samt en skärm.. kan inte bli så dyrt tycker jag.. man får dessutom 5.1 utgångar..

mrgizzoo
19 juni 2006 · 1 Inlägg

Men borde det inte gå att bara köpa en Xbox gamla modellen, stoppa in en liten 40gb 2,5" hårddisk via konverter från 3,5", ladda ner mjukvara och koppla in en Liten 7" pekskärm och dra alla kablar så borde man ju ha en komplett "bil dator"!? (Det tillkommer ju lite mer, men det borde ju funka)
Nån som vet, eller kan ha några invändningar till ideén?

Lasse Amatör
27 maj 2008 · 193 Inlägg

kan ju alltid skaffa en Mac mini big_smile (älskar mac) kostar ca 5k big_smile och är pytteliten (nästan som en extern hd)

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
27 maj 2008 · 6 170 Inlägg

lase skrev:
kan ju alltid skaffa en Mac mini big_smile (älskar mac) kostar ca 5k big_smile och är pytteliten (nästan som en extern hd)

Hahaha snacka om necropost, gratulerar tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
MilleN
27 maj 2008 · 9 108 Inlägg

mm jag tror det finns mer aktuella bildator-trådar så jag låser denna.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang