FireTraXX
DFFL
10 december 2008
· 9 020 Inlägg
guwib skrev:
Freddeponken skrev:
FireTraXX skrev:
Detta bemötandet gör att man förlorar kunder.
Killen ställde en ärlig fråga, istället för att vara en mensig liten bitch så kan man faktiskt svara på frågan artigt.
Inte speciellt viktigt om man (som jag) är en privatperson och bara vill svara, men när man representerar ett företag så är det väldigt viktigt.
Otrevlig personal = Förlorad inkomst för firman.
EDIT:
Nu säger jag absolut inget om företaget, ESC kan säkert vara hur duktiga som helst.
Men att bemöta eventuella kunder på det sättet är oacceptabelt.
Får nog instämma med mr hellfire här
hahaha mensig liten bitch... men hon var ju snygg:P
håller med ovanstående att det är knappast smart att ha den mentaliteten när det gäller kundbemötande...
...
Mailade ägaren till ESC när hon skrev så trevligt som hon gjorde, fick detta idag.
Undrar om det var p.g.a. detta som hon fick lämna eller om det redan var bestämt?
Hej Patrik
Hoppas allt är väl.
Jag tackar för informationen. Tjejen i fråga jobbar inte kvar idag.
Hör gärna av dig ifall du leter efter någon bil eller behöver hjälp med något annat i bilväg.
Mvh Daniel Skoog
EuropeanSportsCars
www.europeansportscars.se
0476-14000 / 0736-428211
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.