Bara brudar som käkar vitaminer?!

latina Avstängd
26 augusti 2008 · 50 Inlägg

Ja måste bara fråga en sak... är de verkligen bara tjejer som käkar vitaminer på morgonenen? ja satt i skolan o dag o frågade hur många som käkade vitaminer på morgonen de var bara tjejer som svarade.. men nog måste de väl finnas killar som käkar vitaminer?! de tycker ju jag hehe,

själv så käkar ja vita max en om dagen kvinna wink

Decibel
26 augusti 2008 · 2 911 Inlägg

Jag tuggar ibland, men det är sällan.

För att citera TBBT

"" Vitaminer är enbart till för att producera väldigt dyrt urin ""

patrik79
26 augusti 2008 · 782 Inlägg

jag käkar vitaminer när jag hittar burken men det är bara för jag tycker dom är goda och jag är kille.

M103
26 augusti 2008 · 1 570 Inlägg

Jag kör lite hälsokost är aldrig sjuk. Vitaminer behöver man ju så varför inte liksom.

zortep
26 augusti 2008 · 911 Inlägg

jag pillar i mig då jag känner för det, för jag käkar inte mkt grönsaker big_smile

det ska vara KÖTT å inte massa blad !

pic up the phone, wazzzaaa
Lardi SQ
26 augusti 2008 · 1 343 Inlägg

vitaminer? mer exakt vilken inverkan har de på kroppen?  noll koll..

Ljudnörd!
Hmm.
26 augusti 2008 ·

Vitaminer? hm inte i pillerformat men visst äter jag vitaminer, från frukt.

FreddeK
26 augusti 2008 ·

om någon bevisar för mig att piller får mig att må bättre så ja fine men det är en ful marknad såden har jag inte gått på....med rätt kost som kebab/pizza och hamburgare så får man i sig det mesta av alla jordens vitaminer!

262turbo
26 augusti 2008 · 1 004 Inlägg

Freddeponken skrev:
om någon bevisar för mig att piller får mig att må bättre så ja fine men det är en ful marknad såden har jag inte gått på....med rätt kost som kebab/pizza och hamburgare så får man i sig det mesta av alla jordens vitaminer!

sant...

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
ironhead volvoraggare
26 augusti 2008 · 4 776 Inlägg

262turbo skrev:

Freddeponken skrev:
om någon bevisar för mig att piller får mig att må bättre så ja fine men det är en ful marknad såden har jag inte gått på....med rätt kost som kebab/pizza och hamburgare så får man i sig det mesta av alla jordens vitaminer!

sant...

kunde ite sagt det bättre själv hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
teamvolvoracing Trucker
26 augusti 2008 · 1 220 Inlägg

kan inte annat än hålla med Freddeponken!

Vissa är bara bättre än andra!
Akka
26 augusti 2008 · 1 174 Inlägg

jag gör det iaf.. kanske är udda? yikes

FreddeK
26 augusti 2008 ·

Akka skrev:
jag gör det iaf.. kanske är udda? yikes

mår du bättre eller blir du bara fattigare...dela gärna med er av era vitaminkickar=)

latina Avstängd
26 augusti 2008 · 50 Inlägg

jag mår nog lite bättre tror jag ja har bara käkat vitaminer i 60 dagar men nog känns de lättare att ta sig en tablett än att skala 100 kilo frukt varje dag hehe. men alla frukter har ju inte vad  som finns i vitaminerna wink

Wanegardh Asgammal medlem.
26 augusti 2008 · 2 246 Inlägg

då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
26 augusti 2008 · 1 898 Inlägg

maximus skrev:
då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

Det finns ett piller som heter Rosenrot, eller alltså själva vitaminen heter Rosenrot, och det gör att man blir piggare.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
loudness
26 augusti 2008 · 4 554 Inlägg

jag dricker god morgon apelsinjuice istället det är rena dunderkuren blir man lite krasslig tar man ett paket sen är man frisk son en nötkärna igen

Edvinoo Hetast Just Nu!
26 augusti 2008 · 1 355 Inlägg

ja käkar omega 3 - rosenrot och allt i allo vitaminer.. mest o regelbundet på vintern

Inspiration comes standard
sik
26 augusti 2008 · 1 072 Inlägg

Tanta brukar få sina vitaminer oavsett, bara man är tyst wink

(OBS) låg humor!

Jansson-
26 augusti 2008 · 113 Inlägg

käkar vittamin tabletter varje morgon fan annars orkar man knappt med skolan:P och man orkar inte träna eller nåt!tongue

Wille
Ford Mondeo (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang