hur firade ni midsommar?

rallycrosstjej22
27 juni 2008 · 363 Inlägg

öland:) med en fet baksmälla dan efter:P

She Devil
Evildream Scania arbetare
27 juni 2008 · 364 Inlägg

Var i stugan med familjen och hade den årliga GT kampen sen grillade vi och badade bastu. Självklart blev det några öl

Audiholic!
Skiftnyckel
27 juni 2008 · 106 Inlägg

Åkte hoj me en polare till deras stuga. Grillade, åkte båt å badade tunna. Riktigt nice. tongue

Just me.
Frosted
27 juni 2008 · 1 878 Inlägg

Var i Båstad, Sommarstugan i Skummeslöv. och käkade gott ute på krogen. för att sedan avnjuta en helkväll med grillning(grillen brann nästintill upp) och en massa pilsner.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
BeemahCruizer
27 juni 2008 · 7 Inlägg

Hyrde stuga i västerås. Har inte ett minne från hela helgen, men jag hörde att grannarna haft det kul iallafall, inslagna rutor och knivslagsmål. Haha.

Chevrolet Impala "Pimpalan" (1964)
NeonX
27 juni 2008 ·

Fick soppatorsk på natten och ringde hem för lite backup fick det snälla svaret av min omtänksamma mor " Nej! jag sover." så fick gå hem ....illa:rolleyes:

Rlundgren Långtradarchaffis
27 juni 2008 · 224 Inlägg

jag var chaffis åt lite folk, dock slutade kvällen inte så bra då det sprang fram ett rådjur halv tre på natten som jag klippte i 90 km/h, för övrigt var det en trevlig midsommar afton smile

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
ILarsaI
27 juni 2008 · 326 Inlägg

Låg vid Utö strax NO Nynäs, ett jäkla liv. Totalfullt med båtar i gästhamnen, tänkte vid 16-tiden att nu går det inte att få in mer båtar, men ett tjugotal till gick in. Fullt röj, musik på högsta volym, kaos vid sv vinden.

Summa= Ungefär 10 000:- fattigare (totalt på resan med alla utebesök), mobilen i vattnet som självklart  pajade (beställt ny igår), ändstycket till bommen borta (????????), en tavla i båten bortriven (som var kopplad belysning till), mitt VISA-kort försvann så jag var tvungen spärra det (panik), gardinerna nedrivna i båten, tjejen ramlade i vattnet halv sex midsommardagen morgon och höll på att drunkna (men blev uppdragen av grannbåten) tack och lov.

Som sagt, ännu en normal midsommar. smile

Rand
27 juni 2008 · 1 024 Inlägg

åkte till kungshamn på fredag skulle dricka lite när jag kom fram men det blev så herregudsåmycket så jag kunde inte köra hem.. sprit är inte bra

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Johankocken
27 juni 2008 · 529 Inlägg

hade  Hoevärk dagen efter  det blev ganska blött   inombords  smile   Men så e det på Midsommar när man ska fira ordentligt smile

Volvo fore life :)
Volvo c30 (2008)
Volvo v40 (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang