Bilval, Japanskt eller Amerikanskt?

Aerodynamik ...
9 augusti 2008 · 7 120 Inlägg

alseryd skrev:
Får skriva hur många utropstecken jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk på vad du skriver kan uppfattas fel!
Mvh Eva.

Det kan uppfattas fel om man skriver massa utropstecken också, eller hur? Men visst, skriv hur många du känner för. smile

Siarnaq skrev:

Aerodynamik skrev:
Man behöver inte skriva 999999 utropstecken för att göra sig förstådd. smile
Tycker inte mitt inlägg var drygt på nåt sätt.

Ärligt talat, allting du säger ryker av överklass komplex. Det är väldigt drygt faktiskt.

Sluta kasta sten i glashus.

Rinnegan Malleus Malificarum
9 augusti 2008 · 2 401 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Sluta kasta sten i glashus.

Haha, säger killen som kysser mer arsle än en kåt bonde på vintern. Ärligt talat, sluta agera som om du är gud, och sluta tro att du vet allting. Du kommer förmodligen aldrig att äga en Skyline ens, även om det är din våta dröm att äga en bil som är oerhört obekväm att åka i.

Du får tro vad du vill, men det finns en liten sak som heter ödmjukhet. Du borde lära dig det.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Fel_xi
9 augusti 2008 · 211 Inlägg

Siarnaq skrev:

Aerodynamik skrev:
Sluta kasta sten i glashus.

Haha, säger killen som kysser mer arsle än en kåt bonde på vintern. Ärligt talat, sluta agera som om du är gud, och sluta tro att du vet allting. Du kommer förmodligen aldrig att äga en Skyline ens, även om det är din våta dröm att äga en bil som är oerhört obekväm att åka i.

Du får tro vad du vill, men det finns en liten sak som heter ödmjukhet. Du borde lära dig det.

Dags att lägga ner snart ?! Tänk på att de är 18-års gräns på garaget innan du skriver sånna inlägg.....
Btw skylines är ruggit goa att köra ! körde min t o r till GBG på en dag utan problem.

//Felix

Rinnegan Malleus Malificarum
9 augusti 2008 · 2 401 Inlägg

Fel_xi skrev:
Dags att lägga ner snart ?! Tänk på att de är 18-års gräns på garaget innan du skriver sånna inlägg.....
Btw skylines är ruggit goa att köra ! körde min t o r till GBG på en dag utan problem.

//Felix

Sant, men hans attityd stör mig så grovt mycket.

Sen så tycker jag själv att en Skyline med hårda dämpare och Sparco stolar upp i Norrland är obekväma att åka, får njurproblem.

Sen så är det ingen GRÄNS. Det är endast att dom som beteer sig omoget blir bevakade, det gäller för även dom som är över 18 år gammla.

Senast redigerat av Siarnaq (9 augusti 2008)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Masaru hater
9 augusti 2008 · 656 Inlägg

Kan inte ni ha er incest incest familjefest någon annanstans än här på garaget så blir nog allt bra skulle jag tro.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
hedley Saaboholic
9 augusti 2008 · 3 129 Inlägg

Haha alltså seriöst, detta har ju urartat mer än en strandad val..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Rinnegan Malleus Malificarum
9 augusti 2008 · 2 401 Inlägg

Masaru skrev:
Kan inte ni ha er incest incest familjefest någon annanstans än här på garaget så blir nog allt bra skulle jag tro.

Haha, där var du allt rolig du. Nog det mest patetiska inlägg jag har bevittnat hittills.

Hedley - Det är sant, kanske borde be en moderator stänga tråden eftersom valet är redan gjort. Som det är nu så gör den här tråden ingen nytta alls.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Niklas1987 NO
9 augusti 2008 · 2 182 Inlägg

hedley skrev:
Hursomhelst boys n girls.. köpte mig en camaro iroc z28 igår.. med dubbla 3" rör och 350 motorn.. fy fan vad underbart den låter.. jävligt kul att skrämma folk med också mohahaha wink

Gratulerar till köpet smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
camaro67 Meister
9 augusti 2008 · 6 763 Inlägg

Siarnaq skrev:

Fel_xi skrev:
Dags att lägga ner snart ?! Tänk på att de är 18-års gräns på garaget innan du skriver sånna inlägg.....
Btw skylines är ruggit goa att köra ! körde min t o r till GBG på en dag utan problem.

//Felix

Sant, men hans attityd stör mig så grovt mycket.

Sen så tycker jag själv att en Skyline med hårda dämpare och Sparco stolar upp i Norrland är obekväma att åka, får njurproblem.

Sen så är det ingen GRÄNS. Det är endast att dom som beteer sig omoget blir bevakade, det gäller för även dom som är över 18 år gammla.

Jag vet inte om jag gillar din atityd speciellt mycke heller om jag ska vara ärlig. han började med ett skämt som du och din mor nappade på. Jag skulle inte ha något emot att ha lite njurproblem om det är de som är anledningen. Men jag åker självklar hellre Camaro ochfår njurproblem av samma anledning. Så tagga ner lite nu och gå skall gång efter din mor så får ni prata med varandra

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
sammlund
9 augusti 2008 · 3 859 Inlägg

Jag gillar både Japsare och americanare smile Men om jah fick välja mellan en en Nissan Skyline eller en Dodge Charger R/T så skulle jag välga chargern för att v8er har 1000 gånger så härligt ljud och en held del annat !!!

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
Goffen Administratör
9 augusti 2008 · 2 976 Inlägg

Eftersom ni inte kan hålla en trevlig ton  bestämmer jag att tyska bilar är bäst och tråden är därmed låst. mvh admin

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang