OBS! Stor Stöldhärva, kolla efter dessa delar

crossfire
5 maj 2006 · 20 Inlägg

För att minimera stölder, så skulle bilregistret inte lämna ut vem som står registrerat på fordonet utan att det kostar en peng. För många brott begås av att man söker på bilregistret och får där med adressen till ägaren, sen åker man bara och shopar gratis när man inte är hemma.
Om man hade betalat en slant och där med hade man lämnat sina uppgifter till bilregistret.
Man kan tänkas att det blir problem när man skall köpa bil. Då fick man kanske uppsöka polisen som man gör i andra länder. För man vill inte ha folk på besök.

-PINNEN-
5 maj 2006 · 409 Inlägg

PERFORMANCE by EM skrev:
de e en hks turbo som pallar för 500hk,sony värsting dvd,verdi stakar och kolvar,hks intercooler,sony xplod stereo m.m,19tum fälgar märke BBS LE MANS bara fälgarna går på 40.000kr.kostnad på alla saker omkring 150.000kr

asså det är ju sorjligt att höra att sånt änså händer!! vad säger polisen om de? jag säger bara hoppas det löser sig och att dem får tag i dina saker igen!  // mvh johan

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Slovenian
6 maj 2006 · 482 Inlägg

Kommer de ner hit till södern så kommer en kråka och viskar i ditt öra

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Saabare Avstängd
6 maj 2006 · 1 106 Inlägg

I vilkem stad hände det?

Livet startar vid 220 km/h
DayDreameR
6 maj 2006 · 91 Inlägg

Tråkigt nog låter det som ett beställningsjobb!

PERFORMANCE by EM
7 maj 2006 · 198 Inlägg

det hände i Norrköping,"O polis gör ju verkligen ett bra jobb"...YYEEE raight dom har inte ens hört av sig efter att dom har varit i garaget och kollat på brotsplatsen.Man får fan göra alting själv,men men typ 300.000kr åt helvete för ingeting o på försäkringen får man ju inte alla dom pengarna.Men jag hoppas att vi får reda på vem det är snart.

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Johanromeo155 Såld på Italienare
7 maj 2006 · 579 Inlägg

Låter som att dessa delar förmodligen är på väg till england eller dylikt just nu.
Går inte att sälja sådant öppet och det finns knappast så dumma människor som sätter det i sina bilar när det är såpass exklusivt.
Tror att delarna lämnat landet vid det här laget..

deamon
7 maj 2006 · 624 Inlägg

låter som insider jobb eller ???

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Renjägarn
8 maj 2006 · 638 Inlägg

Vill inte låta negativ men dom där sakerna ser du nog aldrig igen.

Låter som ett beställningsjobb, dom har nog redan fått iväg sakerna till sina "kunder" men man vet aldrig.

Tråkigt att höra iaf.

Kommer väl nånting här snart!
precision
23 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

hur gick det med dina delar ? spårlöst försvunna fortfarande `?

granada75
23 augusti 2006 · 177 Inlägg

En av anledningarna jag har videoövervakning.
För det första ringer datorn upp mig vid ev. rörelser.
Så jag hinner ringa upp polisen direkt jag får samtalet från datorn och få allt på film.

Kanske inte alltid kan få tillbaka grejjerna men jag får då ut allt på försäkringen utan diskussion.

Over and out!
MrMonsterZ SmartRepair.se
23 augusti 2006 · 130 Inlägg

granada75 skrev:
En av anledningarna jag har videoövervakning.
För det första ringer datorn upp mig vid ev. rörelser.
Så jag hinner ringa upp polisen direkt jag får samtalet från datorn och få allt på film.

Kanske inte alltid kan få tillbaka grejjerna men jag får då ut allt på försäkringen utan diskussion.

Hur har du det kopplat...
Så skulle jag med vilja ha...

Kan du inte PM:a mig om vilka delar m.m jag behöver...

Väldigt tacksam isf.

/ Mr.M

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?
precision
23 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

granada75 skrev:
En av anledningarna jag har videoövervakning.
För det första ringer datorn upp mig vid ev. rörelser.
Så jag hinner ringa upp polisen direkt jag får samtalet från datorn och få allt på film.

Kanske inte alltid kan få tillbaka grejjerna men jag får då ut allt på försäkringen utan diskussion.

mej också

moffegrev
23 augusti 2006 · 228 Inlägg

trist mycket trist....svårt med avundsjukan i detta landet...sno från nån är ju tragiskt alltså..hoppas att det löser sig och att bilen som grejerna va tänkt till kommer ut snart...den lätt ju hyffsat giftig...

RäZeR Matte hittar rätt i år.
familjeräzer på heltid
Saab 9-5 "aero" (2001)
Martin 9-3 Fisketokig
23 augusti 2006 · 2 997 Inlägg

granada75 skrev:
En av anledningarna jag har videoövervakning.
För det första ringer datorn upp mig vid ev. rörelser.
Så jag hinner ringa upp polisen direkt jag får samtalet från datorn och få allt på film.

Kanske inte alltid kan få tillbaka grejjerna men jag får då ut allt på försäkringen utan diskussion.

Haha, det där känner jag igen.

Kamera med rörelsesensor och inspelning och stillbilder vid aktivitet som laddas upp i realtid på en FTP-server ifall de även skulle sno datorerna smile

Dock har jag bara E-mail-bekräftelse och det hämtar mobilen direkt men det är en minut fördröjning som max och inte helt säkert heller. sad

kolla bilder på mobilen är bra iaf, ser man vilken som knackat på dörren när man är borta.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Spindeln_Gbg
16 november 2008 · 155 Inlägg

Nu va det ju ett bra tag sedan detta hände
Men ännu har inget svar kommit ang. hur det gick vara sig med grejerna eller ersättning

Jag har hellre AIDS än kör Volvo
Saab 900 "Talladega" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang